Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game...

Discus and support Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Olá, Comprei agora há pouco a assinatura de 3 meses do Xbox Game Pass como presente para meu irmão, porém apenas o fiz pois vi que estava na promoção... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Caio Tozatto, Dec 27, 2019.

1. Caio Tozatto
    Caio Tozatto Guest

Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game...

Olá,

Comprei agora há pouco a assinatura de 3 meses do Xbox Game Pass como presente para meu irmão, porém apenas o fiz pois vi que estava na promoção de R$1,00 por 3 meses. O problema é que não percebi que a Microsoft me cobraria o preço normal (119,99) se fosse
    compra como presente, e acho isto um tanto injusto sendo que eu poderia muito bem deixar meu irmão usar meu cartão de crédito na conta dele.

Pois bem, ele ainda não resgatou a assinatura que chegou no e-mail dele. Se precisarem, posso informar o código desta assinatura para poderem devidamente cancelá-la. O número do pedido é 3447599300.

Fiz a mesma assinatura para minha conta e esta sim foi cobrada no preço de R$1,00. Peço que esta seja mantida. Só queria mesmo um reembolso por esta compra a preço normal que fiz por falta de atenção, por gentileza.

Grato,

.

-[Translation - Hello

I just bought the 3-month subscription to the Xbox Game Pass as a gift for my brother, but I only did because I saw that I was on the $1.00 promotion for 3 months. The problem is, I didn't realize that Microsoft would charge me the normal price (119.99)
    if it was bought as a gift, and I find this somewhat unfair being that I might as well let my brother use my credit card on his account.

Well, he hasn't redeemed the signature that came in his e-mail yet. If you need them, I can inform you of the code of this subscription so that you can properly cancel it. The order number is 3447599300.

I made the same subscription to my account and this was charged in the price of R$ 1.00. I ask that this be maintained. I just really wanted a refund for this purchase at a regular price I made for lack of attention, please.

Grateful

Gaius Tozatto.]

:)

Caio Tozatto, Dec 27, 2019
  2. Skyrider Y Win User

Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game Pass subscription gift purchase refund]

Cara, da uma olhada nesse site: https://beta.support.xbox.com/help/subscriptions-billing/browse, entra no site com a conta que tu fez a compra,
    la tu vai poder ver todos os detalhes das tuas assinaturas e pedir ajuda de alguém se precisar.

-[Translation - Dude, from a look at this site: https://beta.support.xbox.com/help/subscriptions-billing/browse,enter
    the site with the account you made the purchase, la you will be able to see all the details of your subscriptions and ask for someone's help if you need to.]
  3. XBF Leo G Win User

Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game Pass subscription gift purchase refund]

Hey Caio Tozatto,

Thank
    you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you require any help with any other issues, please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance. If anyone needs assistance
    with this issue or any other issues, we suggest creating a new thread.

Thank you
    again and have a great day!
  4. Caio Tozatto Win User

5. Caio Tozatto Win User

Obrigado, mas já fui nele. A questão é que nele só parece constar a assinatura da minha conta, e não a do meu irmão, pois ele ainda não resgatou.

Eu precisaria que ele a resgatasse para ela aparecer na lista de produtos comprados desse site? E se ele fizer isso, seria na lista da minha conta, ou na dele?

-[Translation - Thanks, but I've been in it. The point is, it only seems to include the signature of my account, not my brother's, because he hasn't rescued it yet.

Would I need him to redeem her for her to appear on the list of products purchased from this site? What if he does that, would it be on my account list or his?]
  6. Arthur Hank8 Win User

quiero cancelar game pass ultimate pero ya vencio[I want to cancel ultimate game pass but it's already expired]

Hola!!

si puedes solicitar un reembolso dentro del periodo de la compra, en este caso el mes de Game Pass, pero te recomiendo pedirlo en cuando pagues el balance pendiente, para evitar problemas de elegibilidad de parte de Microsoft.

Te dejo dos links con información que te ayudara sobre el tema.

Preguntas frecuentes sobre incentivos de Xbox Game Pass Ultimate

Cómo solicitar el reembolso de un producto digital de Xbox

Espero que esto sea de ayuda.

Saludos!

[Translation-Hello!!

if you can request a refund within the purchase period, in this case the month of Game Pass, but I recommend asking for it when you pay the outstanding balance, to avoid eligibility issues from Microsoft.

I leave you two links with information that will help you on the subject.

Xbox Game Pass Ultimate Incentive FAQ

How to request a refund for an Xbox digital product

I hope this is helpful.

Best regards!]
Thema:

Loading...
  1. Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game... - Similar Threads - Reembolso compra presente

2. Problema con la devolución del dinero de un reembolso

in XBoX Sales and Promo
    Problema con la devolución del dinero de un reembolso: Hola buenas, ayer compré Far Cry 3 ya que estaba en oferta pero me salió defectuoso por así decirlo, la resolución y la calidad del sonido lo hacía injugable, después de reinstalarlo un par de...
  3. Problema con la devolución del dinero de un reembolso

in XBoX Sales and Promo
    Problema con la devolución del dinero de un reembolso: Hola buenas, ayer compré Far Cry 3 ya que estaba en oferta pero me salió defectuoso por así decirlo, la resolución y la calidad del sonido lo hacía injugable, después de reinstalarlo un par de...
  4. Reembolso Xbox game pass ultimate

in XBoX Games and Apps
    Reembolso Xbox game pass ultimate: Hoy martes 16/03/2021 a las 4:45 am se me cobraron $11.990 clp por una suscripción de "Xbox game pass ultimate" que yo había cancelado. Seguí todos los pasos que la Ayuda de Microsoft indica para...
  5. reembolso que nunca llego

in XBoX on Consoles
    reembolso que nunca llego: buenas tardes.una consulta por favor.pedi un reembola de un juego.le retiraron de mi cuenta pero nunca lego el dinero ni mail ni nada [Mod Translation - Good afternoon, a consultation please, I...
  6. Reembolso Aprobado[Translation-Refund Approved]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso Aprobado[Translation-Refund Approved]: Desde que solicité el reembolso no me llegaron correos al respecto, hoy en la mañana volví a revisar el estado del reembolso y me aparece aprobado, pero de nuevo, no tengo correos informando el...
  7. Erro na Microsoft Store e reembolso[Translation-Microsoft Store error and refund]

in XBoX Sales and Promo
    Erro na Microsoft Store e reembolso[Translation-Microsoft Store error and refund]: Às 11:49 do dia 7/10/2020 eu comprei um jogo na microsoft store no valor de 180 reais, porem assim que cliquei para efetuar minha compra a loja apresentou um erro (não consegui tirar print) e a...
  8. ¿Reembolso de EA Play?

in XBoX Games and Apps
    ¿Reembolso de EA Play?: Buenas! Queria saber si se puede reembolsar la suscripcion a EA Play, ya que me equivoque y pense que era para PC, lo compre y resulta que es para Xbox el que compre, entoces no puedo usarlo. Un...
  9. Reembolso [Mod Translation - Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso [Mod Translation - Refund]: Então, eu comprei umas Células de aureas(Que são moedas de um jogo) e depois pedi reembolso e as moedas continua dentro do jogo, não sei oque fazer [Mod Translation - So I bought some Cells of...
  10. Reembolso de compra[Translation-Purchase refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso de compra[Translation-Purchase refund]: Olá, efetuei um reembolso de Dark Souls 2 pos comprei a versão errada do jogo, meu reembolso foi aprovado, me foi enviado um email dizendo q iria em breve receber a devolução em créditos na minha...