Programa de Recompensas[Translation-Rewards Program]

Discus and support Programa de Recompensas[Translation-Rewards Program] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Saludos a todos: Espero que estén bien de salud uds y sus familiares. Mi pregunta es: Cuando consulto el nombre de los ganadores de los sorteos de... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Oneofseven, Apr 28, 2020.

1. Oneofseven
    Oneofseven Guest

Saludos a todos:

Espero que estén bien de salud uds y sus familiares. Mi pregunta es: Cuando consulto el nombre de los ganadores de los sorteos de Xbox y Surface, el último resultado sale en Febrero. ¿Se han detenido los sorteos? ¿Debido a la pandemia?.

Muchas gracias por su atención y les doy también las gracias por sus respuestas, de antemano.

[Translation-Greetings to all:

I hope you and your family are in good health. My question is: When I check the name of the winners of the Xbox and Surface sweepstakes, the last result comes out in February. Have the draws stopped? Because of the pandemic?

Thank you very much for your attention and I thank you also for your answers, in advance. ]

:)

Oneofseven, Apr 28, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi One,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have question on rewards winners. We recommend filling out a

rewards request form
    . It is totally possible they just haven't had the drawing or posted them due to the world situation.

Thanks,

Brad
  3. Oneofseven Win User

Hi:

I'm filled a rewards request form. I'm waiting for response. Thank you for your advice.

Have fun.
  4. Smwutches Win User

creditos rewards

Para obtener ayuda con el programa de recompensas, deberá publicar en el foro de soporte de preguntas de Xbox Rewards.
  5. eG x Thee Elf Win User

ofertas especiales de xbox live rewards [Special offers from xbox live rewards]

No presente momento não há ofertas especiais. A partir de 01 de setembro um novo programa de recompensas será revelado. Ofertas será visível nesse momento, se houver alguma disponível inicialmente.

[TRANSLATION:

At the present time there are no special offers.
    From September 01 a new
    rewards program will be revealed. Offers
    will be visible at this time, if there are any
    available initially.]
  6. XBLRewards5 Win User

ERROR EN LA CARGA DE MI PERFIL EN MI XBOX 360

Hola allí, Hernan! Lo sentimos mucho escuchar acerca de sus problemas.
    Vamos a mover su hilo a lo largo del Foro correcto apoyo aquí, ya que este problema está relacionado con el programa de recompensas de Xbox LIVE.
    Todo lo mejor!

Hi there, Hernan! We are sorry to hear about your troubles. We are going to move your thread along to the correct forum for support here, as this issue is unrelated to the Xbox LIVE Rewards program. All the best!
Thema:

Loading...
  1. Programa de Recompensas[Translation-Rewards Program] - Similar Threads - Programa Recompensas Translation

2. Sou novo no programa insider e estou precisando de ajuda para começar

in XboX Insiders
    Sou novo no programa insider e estou precisando de ajuda para começar: Olá galera, bom eu acabei de me inscrever no insider e queria saber como e por onde começar. Se puderem me dar dicas irei agradecer muito. submitted by /u/Cheap_Suspect5616 [link] [comments]
  3. Não consigo tirar o console do programa insider

in XBoX on Consoles
    Não consigo tirar o console do programa insider: Olá, quero tirar meu xbox one s do programa insider, mas quando seleciono a opção para remove-lo no Xbox Insider Hub aparece um erro que diz: Já Registrado! Para fazer alterações, entre com a...
  4. No puedo salir del programa beta de Minecraft Windows 10

in XboX Insiders
    No puedo salir del programa beta de Minecraft Windows 10: Ayer me compré el Minecraft, y al iniciarlo se me puso en el programa beta y de ninguna forma puedo salir de allí. Lo he probado todo: xbox insider, desinstalando. Nada. Si alguien me ayudara le...
  5. Não consigo atualizar meu controle de Xbox One pelo programa "Acessórios Xbox" [Translation...

in XBoX on Windows
    Não consigo atualizar meu controle de Xbox One pelo programa "Acessórios Xbox" [Translation...: Oi, Não consigo atualizar a versão do meu firmware pelo "Acessórios Xbox" pois ele fica na seguinte tela: [Translation - Hi, I can not update the version of my firmware through "Xbox...
  6. Problema con un juego en el programa playanywhere [Edit - Translation] - Problem with a...

in XBoX on Windows
    Problema con un juego en el programa playanywhere [Edit - Translation] - Problem with a...: Hola, he adquirido el juego Astroneer en mi consola Xbox y vi que estaba en el programa playanywhere pero al entrar en la tienda de Microsoft en Windows 10 y buscar el juego(ya con la misma cuenta...
  7. Programa Jogos sob pedido

in XBoX Rewards & Social
    Programa Jogos sob pedido: Estou participando de um programa chamado Jogos Sob Pedido e fiz a pre venda de dois jogos no programa que um foi the sims 4 e o Assassins Creed Origins mas 1 desses dois jogos não foi...
  8. Estou no programa Hub do Xbox insider mas não recebo atualização

in XBoX on Consoles
    Estou no programa Hub do Xbox insider mas não recebo atualização: [Title Translation: I'm on the Xbox Insider Hub program but I do not get update] Estou com o seguinte problema estou participando da Preview Estou na Update Preview Ring 4 mas não aparece...
  9. I want to stop participating in the programa preview

in XBoX on Consoles
    I want to stop participating in the programa preview: Hi everyone I wish to participate in the xbox preview program because me is causing major problems and one of them very important to me, not to buy in the market, so I ask please be removed as...
  10. no me depositan los creditos que gane en el programa xbox live rewards

in XBoX on Consoles
    no me depositan los creditos que gane en el programa xbox live rewards: no me han dopositado los creditos que gano en xbox live rewards y veo mi cuenta y enves de darme creditos dice que me quitaron [Translation: I have not deposited the credits I earn rewards on...