xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ...

Discus and support xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ... in XBoX on Consoles to solve the problem; (Mod Translation of Subject: Xbox Live Gold Code activated on the PC and cannot be found on the Xbox 360, how can I activate the code on the Xbox 360... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by fransmullers, Nov 3, 2018.

1. fransmullers
    fransmullers Guest

xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ...

(Mod Translation of Subject: Xbox Live Gold Code activated on the PC and cannot be found on the Xbox 360, how can I activate the code on the Xbox 360 now?)

?ik heb gisteren een xbox live gold code gekocht en zoals op de site stond direct geactiveerd via de pc maar vind hem niet terug op mijn xbox,360, heb ik iets fout gedaan of had ik hem via de xbox moeten activeren, ik heb de code nogmaals op de xbox
    proberen te activeren maar die zegt dan dat de code al is geactiveerd, wat kan ik doen om de code op de xbox te activeren want daar speel ik de games en niet op de pc. mvg. frans mullers

(Mod Translation)

I bought an Xbox Live Gold code yesterday and like on the site was activated directly via the PC but don't find it back on my Xbox, 360, I have done something wrong or I had to activate it via the Xbox, I have to activate the code again on the Xboxproberen
    but It says that the code is already activated, what can I do to activate the code on the Xbox because I play the games and not on the PC. Mvg. Francis Mahale

:)

fransmullers, Nov 3, 2018
  2. Je beschikt niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn xbox live gold membership geactiveerd op de computer, maar toen ik hierna op de console online wilde gaan spelen (fifa 13) kreeg ik een foutmelding: ''Je beschikt niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te
    gebruiken''. Op de console staat wel gewoon dat ik gold member ben en dergelijke, dus kan iemand me hiermee helpen?

Mvg, M

RivalCentipede8, Nov 3, 2018
  3. Hakimch
    Hakimch Guest
    FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Als het aan microsoft ligt dan wordt dat aangetoond met de term service alert. Jouw probleem is je Nat staat op moderate.

Veel vookomende problemen zijn:

- Andere gamers kunnen jou niet horen.

- Jij hoort andere gamers niet.

- Moeite met het joinen van matches.

- Zodra je een match bent gejoind er na 2 seconden weer uit worden gegooid.

- Andere speler kunnen een door jou gehoste game niet joinen.

- Als jij een game joint worden andere gamers eruit gegooid.

- Xbox Live wil niet Connecten.

- Profiel/Gamertag logt niet meer in op mijn Xbox terwijl ik wel internet heb.

De NAT setting bepaald hoeveel data-verkeer er tussen bepaalde IP adressen mag plaatsvinden. Als dit op 'Moderated' of 'Strict' staat dan is deze data-toevoer erg beperkt. Wat jij juist niet wilt, omdat je met zoveel mogelijk gamers wilt gamen. Dus een optimale
    setting is als je NAT op 'Open' staat.

Je kan kijken waarop jouw NAT staat ingesteld door op je X-Box 360, als deze met het internet verbonden is, een 'Network Settings Test' te doen. Dit vind je in het laatste tab-blad onder Network Settings.

Staat je NAT op 'Open' dan heb je geen probleem (mits toch last van bovenstaande klachten), is dit anders lees dan verder!

Wat te doen bij een Moderated / Strict NAT-setting?

Ten eerste moet je goed begrijpen *** de X-Box 360 in contact staat met het internet om op die manier de oorzaak van het probleem te vinden.

De X-Box 360 kan aangesloten zijn:

- Op de Router

- Op de Modem

- Via een PC

Vaak zie je dat problemen optreden als een X-Box 360 via de Router, of via een PC zijn verbonden.

Internet via de PC naar je Xbox 360

Voor de PC heb je 2 netwerkkaarten nodig, via de ene krijgt de PC verbinding met het internet, via de andere stuurt de PC het internet naar je X-Box 360. Met de nieuwste 'Windows Service Pack 2' is het probleem simpel te verhelpen.

1. Ga naar 'Netwerk Verbindingen'

2. Selecteer beide netwerkkaarten.

3. Houd 'Control' ingedrukt en klik met je rechtermuisknop op 1 van de internetverbindingen.

4. Kies: 'Netwerkbrug maken' of 'Verbindingsbrug maken'.

5. Nu gaat de computer even denken en verschijnt er een brug.

6. De Xbox 360 moet staan op Automatisch verbinding maken, nu staat de NAT op 'Open'.

7. Let op dat op de PC wel minimaal Windows Service Pack 2 staat geïstalleerd!

Let er ook op dat een eventuele firewall het IP-adress ook de das om kan doen.

Zorg altijd dat de Firewall die op je PC is geïnstalleerd het IP-adress van je X-Box 360 alle ruimte geeft.

Dit kan je doen door het programma van jou firewall te openen en het IP-adress toe te voegen in de beveiligde zone. Nu weet de firewall/PC dat het IP-adress van je X-Box 360 "goed" is en geen restrictie's behoefd te hebben!

NAT op OPEN zetten als de Xbox 360 via de Router is verbonden

Dit zal voor de meeste mensen de belangrijkste zijn.

