Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code]

Discus and support Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code] in XBoX on Consoles to solve the problem; Se me olvido el código del control parental nesesito ayuda Translation: I forgot the parental control code need help... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by VisceralChip39, Dec 21, 2018.

  1. Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code]


    Se me olvido el código del control parental nesesito ayuda

    Translation:

    I forgot the parental control code need help

    :)
     
    VisceralChip39, Dec 21, 2018
    #1
  2. itzamtzb Win User

    Control parental

    Hola buena tarde me pueden decir como quito el control parental de mi equipo a mi mama se le olvido

    -[Translation - Hello good afternoon I can say as I remove the parental control of my team to my mom forgot]
  3. XBF Javier R Win User

    Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code]

    Hello there!

    Are you unable to remember the parental pass code set on an Xbox 360 console?

    If so, we have a guide dedicated specifically to this in our how to reset the pass code for parental controls on Xbox
    360
    support article, which is directly related to this issue with the exact steps to resolve it.

    Try this out for us and let us know if this works.

    Best wishes!
  4. AftPegasus1 Win User

    Olvide la contraseña del control parental de mi perfil

    buenas. tengo un problema con mi xbox 360 .

    CONTROL PARENTAL. a amis padres se les olvido la contraseña para poder quitar el control parental y no me deja jugar al xbox live. me podrían ayudar con ese problema por favor

    [Translation-

    good. I have
    a problem with
    my xbox 360.
    PARENTAL CONTROL.
    to amis parents
    you forgot the
    password to remove
    the parental control
    and not let
    me play Xbox
    live. could help
    me with this
    problem please]
  5. Dageto Kraft Win User

    Ayuda [Translation - Help]

    ¿Qué puedo hacer si olvido el código de acceso que establecí para los controles parentales?

    Si olvidó el código de acceso, puede restablecerlo respondiendo la pregunta del código de acceso que estableció para los controles parentales. Hágalo de la siguiente manera:

    1. En su consola, vaya a Configuración y seleccione Familia.
    2. Seleccione una configuración de control de contenido para cambiar.
    3. Cuando se le solicite, introduzca cualquier código de acceso (aunque esté incorrecto).
    4. Cuando se le notifique que el código de acceso es incorrecto, seleccione Restablecer el código de acceso.
    5. Cuando aparezca la pregunta del código de acceso, use el control o panel de charla para introducir la respuesta, a continuación seleccione Listo.
    Si no puede recordar la respuesta a la pregunta de su código de acceso, tendrá que ponerse en contacto con el Soporte técnico de Xbox para obtener más ayuda.

    ---------

    [Mod Translation - What can I do if I forget the passcode I set for parental controls?


    If you forgot the passcode, you can reset it by answering the passcode question that you set for parental controls. Do it as follows:

    On your console, go to Settings and select Family.

    Select a content control setting to change.

    When prompted, enter any access code (even if it is incorrect).

    When you are notified that the access code is incorrect, select Reset the access code.

    When the access code question appears, use the chat panel or control to enter the answer, then select Done.

    If you can't remember the answer to your passcode question, you'll need to contact Xbox Support for more help.]
  6. DisarmedKnave26 Win User

    removing parental contro;

    buenas. tengo un problema con mi xbox 360 .

    CONTROL PARENTAL. a amis padres se les olvido la contraseña para poder quitar el control parental y no me deja jugar al xbox live. me podrían ayudar con ese problema por favor

    SERIAL NUMBER: 082800313509
Thema:

Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code]

Loading...
  1. Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code] - Similar Threads - olvido código del

  2. Código de erro 0x80073D05 no Xbox One

    in XBoX Games and Apps
    Código de erro 0x80073D05 no Xbox One: Não consigo reinstalar o jogo minecreft sempre da esse erro (mídia digital) já fiz todos os procedimentos orientados em alguns pôsteres aqui no fórum mas nada resolveu desde a reinstalação até um...
  3. Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001

    in XBoX on Windows
    Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001: Today i bought the Xbox game pass and i could just download one game. When i start any download i get the error code “0x00000001”. It’s the second time that i bought this pass. On the first time,...
  4. Problemas de región al canjear código

    in XBoX Sales and Promo
    Problemas de región al canjear código: Buenos días, He comprado un código para Xbox Game Pass - PC de la región EU (Europa) y mi cuenta es de la región España y me da error al canjearlo. Son consideradas diferentes regiones o es que...
  5. Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...

    in XBoX on Mobile
    Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...: Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation - I have expired subscription and can not pay with Gift Code] e82b4b93-5fa6-4bb5-aa2d-7bdbdd14f5c4
  6. Xbox me mandou um código, mas o código não funciona

    in XBoX Sales and Promo
    Xbox me mandou um código, mas o código não funciona: Então, a xbox me deu um codigo e nao consigo pegar ele tanto no xbox como no proprio site para isso, quando pego no site o erro que aparece diz que esse codigo ja foi pego, mas eu nao usei ele,...
  7. código digital [Mod Translation - digital code]

    in XBoX on Consoles
    código digital [Mod Translation - digital code]: ¿ Cómo puedo saber quien o de que cuenta se activo un código digital ? [Mod Translation - How do I know who or which account a digital code is active?] 58495988-5c9b-479e-8677-b98f16c042b2
  8. Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...

    in XBoX on Consoles
    Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...: Comprei o pacote gold 12 meses para o Xbox 360 e está dando código Inválido. Gostaria que me ajudasem. Obrigado. [Translation - I bought the 12 months gold package for the Xbox 360 and it is...
  9. O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...

    in XBoX Sales and Promo
    O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...: Eu quero comprar hoje pra dar de presente ao meu sobrinho, mas eu só entregaria a ele no dia do aniversário da rapaz, que seria no inicio de janeiro. Mas eu achei uma promoção boa e gostaria de...
  10. Ayuda se me olvido mi contraseña de usuario *Mod Translation: Help I forgot my user password*

    in XBoX on Consoles
    Ayuda se me olvido mi contraseña de usuario *Mod Translation: Help I forgot my user password*: Hola por favor, ayúdeme se me olvida la contraseña de mi usuario y no puedo jugar ni nada como recuperar mi contraseña *Mod Translation* Hello please help me I forget the password of my user and...