Saldo vencido [Translation-Overdue balance]

Discus and support Saldo vencido [Translation-Overdue balance] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Tengo un saldo vencido de game pass, pero tengo saldo en mi cuenta de Microsoft, cuando quiero hacer el pago no puedo realizarlo, solo me da la opción... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by YosVaz, Apr 26, 2020.

1. YosVaz
    YosVaz Guest

Tengo un saldo vencido de game pass, pero tengo saldo en mi cuenta de Microsoft, cuando quiero hacer el pago no puedo realizarlo, solo me da la opción de tarjeta de débito

[Translation-I have an overdue game pass balance, but I have balance in my Microsoft account, when I want to make the payment I can not make it, just give me the option of debit card]

:)

YosVaz, Apr 26, 2020
  2. Alpha Soulneed Win User

No puedo actualizar la forma de pago de la suscripcion de xbox live gold, ¿que se hace en estos casos? [Translate] I can Not update the payment method of the subscription of Xbox Live Gold

Hola! De casualidad tenias un saldo vencido en tu cuenta?

[Mod Translation- Hello! Did you happen To have an overdue balance in your account? ]
  3. Pain130798 Win User

esta vencido por que usaste la tarjeta de debito y esa se quedó sin fondo? en ese caso lo único que puedes hacer es intentar agregar saldo a esa tarjeta o agregar otra tarjeta para pagar

[Translation-I have an overdue game pass balance, but I have balance in my Microsoft account, when I want to make the payment I can not make it, just give me the option of debit card]
  4. XBF Steven R Win User

Hey there YosVaz,

Thanks for reaching out to the Forums for clarity on how to get this resolved. I can totally understand how this could be pretty tedious of an issue this can be, however it is impossible to pay an account balance with Microsoft Account funds. You can only
    pay with a debit/credit card.

Hope this was informative.
  5. YosVaz Win User

Quiero pagar el saldo vencido con el dinero de la cuenta Microsoft, pero no puedo realizarlo, solo me da la opción de pago por tarjeta de crédito o débito, quiero saber si se puede hacer con el saldo disponible de Microsoft

[Translation-I want to pay the overdue balance with the Microsoft account money, but I can't do it, just give me the option of payment by credit or debit card, I want to know if it can be done with the available balance from Microsoft]
  6. gabsosa Win User

Saldo de cuenta requiere atención [Translation-Account balance requires attention]

Hola tengo un problema al pagar el saldo vencido de una cuenta de gamepass con un saldo un saldo $300 de la cuenta microsoft, pues al momento de realizar mi pago no aparece la opción de usar el monto de mi cuenta y solo aparece la opción de PayPal o de tarjeta
    de crédito ???

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[Translation-Hello I have a problem paying the overdue balance of a GamePass account with a balance a balance $300 of the Microsoft account, because at the time of making my payment does not appear the option to use the amount of my account and only
    appears the option of PayPal or credit card???]
Thema:

Loading...
  1. Saldo vencido [Translation-Overdue balance] - Similar Threads - Saldo vencido Translation

2. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  3. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  4. My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...

in XBoX Accessibility
    My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e
  5. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  6. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  7. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  8. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  9. Pagamento saldo scaduto

in XBoX on Consoles
    Pagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85
  10. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

in XBoX on Consoles
    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...