Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

Discus and support Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.) in XBoX on Consoles to solve the problem; *ENGLISH MESSAGE WILL FOLLOW* pas moyen d'avoir l'aide adéquate, toujours la a se faire rediriger... Pas moyen de les contacter par téléphone non... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Francis bernard, Oct 3, 2018.

  1. Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)


    *ENGLISH MESSAGE WILL FOLLOW*

    pas moyen d'avoir l'aide adéquate, toujours la a se faire rediriger... Pas moyen de les contacter par téléphone non plus. Bref mon problème le voici; je n'arrive pas a ajouter ma nouvelle carte de crédit. Je rentre tout les informations nécessaire et a la fin
    ça me dit que j'ai mal entré mes informations. J'ai contacter la compagnie de ma carte pour vérifier que mes informations était exacte et tout était en ordre.. Ils m'ont dit de contacter Microsoft direct car c'est eux le problème. !!?!?!? Quesce-que je fait
    a présent!??!

    -

    i tried and tried over and over to speak to someone here but I was never able. Anyway here's my problem; I can't add a new paiement method, each time that I try to add my new credit card theres an error. It says that I have put some wrong informations or something.
    I called the credit card company and they told me that everything is good, every info that i had is good, that its with Microsoft that i have troubles and that i should call them. What the
    [Moderator Removed - Profanity].

    :)
     
    Francis bernard, Oct 3, 2018
    #1
  2. Dr Serizawa
    Dr Serizawa Guest
    Xbox 360 Transaction (Luxembourg)

    depuis plusieurs semaines je suis incapable de finaliser des transactions avec mon compte XBOX LIVE. Il ne peut pas s'agire d'un problème avec ma carte de crédit, ou encore mon compte paypal, car ceux-ci fonctionnent correctement avec d'autres services.
    J'ai le soupçon que le problème se trouve avec l'adresse de facturation. Pour une raison qui m'est inconnue, le système indique mon code postale comme étant non-valide.

    Translation

    for several weeks I have been unable to
    complete transactions with my XBOX LIVE
    account. It cannot be a
    problem with my credit card or my paypal account,
    because they work well with other services.
    I have the suspicion that the problem lies with
    the billing address. For some reason
    unknown to me, the system declares my postal
    code as invalid.
     
    Dr Serizawa, Oct 3, 2018
    #2
  3. ariol08160
    ariol08160 Guest
    Problème d'achat [Purchase problem]

    Bonjour jai récemment ajouter 35€ partir d'une carte de crédit mais je ne peux pas utiliser mes 5€ restant aurriez vous des solutions pour mon problème.

    Translation: [Hello I recently added 35 € from a credit card but I can notuse my remaining 5 € aurriez you solutions
    for my problem.]
     
    ariol08160, Oct 3, 2018
    #3
  4. XBF Erick C
    XBF Erick C Guest

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    Hey there Francis!

    Sorry to hear you are running into problems with adding your payment instrument.

    If you have not tried to do it through the Microsoft page I would suggest giving that a try to see if this changes anything.

    "Manage your payment options online"

    If you are still running into problems I would advise you attempt to talk with our

    Customer Support
    so that they can take a look into your account. I understand you have been running into problems with reaching them but, If still running into problems on your side, This is going to be the only other way to try and get this resolved.

    I hope this helps!
     
    XBF Erick C, Oct 3, 2018
    #4
  5. Albert X
    Albert X Guest
    Support in France:
    France

    Hours of operation:

    Monday-Friday: 08:00-21:00

    Saturday: 08:00-19:00

    Sunday: 09:00-17:00

    Phone Numbers

    +33 155 698061

    Hearing impaired (TTY) 0800 915 410
     
    Albert X, Oct 3, 2018
    #5
  6. Hi Erick,

    I have tried multiple times to contact the support but i keep getting redirected... At one time I had the phone number and i called but all that i heard was to go on the website for help (not very helping). I tried other places (to add my credit card) and everything
    is fine, it worked very well so it tells me that the problem is with Microsoft. Even if i go to the Customer Support all they say is how to add my card (wich i already know how)
     
    Francis bernard, Oct 3, 2018
    #6
  7. I am in Canada, i got the number for Canada support and when i called they told me to go to the website help section. Thats all. I didnt even get to speak with someone
     
    Francis bernard, Oct 3, 2018
    #7
  8. XBF Nestor S
    XBF Nestor S Guest

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    Hey Francis!

    The way to get in contact with one of our Xbox Support specialists would be to follow the

    Contact us
    link so a callback can be scheduled. Give it a shot and let us know if we can further assist with this or any other inquiry!
     
    XBF Nestor S, Oct 3, 2018
    #8
  9. is there a way to have a call back in FRENCH? ahaha im good with writing in english but speaking it is wayyy different ahaha
     
    Francis bernard, Oct 3, 2018
    #9
  10. XBF Jeremy Z
    XBF Jeremy Z Guest
    Hello Francis,

    Thank you for contacting Forum support!

    As per posted above, the Contact us
    feature will be selected to your language/region.

    This link is not set with "US" web page information so once you open it, it will be set to your default web page search. (should re-direct to Canada support)

    Hope that helps.

    Thank you.
     
    XBF Jeremy Z, Oct 3, 2018
    #10
  11. done that but i'm speaking with someone in english they told be they didnt have a french support
     
    Francis bernard, Oct 3, 2018
    #11
  12. XBF Erick C
    XBF Erick C Guest
    Hey there Francis

    Erick here! so I have Gone through our
    Xbox Customer Support
    website and simply changed out the language for my page. With the link set to France, we should be able to get you some support in French.

    Give it a try and let us know if this worked.
     
    XBF Erick C, Nov 3, 2018
    #12
  13. XBF Erick C Win User

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    Hey there Francis

    Erick here! so I have Gone through our
    Xbox Customer Support
    website and simply changed out the language for my page. With the link set to France, we should be able to get you some support in French.

    Give it a try and let us know if this worked.

  14. Francis bernard Win User

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    done that but i'm speaking with someone in english they told be they didnt have a french support
  15. XBF Jeremy Z Win User

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    Hello Francis,

    Thank you for contacting Forum support!

    As per posted above, the Contact us
    feature will be selected to your language/region.

    This link is not set with "US" web page information so once you open it, it will be set to your default web page search. (should re-direct to Canada support)

    Hope that helps.

    Thank you.
  16. Francis bernard Win User

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    Hey Francis!

    The way to get in contact with one of our Xbox Support specialists would be to follow the

    Contact us
    link so a callback can be scheduled. Give it a shot and let us know if we can further assist with this or any other inquiry!
    is there a way to have a call back in FRENCH? ahaha im good with writing in english but speaking it is wayyy different ahaha
  17. Albert X Win User

    Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

    Support in France:
    France

    Hours of operation:

    Monday-Friday: 08:00-21:00

    Saturday: 08:00-19:00

    Sunday: 09:00-17:00

    Phone Numbers

    +33 155 698061

    Hearing impaired (TTY) 0800 915 410
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Problème avec l'ajout d'une carte. (Problem with adding a credit card.)

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