Plus de son avec la prise HDMI xbox one x

Discus and support Plus de son avec la prise HDMI xbox one x in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour a tous , j'ai un petit soucis avec ma xbox one x project scorpio. cela fait quelque jours que je n'ai plus de son a travers la prise HDMI mais... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by stevebosle, Jun 17, 2020.

1. stevebosle
    stevebosle Guest

Bonjour a tous , j'ai un petit soucis avec ma xbox one x project scorpio. cela fait quelque jours que je n'ai plus de son a travers la prise HDMI mais si le branche la console directement en optique j'ai du son. J'ai changer de cable HDMI mais toujours
    pareil aucun son. Est ce que quelqu'un de vous pourrais m'aider et me dire quel pourrait etre le soucis ?

Hello everyone, I have a little problem with my xbox one x project scorpio. It’s been a few days since I’ve had sound through the HDMI jack, but if the console is plugged directly into optics I have sound. I changed
    HDMI cable but still no sound. Could anyone of you help me out and tell me what could be the trouble?

:)

stevebosle, Jun 17, 2020
  2. Zeno2k Win User

If changing the html cable hasn't helped you, I fear you have to send the console to assistance for repair.

Tray getting in touch with https://support.xbox.com/contact-us, they can help you
  3. stevebosle Win User

I managed to solve my problem, there was a patch update and everything works again
  4. Nico Medic Win User

Help, Abonnement xbox gold.

Salut,

Il est mieux de renouveller son abonnement via la console car la prise en compte, sur les serveurs du Xbox Live, est immédiate.
  5. NIKKO69LYONNAIS Win User

Console Xbox One s'allume avec alarme sonore et s'arrêter après quelque second

As-tu essayé de brancher le bloc d'alimentation directement sur la prise murale sans passer par une multi?

Et est ce que tu as essayé de la démarrer sans le câble HDMI et l'éventuel Disque dure externe?
  6. Njal the Blue Win User

Conection

Bonjour, pourriez-vous donner plus de détails, est-ce faire avec votre configuration de la région Xbox One?

[Translation - Hello, could you give more details, is this to do with your configuration of the Xbox One region? ]
Thema:

Loading...
  1. Plus de son avec la prise HDMI xbox one x - Similar Threads - Plus son avec

2. Have a Xbox 360 console s need help setting up the window media. Plus I have a family...

in XBoX Accessibility
    Have a Xbox 360 console s need help setting up the window media. Plus I have a family...: Need help removing a pass code that is blocking me from playing adults games. Plus need help set up the window media center 966e1da7-8ae0-471a-9232-c9726d8d113e
  3. Playing minecraft on Xbox One and the plus in the middle of the screen (Minecraft cursor)...

in XBoX on Consoles
    Playing minecraft on Xbox One and the plus in the middle of the screen (Minecraft cursor)...: There's no way for me to tell where I'm looking or where I'm placing/attacking. I've tried to fix this myself numerous times and feel like I have tried literally EVERYTHING. I have even factory...
  4. My sea of theives says i don't have an active Playstation plus subscription but i do?

in XBoX Games and Apps
    My sea of theives says i don't have an active Playstation plus subscription but i do?: I've been playing the game for the past couple of weeks and I've been having a blast. I open it today to try and get in and play and it says it doesn't sense an active Playstation plus...
  5. How do I buy Minecraft realm's plus. Failed transaction on Bedrock Edition PC.

in XBoX Games and Apps
    How do I buy Minecraft realm's plus. Failed transaction on Bedrock Edition PC.: How do I buy Minecraft realm's plus when it doesn't let me do it in-game. I've bought minecoins before through the official minecraft website and that is the only method by which I seem to be able...
  6. I cant down load Minecraft education because I don't have room and I cant play online plus...

in XBoX Games and Apps
    I cant down load Minecraft education because I don't have room and I cant play online plus...: I can't download Minecraft education because I have too much room for it and I can't delete anything because I'm using a school devise can you help me 33234352-2999-4c33-8c65-6fba762fc46b
  7. Hello! I am having trouble with my Minecraft Realms. I pay for realms plus but it will only...

in XBoX Accessibility
    Hello! I am having trouble with my Minecraft Realms. I pay for realms plus but it will only...: Hello! I am having trouble with my Minecraft Realms. I pay for realms plus but it will only allow me to make one realm. And I know Realms Plus says three world slots. What's happening?...
  8. Grésillement et plus de son.[Translation-Sizzle and more sound.]

in XBoX on Consoles
    Grésillement et plus de son.[Translation-Sizzle and more sound.]: Bonjour ! J'ai remarquer il ya quelques mois maintenant que j'avais des problème de grésillement et que le son s'arrêter, mais cela disait que mon casque était bien connecter ma manette. J'ai donc...
  9. Manette ne donne plus de son [Translate] Controller no longer gives sound

in XBoX Accessibility
    Manette ne donne plus de son [Translate] Controller no longer gives sound: Bonjour Depuis hier ma manette ne donne plus de son Que ce soit le son des jeux de l'interface ou du groupe J'ai essayer avec plusieurs casque et écouteur en vain Mon casque est un casque...
  10. plus de son sur le jeu Tomb Raider après retour sur menu Xbox One

in XBoX Games and Apps
    plus de son sur le jeu Tomb Raider après retour sur menu Xbox One: Lorsque que je quitte Tomb Raider en allant sur le menu Xbox One partir du bouton centrale de la manette et que j'éteins la console, lors du retour Tomb Raider , je suis obligé de quitter le jeu...