Problemas Em Transferencia de jogos [Mod Translation - Game Transfer Problems]

Discus and support Problemas Em Transferencia de jogos [Mod Translation - Game Transfer Problems] in XBoX Games and Apps to solve the problem; como faz para passar os jogos do console para o pc ? ou nao tem como ? [Mod Translation - how do you get games from the console to the pc? or there's... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Gabriel8668Passos, Sep 10, 2020.

1. Problemas Em Transferencia de jogos [Mod Translation - Game Transfer Problems]

como faz para passar os jogos do console para o pc ? ou nao tem como ?

[Mod Translation - how do you get games from the console to the pc?
    or there's no way?]

:)

Gabriel8668Passos, Sep 10, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Hey Gabriel

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums.

Could you, please, elaborate a bit more about what you mean about getting "console games to pc"?

There are a games that by default allow you to use a PC version, as well as a console version. This is referred to as

Xbox Play Anywhere
    titles. These share game data and achievements across platforms so you never stop gaining progress.

Alternatively,
    Game streaming
    is the ability to play Xbox One games remotely from your Xbox One console on any Windows 10 PC on your home network.

I hope this helps.
  3. Grimlike Win User

ayuda me equivoque al tranferir licencias [help'm wrong me to the transfer licences]

Estimado Antn151,

La consola debe tener una transferencia de licencia. Para tener una transferencia de la licencia completa, por favor póngase en contacto con soporte técnico de Microsoft en su región y siga los pasos que te dan con el fin de resolver sus problemas.

Bye,

[Translation: The console must have a transfer of license. To have a transfer of the full license, please get in touch with Microsoft technical support in your region and follow the steps that give you in order to resolve their problems.]
  4. AlexandreAlves de Ol Win User

meu jogo não salva [my game does not save]

então até hoje todos os jogos de xbox 360 que tentei joga no meu xbox one não foi possivel salvar, e não é um problema de rede pois jogo varios outros jogos online, acho que possivelmente é um problema em particular na identificação da minha
    conta.

[Mod translation: So until today all the Xbox games 360 that I tried to play on my Xbox One was not possible to save, and it is not a network problem because I play several other online games, I think it is possibly a particular problem in the identification
    of my aconta.]
  5. uKetlen Win User

Favourite sidekick in a game?

Meu companheiro favorito em um jogo foi o Cris de Resident evil 6

----

[Mod Translation - My favorite companion in a game was the Cris of Resident Evil 6 ]
  6. AlexandreCaribé Win User

erro 0x80073cfc

problema resolvido, eu fui em adicionar ou remover programas, fui em serviço de jogos e reparei

:3
Thema:

Loading...
  1. Problemas Em Transferencia de jogos [Mod Translation - Game Transfer Problems] - Similar Threads - Problemas Transferencia jogos

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  5. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  6. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  7. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  8. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  9. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  10. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...