Zorg dat je Xbox verbonden is met de router en toegang heeft tot internet.

Het probleem moet vooral zijn dat je NAT op 'Strict' of 'Moderated' staat.

Zorg ook dat de Xbox 360 Automatisch een IP adres en dergelijke ophaald van de router.

Je moet nu zorgen dat je via je PC in de router komt. Dit doe je door in een internet brouwser:

http://

in te vullen, met na de dubbele slash het ip-adress van de router. Als je deze niet weet, kijk dan op je X-Box 360 in het laatste tabblad bij Network Settings. Nu kan je ergens 'Gateway' zien staan, dit nummer is het IP-adress van je router.

Als je dit nummer invult, bijvoorbeeld:

http://192.168.168.0

of

http://192.160.0.1

Dan kom je in de router.

Nu zal de router hoogstwaarschijnlijk vragen om een inlog naam (vaak: admin) en inlog wachtwoord vragen.

Dit wachtwoord behoor jij zelf te hebben opgeschreven bij het kopen/installeren van de router. (of natuurlijk je ouders)

Je hebt de inlog naam en het wachtwoord correct ingevult en bent nu in de router.

Er staat nu ergens de optie: 'Poorten Openen' of 'Port Foward' of 'Virtual Server' of 'Virtuele Server'.

Klik hierop.

Nu kan je poorten toevoegen of invullen.

Je moet de volgende poorten openzetten:

TCP: 3074

UDP: 3074

UDP: 88

UDP: 53

Het kan ook zijn dat je een 'range' moet invullen.

In dit geval weet je de poorten heel specifiek, dus vul je 2x hetzelfde in.

Voorbeeld:

TCP 3074 - 3074

UDP 3074 - 3074

UDP 88 - 88

UDP 53 - 53

Het kan zijn dat je de Poorten die je openzet nog specifiek moet toewijzen aan een ip-adress. Je moet dan het IP-adress van je X-Box 360 invullen. Deze kan je ook weer terug vinden in het laatste tab-blad van je X-Box 360 onder 'Network Settings' kijk dan
    bij IP-Adress.

Zorg dat de router deze instellingen opslaat.

Ga op je X-Box 360 naar 'Network Settings Test' en voer deze uit.

Als de router de poorten op de juiste manier heeft verwerkt moet nu de NAT op 'Open' staan.

Als dit zo is kan nu 95% van de online games moeiteloos joinen en hebt geen voice-problemen meer op Xbox Live.

Hakimch, Nov 3, 2018
  4. XBF George L
    XBF George L Guest

Hello Frans!

Thank you for bringing your issue to our attention. It sounds like you were able to redeem an Xbox Live Gold code onto a Microsoft account from one of our Microsoft websites. You would need to use the exact same account that the code was redeemed to in order
    to use the subscription or at least set it as your home console so all accounts can have access. That being said I recommend you
    Contact Xbox Customer Support a representative will be able to check the code and hopefully give you more information about its status and where it was redeemed.

Hope this helps

XBF George L, Nov 3, 2018
  5. fransmullers
    fransmullers Guest
    Problem solved thanks to the Microsoft supporting team. they made my day…

fransmullers, Nov 3, 2018
  6. KennyVermeulen Win User

Can't connect to Telenethomespot.

Idem hier, ik kan niet inloggen op telenethomespot met m'n Xbox 360 S (build in wifi) ik kan verbinding maken met de homespot, maar wanneer ik internet explorer open krijg ik enkel een bericht dat ik Xbox live moet hebben, maar hoe kan m'n console X-box
    live bevestigen als ik niet eerst kan inloggen op telenet homespot?
  7. fransmullers Win User

xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik de code nu activeren op de xbox 360

Problem solved thanks to the Microsoft supporting team. they made my day…
  8. XBF George L Win User

xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik de code nu activeren op de xbox 360

Hello Frans!

Thank you for bringing your issue to our attention. It sounds like you were able to redeem an Xbox Live Gold code onto a Microsoft account from one of our Microsoft websites. You would need to use the exact same account that the code was redeemed to in order
    to use the subscription or at least set it as your home console so all accounts can have access. That being said I recommend you
    Contact Xbox Customer Support a representative will be able to check the code and hopefully give you more information about its status and where it was redeemed.

Hope this helps
  9. Sneltje P.A.S.C.A.L. Win User

The Video Game industry + of -?

De giganten van de industrie denken alleen aan hun eigen hachie, das mijn mening te weinig nieuwe ontwikkelaars krijgen goede kansen, deze dienen meteen op te nemen tegen de zware jongens op het veld.

