Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon...

Discus and support Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon... in XBoX on Windows to solve the problem; Eu comprei o Forza 4 na edição suprema pela Microsoft Store, joguei há pouco tempo, desbloqueei as partidas online e não se conecta, dá uns erros... Discussion in 'XBoX on Windows' started by mrfaillol, Apr 16, 2019.

  1. mrfaillol
    mrfaillol Guest

    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon...


    Eu comprei o Forza 4 na edição suprema pela Microsoft Store, joguei há pouco tempo, desbloqueei as partidas online e não se conecta, dá uns erros diferentes todas as vezes, mas sempre apontando que o problema é na minha conexão.

    Um amigo meu disse pra eu mudar meu IP DNS para 8.8.8.8, e assim fiz, mas nenhuma mudança.

    Eu tenho que assinar a Xbox Live para conseguir jogar?

    O que devo fazer?

    Segue imagens dos diagnósticos:

    [Translation-

    I bought Forza 4 in the supreme edition by the Microsoft Store, I played a short time ago, I unlocked online games and it does not connect, it gives different errors every time, but always pointing out that the problem is in my connection.

    A friend of mine told me to change my DNS IP to 8.8.8.8, and so I did, but no change.

    Do I have to sign up for Xbox Live to be able to play?

    What should I do?

    Here are some screenshots of the diagnostics:]


    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon... [​IMG]

    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon... [​IMG]


    :)
     
    mrfaillol, Apr 16, 2019
    #1
  2. XBF Amber M Win User

    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon 4 connect online?]

    Hey there,

    We will be locking this older thread due to it being revived by a new post. If the issue is
    on going, we recommend creating a new thread
    detailing the issue at hand and any troubleshooting steps (if any) you’ve tried so far. We will be more than happy to answer any questions.

    Thank you!
  3. FelipeFreitas2 Win User

    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon 4 connect online?]

    Isto e inaceitavel... nossa! Total desrespeito com o player. Comprei o jogo pelo PC, jogando online tranquilamente. Comprei um Xbox pra jogar na namorada, baixei o jogo, e no momento que acaba a licensa GOLD, me cancela o online do PC JUNTOO! TOTAL DESRESPEITO!!!

    This is unacceptable ... wow! Total disrespect with the player. I bought the game on PC, playing online quietly. I bought an Xbox to play for my girlfriend, downloaded the game, and the moment the GOLD license ends, cancels me the PC JUNTOO online! TOTALL DISRESPECT !!!
  4. XBF Diego M Win User

    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon 4 connect online?]

    Hi
    mrfaillol
    ,

    Thank you for coming to the forums. In order to play Forza Horizon 4 with other players over Xbox Live you will need an Xbox Live Gold subscription. If you currently don't have one, then that is likely why you cannot connect.

    There is a current promotion for new subscribers where the 1 month subscription is 90% off the first month and you get a bonus 1000 Apex coins sent to your Xbox message center by 6/30/18.

    https://www.microsoft.com/p/xbox-live-gold/CFQ7TTC0K5DJ/000C?rtc=1&activetab=pivot:overviewtab

    I hope this helps!
  5. XBF Diego M Win User

    Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon 4 connect online?]

    Hi
    mrfaillol
    ,

    I understand that you are playing on PC, however buying a game from the Microsoft Store and then trying to go online using the Xbox Live service requires you to have an Xbox Live Gold subscription. Whether you are playing a game on PC or on the Xbox, if
    you are using the Xbox Live service to play with others online, you will need an active Xbox Live Gold subscription. Forza Horizon 4 is actually an

    Xbox Play Anywhere title
    , which means you can play on PC and Xbox using the same digital license you bought through the Microsoft Store. Since FH4 is exclusive to the Microsoft Store, you will need an Xbox Live Gold subscription to play online.

    I hope that clears it up.
  6. IridioPereira Win User

    App Groove Não funciona no xbox one s 2018 [Translation - Groove APP does not work on Xbox One s 2018]

    Até poucos dias atrás funcionava. E no suporte xbox todos os tópicos de ajuda que ensinam a ouvir musicas é sobre o groove. Se não está mais sendo usado por que ainda tem ele no console? Por que o suporte só fala sobre ele?

