Xbox loopt vast bij gedownload spel [Xbox freezes when downloading game]

Discus and support Xbox loopt vast bij gedownload spel [Xbox freezes when downloading game] in XBoX Games and Apps to solve the problem; als ik mijn gedownloade spel FIFA 17 opstart dan gaat hij weer meteen terug naar het home menu kan iemand mij hierbij helpen? [Translation] when I... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by battygirl1234, Nov 29, 2016.

1. Xbox loopt vast bij gedownload spel [Xbox freezes when downloading game]

als ik mijn gedownloade spel FIFA 17 opstart dan gaat hij weer meteen terug naar het home menu kan iemand mij hierbij helpen?

[Translation]

when I downloaded my game FIFA 17 boot then he can anyone help me once again return to the home menu?

:)

battygirl1234, Nov 29, 2016
  2. Microsoft store

als ik een app download in de store dowload hij niet meer als een paar mb en dan loopt hij vast met downloaden het gast om het spel forza horizon 3. Het is op mijn laptop.

Translate-When I download an app in the store he no longer dowload as a few MB and then he crashes with downloading the guest to the game Forza Horizon 3. It's on my laptop.

hansnoordermeer1, Nov 29, 2016
  3. henkspeelt
    henkspeelt Guest
    live gold werkt niet

hallo ik heb een gratis 14 dagen xbox live gold gekregen bij mijn aankoop van mijn xbox one. ik heb die code ingevuld om multiplayer te spelen, toen ging ik naar het spel (fortnite battle royale) en toen zei het spel dat ik geen toegang had tot het xbox
    live funtie.

wie kan mij helpen?

m.v.g

henkspeelt, Nov 29, 2016
  4. Miss Bijoux
    Miss Bijoux Guest

Hey there -

Sorry to hear about that. If you hold down the power button for roughly 10 seconds and then try downloading your game again, do you still experience freezing issues? Also, if you are connected to your home network via Wi-Fi, please try connecting via Ethernet
    cable and trying again.

Keep us posted!

Miss Bijoux, Dec 1, 2016
  5. Miss Bijoux Win User

Hey there -

Sorry to hear about that. If you hold down the power button for roughly 10 seconds and then try downloading your game again, do you still experience freezing issues? Also, if you are connected to your home network via Wi-Fi, please try connecting via Ethernet
    cable and trying again.

Keep us posted!
  6. JotSkills11 Win User

Mouse

De nieuwe werkt een beetje. De nieuwe loopt veel vast
  7. WPAK Win User

HELP ME

@Barrel let op er staan volgens mij 2 codes op. 1 voor infame items en 1 voor het spel. Als het spel aan het downloaden is staat deze in Mijn games en Apps in de wachtrij. Wanneer downloaden klaar is staat die bij Games en Apps
  8. PetryBosch Win User

X-box Gold subscription is not working anymore, although I paid for it

Goedemorgen,

Hebben uw kinderen een eigen account op de xbox of spelen ze met het account dat het gold lidmaatschap heeft ?

Je kan proberen het spel te verwijderen en vervolgens het spel weer opnieuw te downloaden.

Het feit dat u de free for gold games kan downloaden geeft wel aan dat uw lidmaatschap geldig is.

Krijgen uw kinderen bij het spelen van Fortnite overigens een foutmelding (of foutcode) te zien ?

------------------------------------------------

[Translation -

Good morning

Do your kids have their own account on the Xbox or do they play with the account that has the gold membership?

You can try to remove the game and then download the game Again.

The fact that you can download the free for gold games indicates that your membership is VALID.

Will your children see an error message (or error code) when playing Fortnite?]
  9. EnlargingStorm0 Win User

App to Microsoft Solitaire collection does not work

Werkt niet logt in bij xbox en sluit daarna blijkbaar bij elke xbox game
Thema:

Loading...
  1. Xbox loopt vast bij gedownload spel [Xbox freezes when downloading game] - Similar Threads - loopt vast bij

2. Wanneer heb ik me bij xbox (live) registreerd?

in XBoX Accessibility
    Wanneer heb ik me bij xbox (live) registreerd?: Ik vroeg me af wanneer ik me precies aangemeld heb bij xbox/xbox live. 64a51868-6319-46bc-8591-e52acfd3cead
  3. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...
  4. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

in XBoX Sales and Promo
    Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam...
  5. Ik zit vast in de bèta van de nieuwe minecraft update [Translation - I'm stuck in the beta...

in XBoX Games and Apps
    Ik zit vast in de bèta van de nieuwe minecraft update [Translation - I'm stuck in the beta...: Ik wou de nieuwe update van minecraft windows 10 proberen via de xbox insider hub maar toen ik eenmaal de bèta gespeeld had en de bèta wou verlaten lukte het niet. in de xbox insider hub staat dat...
  6. Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

in XboX Networking Hardware
    Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...: Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD Hi Eldrid, Thanks for coming to the forums. Have you...
  7. letters staan verkeerd om bij microsoft solitaire

in XBoX on Consoles
    letters staan verkeerd om bij microsoft solitaire: hallo, de letters staan verkeerd om bij microsoft solitaire sinds de laatste update, weet iemand haar raad mee en kan mij helpen. gr annie. 0d9fe1d2-d901-4496-821d-ef55c290109b
  8. One X CoD Black Ops 4 multiplayer loopt vast

in XBoX Games and Apps
    One X CoD Black Ops 4 multiplayer loopt vast: Ik heb een probleem met black ops 4. Ik heb in november 2018 een nieuwe Xbox One X gekocht en Call of Duty Black Ops 4 Ik heb in mijn nieuwbouw woning glasvezel van kpn met 100mb's internet met...
  9. Xbox one X loopt vast na laden Red Dead Redemption 2 [Translation - Xbox one X hangs after ...

in XBoX Games and Apps
    Xbox one X loopt vast na laden Red Dead Redemption 2 [Translation - Xbox one X hangs after ...: Beste, Nadat Red dead Redemption geladen is en ik mijn karakter zie staan. Kan ik varierend van 3 tot 10 seconde spelen, waarna het spel en mijn xbox vast lopen. Hierna volgen nog 10 seconde voor...
  10. can you sort this issue relating to vast modding on black ops 2

in XBoX Games and Apps
    can you sort this issue relating to vast modding on black ops 2: hi there there has been a issue where the game is unplayable . Can you please sort this issue out its been 2 months and nothings been done because its spoiling the community and people deserve...