Problema al conectar mando [Translation - Problem connecting control]

Discus and support Problema al conectar mando [Translation - Problem connecting control] in XBoX Accessibility to solve the problem; Tengo mando de xbox1 y queria conectar con mi celular pocophone f1 Android 9 pero al prender Bluetooth y el mando no me aparece Xbox controller... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by ArmanCordano, Feb 14, 2019.

1. ArmanCordano
    ArmanCordano Guest

Tengo mando de xbox1 y queria conectar con mi celular pocophone f1 Android 9 pero al prender Bluetooth y el mando no me aparece Xbox controller

------------

[Mod Translation - I have control of xbox1 and I wanted to connect with my cellphone f1 Android 9 but when I turn on Bluetooth and the control does not appear Xbox controller]

:)

ArmanCordano, Feb 14, 2019
  2. XBF Amber M Win User

Hi Arman,

Thanks for reaching out to us in the forums with this issue. When it comes to the BT capability of the Xbox One wireless controller, it is not supported for all devices. Bluetooth is supported on PCs, tablets, laptops, and Samsung Gear VR. If your
    device is unable to recognize the controller via Bluetooth connection, then it may be incompatible for pairing.

Connect and troubleshoot Bluetooth on your Xbox One Wireless Controller

I hope this information helps out!
  3. Kelemvor79 Win User

puede que se deba a que no es compatible

------

[Mod Translation - It may be because it is not compatible ]
  4. EdwardMyers2020 Win User

Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]

Sí. En vista de que tu problema no fue resuelto puedes hacer eso, pero antes Asegurarte de que tienes el firmware más reciente para tu mando y tus auriculares. Además puedes intentar conectar los mandos Xbox en otro computador y si funcionan correctamente
    ya es problema del sistema de tu computador, deberás actualizarlo para que sea compatible.

Por otra parte como sugerencia, lo recomendable para estas conexiones son los dispositivos inalámbricos, ya que las conexiones Xbox inalámbricas permiten conectar ocho Mandos inalámbricos Xbox a la vez o cuatro mandos con Auriculares de Xbox. Si los mandos
    tienen Auriculares estéreo Xbox, solo se pueden conectar dos a la vez.

Yes. Since your problem was not solved, you can do that, but first make sure you have the latest firmware for your command and your headphones.
    You can also try to connect the Xbox controls on another computer and if they work correctly it is a problem with your computer system, you must update it to be compatible.

On the other hand as a suggestion, the recommended for these connections are wireless devices, since wireless Xbox connections allow you to connect eight Xbox Wireless Commands at the same time or four commands with
    Xbox Headset. If the controls have Xbox Stereo Headset, only two can be connected at the same time.
  5. AlejandroGarcia C. Win User

Problemas conexión Internet wifi 5ghz[5ghz wifi internet connection problems]

hola, pudiste resolverlo? Hoy me llegó una consola que compré xbox one s y tengo el mismo problema, desde que la prendí por primera vez no se pudo conectar al wifi 5ghz y solamente pude al 2.4ghz

[Translation - hello, could you solve it? Today a console came to me that I bought xbox one s and I have the same problem, since I turned it on for the first time it could not connect to the 5ghz wifi and I could only connect to the 2.4ghz]
  6. yobrizo Win User

Baneos (Bans)

no te podrias conectar al live ni descargar desde la store

[Translation- You could not connect to live or download from the store]
Thema:

Loading...
  1. Problema al conectar mando [Translation - Problem connecting control] - Similar Threads - Problema conectar mando

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  5. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  6. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  7. Problema con conectar a xbox live

in XBoX on Consoles
    Problema con conectar a xbox live: Buenas tardes, tengo un problema con respecto a conectarme a xbox live, que consiste en cuando quiero unirme a xbox live me pide que me conecte a Internet y al conectarlo me dice que hay un...
  8. Problema Com O Xbox Conectar A Conta Com A Internet [ Problem With Xbox Connect Ing Your...

in XBoX Accessibility
    Problema Com O Xbox Conectar A Conta Com A Internet [ Problem With Xbox Connect Ing Your...: Ola Tenho Meu Xbox, Tepos De Um Tempo Eu Entrei No Xbox meu perfil Não Tava conectado A internet E Quando Eu Tentava Conectar O Meu Perfil saia,E Com a internet conectada no xbox sem ta conectado...
  9. Problema al conectar por cable la XBOX ONE X

in XBoX on Consoles
    Problema al conectar por cable la XBOX ONE X: Buenos días, recientemente he comprado una XBOX ONE X. Por Wifi funciona OK, pero por cable no consigo que funcione, o casi... Me explico. Si lo conecto directamente al Router funciona, pero...
  10. problema no multiplay ''não foi possíveis conectar mundo"

in XBoX Games and Apps
    problema no multiplay ''não foi possíveis conectar mundo": depois de algumas atualização o jogo começo a dar erro no mutiplay, não e possível entra no mapa de um amigo, eu e eles estamos na mesma versão, dar um erro ''não foi possíveis conectar mundo"...