Kijk dat ze zich in bochten en velden wormen om piraterij tegen te gaan ok, maar Gaming moet gewoon fun blijven en verder niet tot enige verplichtingen vast zitten. Het feit dat je bij de Xbox al Gold moet hebben om online te kunnen spelen is voor mij al
    eigenlijk de top. Maar om mensen te verplichten perse online te blijven ondanks dat de deze connectie niet altijd 100% stabiel is vind ik zwaar over dreven, stel je voor dikke eind battle met weet ik wat voor een boss fight welke je al dik 45min mee bezig
    bent en alles gaat goed. Plots stroom storing, ja nou dan weet ik toch wel waar mijn volgende boss fight gaat plaats vinden! Dit kan je gewoon niet menen, Ubisoft heeft dit ook getracht bij een aantal van hun games op de PC, Assassins Creed II b.v. dit was
    dan ook gelijk de slecht verkopende PC van Ubisoft en hierna hebben ze dit ook direct terug getrokken. Dat mensen een online pass moeten kopen als de hem 2de hands halen vind ik tot daar aan toe, geeft de mensen die de game firsthand kopen dan direct meer,
    en dan zeker geen on disc content. Dat is ook zo iets slechts on disc content WT(Freak'n)F! betaal je dik 60 tot 90 euro (als je special ED koopt) of meer. Krijg je nog niet alles en een week later nieuwe content nou daar krijg ik ook echt de slinger K@K van.

Je moet de fans prijzen de mensen die origineel kopen al is het 2de hands prijzen, hoe meer jij je handen dicht knijpt hoe meer er tussen je vinger weg slipt. Denk daar meer eens over na.

Mocht de nieuwe Xbox Online only worden dan stap ik zonder pardon over!

En ik weet dat er meer zullen volgen....

Chop!!
  10. SyK x White Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

hallo,

Ik heb mijn NAT op moderate staan. Ik heb net een nieuwe router gekregen en met de vorige router moest ik dan gewoon de UPNP uit en aan zetten. bij deze is het niet zo simpel. ik krijg nu bij het invoeren van poorten een SIP poort en ik kan maximaal 5 tekens
    invoeren dus kan ik niet de hele poorten invoeren. Kan iemand mij hiermee helpen? router: Huawei HG655d
Thema:

Loading...
  1. xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ... - Similar Threads - live gold code

2. Can't Redeem Xbox Live Gold Code: Error Code 80154007

in XBoX Games and Apps
    Can't Redeem Xbox Live Gold Code: Error Code 80154007: Hi everyone, I'm experiencing some trouble while trying to redeem my Xbox Live Gold code. Every time I enter the code, I get an error message with the code 80154007. I'm not sure what's causing...
  3. Where is the cheapest and most reliable place you can buy a digital Xbox Live Gold code?

in XboX Insiders
    Where is the cheapest and most reliable place you can buy a digital Xbox Live Gold code?: Where is the cheapest and most reliable place you can buy a digital Xbox Live Gold code? submitted by /u/ThaEmceeToby [link] [comments]
  4. Can I redeem a Xbox Live 24 Month Gold game code before my current membership has expired?

in XBoX on Consoles
    Can I redeem a Xbox Live 24 Month Gold game code before my current membership has expired?: Can I redeem a Xbox Live 24 Month Gold game code before my current membership has expired? I am getting a message that it will be converted to a shorted time span, doesn't make sense...
  5. Code 0x803f800b Despite owning game and updated xbox live gold

in XBoX Games and Apps
    Code 0x803f800b Despite owning game and updated xbox live gold: As the title states, I already own Forza Horizon 5 Premium bundle and I just renewed my subscription to Xbox live gold , but when I launch the game it gives me a code 0x803f800b "Looks like you...
  6. Не могу активировать код Xbox Live Gold|Can't redeem Xbox Live Gold code

in XBoX on Consoles
    Не могу активировать код Xbox Live Gold|Can't redeem Xbox Live Gold code: Не активируется карта оплаты Xbox Live Gold "К сожалению, произошла непредвиденная ошибка. Сведения о ней зафиксированы, мы постараемся выяснить еЁ причину. Попробуйте активировать свой код ещЁ...
  7. Xbox Live Gold Code Doesnt Work, Geoblocked

in XboX Insiders
    Xbox Live Gold Code Doesnt Work, Geoblocked: Hey guys, I have a problem. As I am a student and wanted to save some money for xbox live gold, I purchased 12 months xbox live for turkey, since it was around 20 dollars cheaper. I red about the...
  8. Xbox LIVE Gold 12 Month card, invalid code

in XBoX on Consoles
    Xbox LIVE Gold 12 Month card, invalid code: I bought an Xbox LIVE Gold 12 Month card yesterday afternoon. I entered the code just now on my Xbox, but says the code is invalid. I've re-entered the code using the controller keypad and...
  9. Refunding an Xbox Live Gold Code

in XBoX Accessibility
    Refunding an Xbox Live Gold Code: Hello, yesterday I bought an Xbox Live Gold in Media Expert online shop and used that code. Then I bought an Xbox Ultimate Game Pass for one month and my Gold was converted into Ultimate. So, as a...
  10. Problem: GamePass Ultimate 4 month subscription instead of xbox live Gold 12 month (code)

in XBoX on Consoles
    Problem: GamePass Ultimate 4 month subscription instead of xbox live Gold 12 month (code): Hello, I am coming to you because I encountered a problem. I recently purchased a 12 month xbox code from Instant Gaming along with a friend. For this friend no problem, whereas for me, this...