Problema download Tropico 4

Discus and support Problema download Tropico 4 in XBoX Games and Apps to solve the problem; Buongiorno, Ho di recente acquistato Tropico 4 dal Market Place della mia Xbox 360 ma il download si blocca sempre al 77/79% per poi tornare a 0. Ho... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by GiulioC88, Mar 24, 2020.

1. GiulioC88
    GiulioC88 Guest

Buongiorno,

Ho di recente acquistato Tropico 4 dal Market Place della mia Xbox 360 ma il download si blocca sempre al 77/79% per poi tornare a 0.

Ho gi fatto 6/7 tentativi di download.

Ho provato anche a fare la cache clear ma niente, spazio sul disco ce ne è in abbondanza.

Qualcuno mi può aiutare?

Grazie

G.

:)

GiulioC88, Mar 24, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Problema download Tropico 4 -[Translation - Tropico 4 download problem]

Hello everyone,

Thank you all for posting on the Xbox forums. We will be locking this thread due to it being revived by a new post. If there are any questions, discussions or issues that anyone would like to bring to our attention, please create a new thread. We will
    be more than happy to answer any questions or provide solutions for any issues. Thank you all again and happy gaming!
  3. SpiralOut46and2 Win User

It's very highly likely not a problem on your end. It's an issue on Xbox's end. There are many, many posts about this issue with downloads not working, or getting to a certain percentage and then just stopping, right now. This is (in my opinion) due to
    so many people staying home right now and overwhelming the Xbox servers and services. Xbox has been having problems with several different core services being up and down and not working properly for the last 1-2 weeks, and it's still ongoing as they try to
    deal with the high number of users on Xbox right now, as work places and schools are closed. So just rest assured, it's not just you. And it's not anything you may be able to fix. Just keep trying, and hopefully this problem will be fixed very soon and downloads
    will work normally for everyone again.
  4. Alessandro MariaPeri Win User

Ciao! Anche io ho lo stesso problema, per caso avete risolto?
  5. Granpasso Win User

Ho lo stesso identico problema. Il download (che ci mette una vita) arriva al 79% e si riavvia, il gioco in questione è fallout3 comprato sulla store online.
  6. Wolfゴ Win User

Io sono riuscito a sbloccare questo problema che avevo con black ops 1

In pratica ho spostato tutti i dati dove avevo più spazio, da li lilino andato a vedere i dati di salvataggio su tutti i giochi tramite la console, li ho trovato il mio gioco (black ops) con l'icona di un punto esclamativo giallo, ho cancellato quel black
    ops e ho reinstallato, ora va

-[Translation - I managed to unlock this problem that I had with black ops 1

In practice I moved all the data where I had more space, from them lilino went to see the save data on all games through the console, I found them my game (black ops) with the icon of a yellow exclamation mark,
    i deleted that black ops and reinstalled, now it goes]
Thema:

Loading...
  1. Problema download Tropico 4 - Similar Threads - Problema download Tropico

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. PROBLEMA DOWNLOAD SU XBOX 360 CHE ARRIVA A 80% E RITORNA A 0%. COSA DOVREI FAREI. GRAZIE MILLE

in XBoX Games and Apps
    PROBLEMA DOWNLOAD SU XBOX 360 CHE ARRIVA A 80% E RITORNA A 0%. COSA DOVREI FAREI. GRAZIE MILLE: [Title Translation - DOWNLOAD PROBLEM ON XBOX 360 THAT COMES TO 80% AND RETURNS TO 0%. WHAT SHOULD I DO. THANK YOU SO MUCH] Ho provato molte volte con connessioni diverse, e poi questo gioco...
  4. Problema no Download doa jogos[Problem downloading games]

in XBoX Games and Apps
    Problema no Download doa jogos[Problem downloading games]: Estou com dificuldade nos downloads do xbox one. Eles não progridem no download quando console desligado. O problema maior é que eu ja desativei a opçao"desativar armazenamento com console...
  5. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...
  6. Problema nei download[Translation-Problem in download]

in XBoX on Consoles
    Problema nei download[Translation-Problem in download]: Buonasera, ho un problema relativo ai download nella mia xbox one da quando è uscito l ultimo aggiornamento, la mia console riceve tutti i 20 mega della mia connessione(via cavo) controllando...
  7. Problema con código de descarga del gear of war 3 en xbox one s[Problem with download code...

in XBoX Accessibility
    Problema con código de descarga del gear of war 3 en xbox one s[Problem with download code...: Un cordial saludo comunidad, hace unas semanas compre la consola xbox one s, la cual me ofrecía el pack de gear completo. Pero el código del gear war 3 presenta un problema, ya que al momento de...
  8. Ho un problema con il download di The Outer Worlds e anche altri giochi su pc tramite...

in XBoX on Windows
    Ho un problema con il download di The Outer Worlds e anche altri giochi su pc tramite...: Translation Title: I have a problem with the download of The Outer Worlds and also other games on pc via microsoft store and the xbox beta app salve, allora in pratica quando provo ad installare...
  9. Problema para baixar um certo jogo [Problem to download a certain game]

in XBoX Games and Apps
    Problema para baixar um certo jogo [Problem to download a certain game]: Entao, eu estava jogando apex, até que ele crashou, e nao estava abrindo mais, decidi desinstalar ele e instalar de novo... So que ele nao instala, ele fica em 0%, o problema e que eu consigo...
  10. problema di downloand | Download Problem

in XBoX on Consoles
    problema di downloand | Download Problem: quando provo ad scaricare un gioco me lo mette in coda. Mod Translation: when I try to download a game puts me in the queue. d453061b-2c70-4ba6-8e30-48bda1e5afd3