Un problema [Translation - A problem]

Discus and support Un problema [Translation - A problem] in XBoX Accessibility to solve the problem; Como puedo cambiar el canal de red? ------------------------------------- [Translation - How can I change the network channel?]... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by kevinlopez6, Sep 15, 2018.

1. kevinlopez6
    kevinlopez6 Guest

Como puedo cambiar el canal de red?

-------------------------------------

[Translation -

How can I change the network channel?]

:)

kevinlopez6, Sep 15, 2018
  2. error

necesito ayuda con un problema

[Translation]

I need help with a problem

RadiatedData742, Sep 15, 2018
  3. Beta

Ho un problema mi si disconnette ip controller continuamente risolvete!!!!!

[Translation: I have a problem ip controller disconnects me continuously solve!!!!!]

IMPACT JockeR, Sep 15, 2018
  4. pa1blo
    pa1blo Guest

si te refieres a cambiar entre red de cable, red inalamabrica y la ip de esos dos tipos desde configuración --> red

si te refieres al canal de la wifi, desde la web de configuración de tu router

----------------------------

[Translation -

If you're referring to switching between cable network, Inalamabrica network and the IP of those two types from configuration--> network

If you mean the WiFi channel, from the web of configuring your router]

pa1blo, Sep 15, 2018
  5. RadiatedData742 Win User

error

necesito ayuda con un problema

[Translation]

I need help with a problem
  6. pa1blo Win User

si te refieres a cambiar entre red de cable, red inalamabrica y la ip de esos dos tipos desde configuración --> red

si te refieres al canal de la wifi, desde la web de configuración de tu router

----------------------------

[Translation -

If you're referring to switching between cable network, Inalamabrica network and the IP of those two types from configuration--> network

If you mean the WiFi channel, from the web of configuring your router]
  7. Roland Gonzalez Win User

Pago de Subcripción [Translation - Payment of Subscription]

Tuvimos un problema interno. Esperar un poco puede resultar útil.

Llevo varios días con este problema.

[Translation - We had an internal problem.
    Waiting a bit may be useful. I've been with this problem for several days.]
  8. zSAO lRushez Win User

Granting Permission

No es un problema de permiso, es un problema de privacidad de la cuenta.

-[Translation - It is not a permission issue, it is an account privacy issue.]
  9. Redyand Win User

Problemas para descargar un juego. [Trouble downloading a game.]

Me dice que ocurrió un problema y no puede continuar, con un código 0x80a4001a

Translation: [Tells Me that a problem occurred and can not continue, with a code 0x80a4001a]
Thema:

Loading...
  1. Un problema [Translation - A problem] - Similar Threads - problema Translation problem

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  5. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  6. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  7. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  8. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  9. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  10. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...