Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

Discus and support Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by KiiinhoXN, Oct 10, 2020.

1. KiiinhoXN
    KiiinhoXN Guest

Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

Olá Estou com seguinte problema

Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate

Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento

Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com problemas para compra o xbox game pass Ultimate

Alguem pode me ajuda sobre isso ????

[Translation-Hello I'm with following problem

When I try to purchase the Xbox Game Pass Ultimate

By 1 Real I can not ... Ask me for another form of payment

The more I buy tranqut the games more so are with problems to purchase the xbox game pass Ultimate

Can someone help me on that ????]

:)

KiiinhoXN, Oct 10, 2020
  2. BadHaloRuns Win User

Xbox live

Hi if you buy Ultimate game pass Xbox live is included with it. You do not have to purchase Xbox live to be able to buy The Ultimate version of game pass. Hope this helps.
  3. Shaggy2000 Win User

Bought xbox live but it says I have to upgrade to the 14.99 version before I can play on-line

Did you buy Games Pass or Games Pass Ultimate?

Only Games Pass Ultimate includes Xbox Live
  4. Njal the Blue Win User

Xbox live membership

If you subscribe to Game Pass Ultimate, your remaining Xbox Live converts into Game Pass Ultimate days. If the Game Pass Ultimate has run out you can either carry on with Game Pass Ultimate, or buy Xbox Live on its own. If you cancel Game Pass Ultimate
    you lose any pre paid Xbox Live time.
  5. Francia J. Win User

Why is it telling me to buy the cross gen bundle for Bo6?

Sadly, the game is only included in Xbox Game Pass Ultimate, Joshua.

To play the game we need to buy the game or buy an Xbox Game Pass Ultimate.
  6. MattMyers8 Win User

Unsubscribe Game Pass Ultimate From Xbox Live

The only problem with that is, it will whine down to (I think) 4 months of Xbox game pass ultimate because somehow I merged game pass ultimate WITH Xbox live. I’m trying to UNMERGE it with only Xbox live and NO game pass ultimate. Any tips how to do that?
Thema:

Loading...
  1. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate] - Similar Threads - Problemas compra Game

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  5. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  6. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  7. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  8. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  9. Problema en la compra y creación de un realm de minecraft[Problem with buying and creating...

in XBoX on Windows
    Problema en la compra y creación de un realm de minecraft[Problem with buying and creating...: Soy usuario de minecraft windows 10 edition y de minecraft realms, llevo ya dos meses pagando el servicio de un realm para 10 jugadores, el problema es que este mes no pudimos pagar el realm antes...
  10. Problema na compra do gamepass

in XBoX on Consoles
    Problema na compra do gamepass: Fui comprar o gamepass por 1 conto e não consigo, fala "peça para um responsável com educação" o problema é que eu tenho 17 anos e tudo que eu compro é com o cartão da minha mãe logo ela da...