Usar gift card -[Translation - Use gift card]

Discus and support Usar gift card -[Translation - Use gift card] in XBoX Accessibility to solve the problem; Boa Tarde, ganhei um gift card, já tenho conta na microsoft, no entanto, quando estou cadastrando o email no xbox aparece a mensagem de que ESTA CONTA... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by OtávioReneê, Oct 12, 2020.

1. Usar gift card -[Translation - Use gift card]

Boa Tarde,

ganhei um gift card, já tenho conta na microsoft, no entanto, quando estou cadastrando o email no xbox aparece a mensagem de que ESTA CONTA MICROSOFT ESTÁ ASSOCIADA A OUTRO PERFIL DO XBOX LIVE, pede pra usar outra conta. O que faço??

-[Translation - Good afternoon,

I won a gift card, I already have a microsoft account, however, when I am registering the email on the xbox, the message appears that THIS MICROSOFT ACCOUNT IS ASSOCIATED WITH ANOTHER XBOX LIVE PROFILE, ask to use another account.
    What do I do??]

:)

OtávioReneê, Oct 12, 2020
  2. XBF Leo G Win User

3. Ricardo Cintra Win User

Pagamento [Payment]

Olá uma das opções que você tem é comprar em Gift Card da Live Gold em algum Supermercado ou você pode tentar usar o Paypal caso sua mãe possua

[Translation-Hello one of the options you have is to buy in Live Gold Gift Card in some supermarket or you can try to use Paypal if your mother owns ]
  4. HannahMason3 Win User

How can I get a refund?

Hi,

I sent 7 gift cards through the Microsoft Store. But 6 of them will be used. How can I get a refund for 1 gift card?

Translated with google translate
    I also have the same problem
  5. Smwutches Win User

Why can’t we use Microsoft account balance to purchase digital xbox gift card?

Gift cards cannot be used to purchase gift cards. The Microsoft account balance is essentially the same as a gift card since funds typically come from Xbox gift cards.
  6. Mister Cizl Win User

Cómo compro juegos de XBOX 360 con una GIFT CARD desde una XBOX ONE

Estou enfrentando o mesmo problema que você amigo, principalmente agora, com esse saldão dos retrocompatíveis. Hoje inseri créditos na minha conta da microsoft visando comprar 3 jogos da plataforma XBox 360 para o meu XBox One S, mas enfim, pelo que li,
    não pode- se usar GIFT CARD para comprar jogos entre consoles diferentes, no caso eu teria que usar cartão de crédito. Segue a dúvida, é possível, eu com meu One, comprar jogos do 360 pela live com GIFT CARD?

[Translation: I am facing the same problem as you, especially now, with this compliment of backward compatibility. Today I inserted credits in my microsoft account to buy 3 games of XBox 360 platform for my XBox One S, but finally, from
    what I read, you can not use GIFT CARD to buy games between different consoles, in case I would have to use credit card. The question is, is it possible, I with my One, to buy 360 games by live with GIFT CARD?]
Thema:

Loading...
  1. Usar gift card -[Translation - Use gift card] - Similar Threads - Usar gift card

2. PC Game Pass en Windows no permite usar GPU dedicada porque no da acceso al ejecutable (.exe)

in XboX Insiders
    PC Game Pass en Windows no permite usar GPU dedicada porque no da acceso al ejecutable (.exe): Hi. I’m having an issue with a PC Game Pass game, and I’m looking for help because I’ve already tried most of the common fixes. Game: Mount & Blade II: Bannerlord DLC affected: War Sails...
  3. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  4. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  5. Tem como usar o mapas do Minecreft de celular e transferir para o ps4

in XBoX Games and Apps
    Tem como usar o mapas do Minecreft de celular e transferir para o ps4: Queria muito usar o mapa do Minecreft do celular no ps4 5a3fb0fe-f99b-44f9-9ff0-0c8a2d85d2ef
  6. ¿puedo usar audífonos tipo USB para Xbox series? ¿funcionará con un adaptador tipo C o con...

in XBoX on Windows
    ¿puedo usar audífonos tipo USB para Xbox series? ¿funcionará con un adaptador tipo C o con...: ¿puedo usar audífonos tipo USB para Xbox series? ¿funcionará con un adaptador tipo C o con algún adaptador de 3.5mm? can i use usb type headphones for xbox series? will it work with a type c...
  7. Qual HD usar?

in XBoX on Windows
    Qual HD usar?: Boa tarde, o HD do meu Xbox one fat queimou, gostaria de saber qual HD de 500gb comprar? Good afternoon, my Xbox one fat hard drive burned, I would like to know which 500gb hard drive to buy?...
  8. Streaming on xbox 360 - i cant use my xbox as a second screen/Não consigo usar meu xbox...

in XBoX on Consoles
    Streaming on xbox 360 - i cant use my xbox as a second screen/Não consigo usar meu xbox...: Hey, guys! I tried everything but still cant make this work. I just cant find my xbox 360 when i try to play anything on it from a pc or a smartphone. when i search for second screen projection,...
  9. saben porque no puedo usar el juego?[Do you know why I can't use the game?]

in XBoX Games and Apps
    saben porque no puedo usar el juego?[Do you know why I can't use the game?]: Compre call of duty modern warfare, warzone cuando termine de descárgalos no pude jugar decía que faltaban paquetes de juego para descargar, estuve buscando respuestas y encontré la sugerencia de...
  10. Microsoft store erro ao usar crédito do gift card (Microsoft store error when using gift...

in XBoX Games and Apps
    Microsoft store erro ao usar crédito do gift card (Microsoft store error when using gift...: Hola he comprado una tarjeta de regalo de Argentina y Brasil cambiado de cuenta para Argentina y redimido a la tarjeta de regalo, sin embargo cuando intento hacer un juego de compra para mi xbox...