senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password]

Discus and support senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password] in XBoX on Consoles to solve the problem; NAO CONSIGO DESBLOQUA A SENHA DA Familia. [Translation-I CAN'T UNBLOCK The Family PASSWORD.] 2fe589c4-2146-4b15-b651-3ff8434a37cd Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Nil'sz, Mar 18, 2019.

  1. Nil'sz
    Nil'sz Guest

    senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password]


    NAO CONSIGO DESBLOQUA A SENHA DA Familia.

    [Translation-I CAN'T UNBLOCK The Family PASSWORD.]

    :)
     
    Nil'sz, Mar 18, 2019
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password]

    Hello Nil,

    Sorry for the issue with your family password. If this is an Xbox 360 you can reset the password with the

    guide here
    .

    Thanks,

    Brad
  3. XBF Brad A Win User

    senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password]

    Hello Nil,

    Sorry for the issue with your family password. If this is an Xbox 360 you can reset the password with the

    guide here
    .

    Thanks,

    Brad
  4. XBF Javier R Win User

    Senha Familia[Password Family]

    Hey there!

    Thank you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.
    For those reading this thread and if the troubleshooting steps listed above didn't help resolve the issue, please feel free to create a new thread asking for assistance.

    Thank you again and have a great day!
  5. Maxuel88 Win User

    Senha Familia[Password Family]

    Excelente consegui!

    Translation:

    Excellent!
  6. ooD0C H0L1DAYoo Win User

    Senha Familia[Password Family]

    Você deve entrar em contato com a Microsoft com este problema. Aqui está um link para ajudá-lo.

    [Translation - You should contact Microsoft with this issue. Here is a link to help you.]

    httt://support.xbox.com/contact-us
Thema:

senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password]

Loading...
  1. senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password] - Similar Threads - senha familia nao

  2. senha parental

    in XBoX on Consoles
    senha parental: nao tenho a senha parental, queria saber como desbloquear 684ec364-17b2-4766-ac01-d74d4002937b
  3. Recuperar login e senha do xbox on s[Recover xbox on s login and password]

    in XBoX on Consoles
    Recuperar login e senha do xbox on s[Recover xbox on s login and password]: Boa Noite! Meu filho sem querer formatou o xbox on s dele e perdeu seu login e senha, e perdeu também sua assinatura que ele tinha com a live gold de 1 ano, só q eu fiz novamente a assinatura da...
  4. Eu esqueci a senha da minha conta e as informações de recuperação[I forgot my account...

    in XBoX on Consoles
    Eu esqueci a senha da minha conta e as informações de recuperação[I forgot my account...: Esqueci minha senha e não sei as informações para recuperar minha conta [Translation - I forgot my password and don't know the information to recover my account]...
  5. Não consigo acessar a minha conta. Erro: Senha incorreta[I can't access my account. Error:...

    in XBoX Accessibility
    Não consigo acessar a minha conta. Erro: Senha incorreta[I can't access my account. Error:...: Eu uso o Xbox One S, Meu perfil de jogador: Icaraujo. Meu problema: Hoje, mais ou menos 18:50, eu fui entrar na minha conta pra jogar só que ele pediu a minha senha, então meu pai venho ver o que...
  6. desbloqueio senha parental -[Translation - parental password unlock]

    in XBoX on Consoles
    desbloqueio senha parental -[Translation - parental password unlock]: comprei xboc 360 usado. ja havia uma senha. preciso fazer outra. O dono antigo esqueceu a senha. fui ao youtube e vi alguns tutoriais que ensinam coloquei os codigos sugeridos. mas nenhum deles...
  7. Senha Familia[Password Family]

    in XBoX on Consoles
    Senha Familia[Password Family]: Como recuperar minha senha Família? [Translation - How to recover my Family password?] b8867793-e417-419e-8038-0dad55bae77e
  8. preciso da senha parental eu não consigo remover a protecão de familia

    in XBoX Games and Apps
    preciso da senha parental eu não consigo remover a protecão de familia: eu comprei um xbox usado de um amigo que não lembra a senha e não consigo removera proteção família e não sei o código pra dar reset no parental ! 32d3e9cf-03ca-415f-8d6c-e388c793d91c
  9. senha familia

    in XBoX on Consoles
    senha familia: boa tarde nome e alberto coloquei a senha familia e a esqueci vcs poderia me ajuda desde ja. Agradeço.. 630ec05f-a359-4e05-bd14-c6565e27a48b
  10. Xbox360 senha familia

    in XBoX on Consoles
    Xbox360 senha familia: I bought a xbox 360 but it came with a family password so I can not play some games he asks for this password is there anything that can ta b075b6b9-8f1e-4c5f-95a5-c5362e218bf7