    E agora como coloco minhas músicas para tocar no forza horizon 3?

    [Translation - Until a few days ago it worked. And on Xbox support all the Help topics that teach listening to songs is about Groove. If it's no longer being used why does it still have it on the console? Why does support only talk about him?

    And now how do I put my songs to play in Forza Horizon 3?]
Thema:

Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon...

Loading...
  1. Por que meu Forza Horizon 4 não conecta online? [Translation-Why does not my Forza Horizon... - Similar Threads - Por que meu

  2. por que no cambia la imagen de fondo al seleccionar un juego??

    in XboX Insiders
    por que no cambia la imagen de fondo al seleccionar un juego??: pregunta al seleccionar un juego no me cambiaba la imagen de fondo por del juego. unicamente se cambia al colocar un fondo solido predertminado?? de ser asi aconsejaria que cambiara la imagen de...
  3. Por que o meu controle não da sinal?

    in XBoX on Windows
    Por que o meu controle não da sinal?: Meu irmão estava jogando e o controle desconectou do nada eu tentei sincronizar de novo, tentei desligar os bluetooth dos celulares pra ver se era isso mas não, o controle esta conectado com o...
  4. Comprei o Xbox Game Pass Padrão por 1 real sem querer, sendo que era para ser o Ultimate...

    in XBoX Accessibility
    Comprei o Xbox Game Pass Padrão por 1 real sem querer, sendo que era para ser o Ultimate...: Comprei o Xbox Game Pass Padrão por 1 real sem querer, sendo que era para ser o Xbox Game Pass Ultimate que está no mesmo valor, se eu dar upgrade na assinatura para o Ultimate por 1 real eu irei...
  5. Hola centro de Microsoft por que Argentina esta bloqueda responde voy a ablar con el...

    in XBoX on Consoles
    Hola centro de Microsoft por que Argentina esta bloqueda responde voy a ablar con el...: Mala aplica coin -[Title Translation - Hello Microsoft center, why is Argentina blocked? Answer I am going to speak with technical support] -[Body Translation - Bad applies tion]...
  6. Adquirir juegos de Xbox One que dan gratis por tener una cuenta Xbox Live Gold en Xbox 360

    in XBoX on Consoles
    Adquirir juegos de Xbox One que dan gratis por tener una cuenta Xbox Live Gold en Xbox 360: Bueno tengo un problema con los juegos que te dan gratis por tener una mensaje Xbox Live gold, No se que haya pasado con los juegos de Xbox One que te daban con una menbresia Xbox live gold en...
  7. Por que meu Xbox Game Bar é diferente??[Translation-Why is my Xbox Game Bar different???]

    in XBoX on Windows
    Por que meu Xbox Game Bar é diferente??[Translation-Why is my Xbox Game Bar different???]: [img] Não aparece as conquistas, amigos e o botão de overlay. [Translation-Achievements, friends and the overlay button do not appear.] 2f5d7b83-a108-463c-a784-252f8b9c5eb5
  8. Por que meu Xbox Game Bar é diferente? [Mod Translation - Why is my Xbox Game Bar different?]

    in XBoX on Windows
    Por que meu Xbox Game Bar é diferente? [Mod Translation - Why is my Xbox Game Bar different?]: [img] Não aparece as conquistas, amigos e etc. [Mod Translation - No achievements, friends, etc. appear.] de635ca1-3ad3-4fa1-b3c1-29b9e5d39ef9
  9. Por que nao consigo enviar mensagens para outros jogadores no meu xbox one?[Translation-Why...

    in XBoX on Consoles
    Por que nao consigo enviar mensagens para outros jogadores no meu xbox one?[Translation-Why...: Eu tento enviar uma menssagem no meu grupo de amigos e nao consigo...alguem sabe me explicar o por que? [Translation-I try to send a message in my group of friends and I can not... Can anyone...
  10. meu console esta com uma restriçao quero saber por que.

    in XBoX on Consoles
    meu console esta com uma restriçao quero saber por que.: por favor preciso de ajuda , liguei para o suporte da live e me informaram q meu console esta com uma restriçao ,quero saber por que ae04f0d8-d13c-44ac-8a37-5a677b252635