Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

Discus and support Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live) in XBoX Accessibility to solve the problem; Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Juan PabloEntrialgo Vega, Nov 9, 2021.

  1. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)


    Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is connected and allow e to download and install stuff,and windowns is connected in general so what can i do.
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live) [​IMG]


    :)
     
    Juan PabloEntrialgo Vega, Nov 9, 2021
    #1
  2. Juan PabloEntrialgo Win User

    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

    Ok done and didnt work,my problem is that i dont have a login screen it dont allow me to introduce any credentials,is like the app dis bloqued or something but all the other apps work and have internet
  3. Jesse E' Win User

    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

    Hello, My name is Jesse. I'm an Independent Advisor and a member of the Microsoft community and I'd love to assist you today.

    - On your PC, go to Xbox.com and select Sign in. If there are problems with your account, the instructions will help you solve them. If you can’t go beyond the sign-in screen, select Forgot my password and follow the instructions.

    - If that didn’t work, select the Start button > Settings > Time & language. Under Date & time make sure the Set time automatically setting is turned on. Open Time & language settings

    - If none of those options work, select the Start button > Settings > Accounts , then find the Microsoft account you used to sign in to the Xbox app and select Remove. Then go back to the Xbox app and sign in with the Microsoft account you just removed.

    https://support.microsoft.com/en-us/windows/fix...

    Hope this helps
  4. Jesse E' Win User

    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

    Step 3 you need to go into settings and remove your Microsoft account account from the PC then sign back in with that same account
  5. Juan PabloEntrialgo Win User

    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

    Hi i just installed windows 11 from scratch and created my account online i never has been able to login from xbox app,,advice 1 and 2 are ok i already did it and didnt change,the 3 not sure what i need to do exactly,still my problem is that on loogin page i dint have the username pasword menu it just says you dont have internet connection
    [​IMG]

    [​IMG]
  6. Jesse E' Win User

    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

    Try resetting Xbox at Settings > Apps > Apps & Features > Xbox Live > Advanced Options > Repair and Reset. Restart PC, test again
Thema:

Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

Loading...
  1. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live) - Similar Threads - Problema para conectar

  2. Problema para outras pessoas incluirem áudio em minha transmissão ao vivo para Twitch.

    in XBoX Rewards & Social
    Problema para outras pessoas incluirem áudio em minha transmissão ao vivo para Twitch.: Estou tendo um problema com transmissão, onde outras pessoas não conseguem incluir o áudio em minha transmissão (pois não aparece a opção "incluir áudio" no grupo (festa) do Xbox. Mas eu consigo...
  3. Problema para iniciar o instalar cualquier juego de Gamepass

    in XBoX Games and Apps
    Problema para iniciar o instalar cualquier juego de Gamepass: Gente, por mas que investigo e intento no doy a la solución, lo que pasa es que aun teniendo el gamepass activo no puedo iniciar o instalar cualquier juego, intente de todo y nada, según lo que...
  4. Problema en aplicación para PC de Xbox - No reconoce los distintos discos de almacenamiento

    in XBoX on Windows
    Problema en aplicación para PC de Xbox - No reconoce los distintos discos de almacenamiento: [img] Buenos días, en dicha aplicación no me figura ningún disco disponible. Necesito si me pueden ayudar. Muchas gracias! 96c0c5af-a231-49f7-abca-fa7fbd1f1959
  5. Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]

    in XBoX Games and Apps
    Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]: Recentemente acabei baixando no game pass o jogo Rainbows six deluxe edition e não esta funcionando o complemento não desbloqueia os itens no jogo se alguém pode resolver esse problema para mim...
  6. Problema para gravar clipes de jogos [Problem recording game clips]

    in XBoX on Consoles
    Problema para gravar clipes de jogos [Problem recording game clips]: Gente eu quero gravar a tela do meu xbox one, eu aperto em iniciar gravação e depois em parar gravação, Mas o xbox não faz o upload do clipe, fica aparecendo "na fila para upload" e nunca faz o...
  7. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

    in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...
  8. Problema para modicifar el control parental[Translation-Problem to change parental control]

    in XBoX Accessibility
    Problema para modicifar el control parental[Translation-Problem to change parental control]: Hola, Buenos dias, tengo un problema con los juegos de (violencia) por que me pide modificar el control parental, el problema es que la consola me la regalaron y no tengo el codigo para poder...
  9. Problema con master chief collection para PC

    in XBoX Games and Apps
    Problema con master chief collection para PC: Acabo de comprar la edicion Halo de los 6 juegos para Windows pero solamente me permite jugar Halo Combat Evolved Anniversary y Halo Reach, no me deja jugar los otros 4 juegos, me aparecen...
  10. Problema para instalar Minecraft

    in XBoX on Consoles
    Problema para instalar Minecraft: Hola muy buenas, pues mire un amigo me regalo el juego de minecraft, pero al intentar instalar el juego me aparece esto: Este archivo no tiene una aplicacion asociada para llevar a cabo esta...