Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards]
Discus and support Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards] in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola,quisiera saber cuánto dura una suspensión de Microsoft rewards o cuando podré volver a utilizar Microsoft rewards,me banearon injustamente... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Gerardo Can, Oct 13, 2020.
Thema:
Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards]
Loading...
-
Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards] - Similar Threads - Suspensión ban Microsoft
-
Can my account get unperma banned
in XBoX AccessibilityCan my account get unperma banned: My account was falsely banned by Xbox careless enforcement team my 7year old account envixity5212 was banned because some hacker got whopped on ufc 5 f88e9ec7-3d67-4eee-a86b-d42454fcf0eb -
Why was i banned
in XBoX AccessibilityWhy was i banned: I was playing my xbox around 8:47pm 4 days ago i got logged out my. Account when i tried logging back into it It said i have gotten a permanent suspension no warning just kicked out i. Cant get... -
im close to being banned on xbox but i wanna say my side on what happened
in XBoX Accessibilityim close to being banned on xbox but i wanna say my side on what happened: I got suspended for spamming someone on chat, but it wasn’t anything hateful—I was spamming “call 911” because they were having a mental health crisis and refused to call for help. I didn’t know... -
Just got banned for no reason.
in XBoX AccessibilityJust got banned for no reason.: So I just got banned for no reason. Can someone help me explain to Microsoft enforcement through deep detail why I need to be unbanned. I was in a discord server that was involved into this stuff... -
Problemas con enforcement y suspensión definitiva [Problemas con enforcement y suspensión...
in XBoX AccessibilityProblemas con enforcement y suspensión definitiva [Problemas con enforcement y suspensión...: Buenos días (ya que no puedo dormir por estar pensando en esto) El día 18 de enero cometí una infracción a la comunidad gamer. Al momento de ingresar a mi perfil en mi consola, me sale una... -
Suspensión de cuenta de Microsoft rewards[Translation-Microsoft rewards account suspension]
in XBoX on ConsolesSuspensión de cuenta de Microsoft rewards[Translation-Microsoft rewards account suspension]: Me suspendieron mi cuenta de Microsoft rewards y no se por q [Translation-My Microsoft rewards account was suspended and I don't know why] 4e5b45c4-50c1-4d43-8558-af0b7392ef9f -
Xbox Suspensión problema con el sitio web Chile [Mod translation-Xbox Suspension problem...
in XBoX AccessibilityXbox Suspensión problema con el sitio web Chile [Mod translation-Xbox Suspension problem...: Hola, bueno quería saber que puedo hacer ya que recibí una penalización por un mal mensaje que envié a otro jugador. La cosa es que quiero meterme a enforcement.xbox.com y no me deja me dice: Bad... -
Suspensión de cuenta en Microsoft rewards[Account suspension in Microsoft rewards]
in XBoX on ConsolesSuspensión de cuenta en Microsoft rewards[Account suspension in Microsoft rewards]: La verdad es que un dia al abrir la aplicación en la xbox one me decia que no podia acceder al panel de recompensas, despues me fui a mi cuenta desde el navegador y al entrar en la sección de... -
Suspensión de cuenta rewars (Rewars Account Suspension)
in XBoX on MobileSuspensión de cuenta rewars (Rewars Account Suspension): Yo suspendieron mi cuenta microsoft adi como sin nada iba a reclamar mi precio de 40 mx y me suspendieron [Translation] I suspended my account Microsoft Adi as without anything was going to...