Problemas actualización fs 2020

Discus and support Problemas actualización fs 2020 in XBoX on Consoles to solve the problem; Hello, since 2 days ago I have a serious problem, I do the update to version 1.21.18.0, and after 3 hours, I restarts it and again update everything... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by gerardo romero salvo, Jan 24, 2022.

1. Problemas actualización fs 2020

Hello, since 2 days ago I have a serious problem, I do the update to version 1.21.18.0, and after 3 hours, I restarts it and again update everything again, please be updated 6 times at 3 hours each time and continues the same. It does not give me any errors but this situation I can not leave.

For me it is a serious problem since I can not find a solution and I am in the loop without departure.

Can you help me? Thanks

Hola, desde hace 2 días tengo un grave problema, me hace la actualización a la versión 1.21.18.0, y después de 3 horas, lo reinicio y otra vez me vuelve a actualizar todo de nuevo, por favor llevo actualizando 6 veces a 3 horas cada vez y continúa igual. No me da ningún error pero de esta situación no puedo salir.

Para mí es un grave problema ya que no encuentro solución y estoy en bucle sin salida. Lo tengo desde mayo de 2021 y nunca había tenido este problema.

Me podéis ayudar? Gracias

:)

gerardo romero salvo, Jan 24, 2022
  2. gerardo romero salvo Win User

Thank you very much Vinicius, I have uninstalled it several times and I always have the same result, but I will follow your advice and I will tell you. Thanks a lot.

Gerardo
  3. L4c3rd4 Win User

Also, what you could try is to do a full reinstall of the game to test it. :)
  4. L4c3rd4 Win User

5. L4c3rd4 Win User

I'm so sorry, I thought you were on the console. :)

No worries.

In that case, there are a few times we could try.

So, let's try this, first, make sure your windows and all its services are up to date:

Open Settings, click Update and Security and then Windows Update;

Click Check for Updates;

Click the Download and Install Now option, if available;

Also, check the Microsoft Store for any updates on the Xbox apps and its services.
  6. L4c3rd4 Win User

Hello dear Gamer, first it's a pleasure to be able to help you today.

My name is Vinicius.

I am a gamer and independent advisor on the XBOX community platform.

Hey gerardo, how are you today? Hope you're well.

Gerardo, try to offline update it:

https://support.xbox.com/en-US/help/hardware-ne...

In the link above go to the tab: "Download OSU1 System Offline Update File"

If your console is the Original Xbox One:

Important! For Build 6.2.9781.0, use the OSU3 Offline System Update file. For all other builds, use the OSU2 file.

Go to the tab: "Download offline update file from OSU2 or OSU3 system"
Thema:

Loading...
  1. Problemas actualización fs 2020 - Similar Threads - Problemas actualización 2020

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  5. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  6. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  7. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  8. Problema con la actualización del home dashboard/problem with the home dashboard update

in XboX Insiders
    Problema con la actualización del home dashboard/problem with the home dashboard update: Español: Hola,soy ElTajarinas estoy teniendo un problema con la actualización del home Dashboard,esta no aparece, soy del círculo beta y todavia mi xbox series s no se actualiza, mientras que mi...
  9. Problema al intentar actualizar el Minecraft a la actualización acuatica (Problem while...

in XBoX Games and Apps
    Problema al intentar actualizar el Minecraft a la actualización acuatica (Problem while...: tengo el Minecraft Xbox one edition, hasta ahí todo bien, pero en el momento en el que lo compré fue en antes de que saliese la actualización acuática y se pudiera comprar otra versión en la que...
  10. Problema con mando de Xbox One (interrupción en actualización) Problem with Xbox One command ...

in XBoX Accessibility
    Problema con mando de Xbox One (interrupción en actualización) Problem with Xbox One command ...: buen día, hace unos días tuve un roblema con mi mando, lo conecté por cable a la consola y me pidió actualizarla, procedí a realizar la actualización pero cuando llegó a un 46% aproximadamente se...