: Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

Discus and support : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] in XboX Networking Hardware to solve the problem; : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] Hej! Jag har provat allt och det hjälper inte. Har kopplat in... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by Finnen1, Jan 7, 2019.

1. Finnen1
    Finnen1 Guest

: Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

Hej!

Jag har provat allt och det hjälper inte. Har kopplat in nätverkskabel istället.

Tack för hjälpen.

//Patrik

[Translation - Hey! I've tried everything and it doesn't help. Have connected a network cable instead. Thanks for the help.// Patrik]

:)

Finnen1, Jan 7, 2019
  2. Finnen1 Win User

Hej!

Jag har provat allt och det hjälper inte. Har kopplat in nätverkskabel istället.

Tack för hjälpen.

//Patrik

[Translation - Hey! I've tried everything and it doesn't help. Have connected a network cable instead. Thanks for the help.// Patrik]
  3. XBF Crystal P Win User

Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

Hi there Finnen1,

Thanks for reaching out! I'm sorry to hear about the issue you may be experiencing with the Xbox connecting to the
    network.

I recommend to try the following article:
    How to restart or power cycle your Xbox One console (Disconnect
    and reconnect your console's power cable).

If the issue persists, try clearing the mac addresses from the console.

Try this:

• System > Settings > Network > Network Settings > Advanced Settings > Alternate Mac Addresses > Clear > Restart

Try this and let us know the results
  4. InoknI Win User

Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

Hi there (sorry for my english mistakes)

I have probably the same issue.

When I start or restart my Xbox one X it doesn't connect to my wifi network. The name of the wifi network is written but there is no connection

I have already try :

- To restart my router ==> I didn't change anything for month and it worked well with my first xbox one and my actual xbox one X before this issue. All my other devices (smart tv, phone, computer) are well connected to my wifi

- To reconnect the xbox one x to the wifi with Settings / system / network / disconnect and then new connection

- To power cycle the console, holding the start button for 10 seconds until the console shut down and disconnecting and reconnecting the power cable

- To restart after clearing the mac adresse

- To do a factory reset ==> The first start after the reset, i can reconnect the console to the wifi network (so I think I have no issue with my router), but if I shut down the xbox or restart the console. I lose the network. I have to do a new factory reset
    to reconnect the console

Thank you for your help.
  5. PolloKentuky Win User

Problemas para conectarme a xbox live[Problems connecting to xbox live]

tenemos un xbox one, mi internet es 10 mbps conectado por wifi

[Translation - we have an xbox one, my internet is 10 mbps connected by wifi]
  6. taidara Win User

xbox live

Det låter inte som om du har blivit bannad. Eftersom du kan spela andra spel i multiplayer så är inte XBLPET inolverade. Activision har även dom möjligheten att stänga ute spelare som missbrukar reglerna på deras spelservrar. Dessa bannar är ofta temporära
    och det framgår alltid under hur lång tid som bannen är aktiv.

Ibland så kan expansions banorna ställa till det när man försöker ansluta. Kan du pröva att ta bort samtliga expansions banor för Black Ops och ladda ned dom igen. Eftesom du redan har betalat för materialet så kan du säkert ladda ned det igen utan att bli
    debiterad på nytt.

Är din gamertag den enda som är knuten till ett guld-medlemsskap?
Thema:

Loading...
  1. : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] - Similar Threads - kan inte ansluta

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

in XBoX Games and Apps
    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg...
  4. jag kan inte spela in med xbox game bar

in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  5. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  6. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...
  7. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  8. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

in XBoX on Windows
    IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore: Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel. [Translate by Mod] Hi...
  9. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

in XBoX on Mobile
    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]: Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy...
  10. Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...

in XBoX on Windows
    Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...: Hej, jag skulle nyss försöka sätta upp Windows game bar för första gången eftersom jag ska börja publicera spelvideor på Youtube. Allting gick perfekt när jag skulle ställa in kortkommandon osv,...

Users found this page by searching for:

1. xbox kan inte ansluta till modem