Opciones bloqueadas Forza Horizon 4 [Blocked options Forza Horizon 4]

Discus and support Opciones bloqueadas Forza Horizon 4 [Blocked options Forza Horizon 4] in XBoX on Windows to solve the problem; No puedo acceder a las subastas ni puedo buscar diseños. Al querer entrar en los diseños de la comunidad me sale un mensaje que dice "Función... Discussion in 'XBoX on Windows' started by vivi12316, Feb 12, 2019.

1. vivi12316
    vivi12316 Guest

No puedo acceder a las subastas ni puedo buscar diseños.

Al querer entrar en los diseños de la comunidad me sale un mensaje que dice "Función bloqueada por el control parental de Xbox Live" y no me deja hacer nada al respecto. Ya intente con las paginas de Microsoft family y sigo sin poder hacer nada.

[Translate - I can not access the auctions nor can I search for designs.

When wanting to enter the designs of the community I get a message that says "Function blocked by the parental control of Xbox Live" and does not let me do anything about it. I already tried the Microsoft family pages and I still can not do anything.]

:)

vivi12316, Feb 12, 2019
  2. XBF Jasmine Z Win User

Hi Vivi,

Thanks for reaching out to us here on the Forums!

Firstly, you will need to add the account to a
    Family with
    an adult if it is not already set up. Only a parent using the Microsoft family service can change Xbox privacy and online safety settings for a child account. Change
    privacy and safety settings for the child:

1. Sign in to the adult's Microsoft account at Xbox.com.
    2. Under
      My Xbox, select
      Profile.
    3. Select
      Privacy settings
      or
      Online safety on Xbox One.
      • Due to the secure nature of these settings, you may be asked to enter a security
        code that we’ll send to the alternate phone number or email address previously saved to your account.
    4. Select the account you want to look at.
    5. Review the settings currently in place and update those you want
      to change.
    6. Save your changes on each tab before moving on to the next.

Give this a try then have your son try to access the game in question.
  3. Frankru85 Win User

Games for a rainy day?

Forza Horizon 4 is the best option.
  4. ChiefJoboo Win User

forza horizon 4 ไม่มีเสียงเกม [Translation - forza horizon 4 no game sound]

5. SGTxJEFFSKYLION Win User

Forza horizon 4 feedback

driveable tanks in Forza Horizon 4 would make the Forza Horizon series into a new game(it would no longer be a Forza Horizon game).
  6. SadAndSadder Win User

I can't connect to horizon life in forza horizon 4

Thema:

Loading...
  1. Opciones bloqueadas Forza Horizon 4 [Blocked options Forza Horizon 4] - Similar Threads - Opciones bloqueadas Forza

2. No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...

in XBoX Games and Apps
    No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...: [img] No me permite escoger el disco E: 24c0ab8d-1e39-49a6-91c8-2e662fc90ce6
  3. mi consola esta bloqueada con la nueva actualizacion

in XboX Insiders
    mi consola esta bloqueada con la nueva actualizacion: Mi consola se bloqueo despues de la actualizacion del 9 de nov, no puedo cargar el archivo OSU1 por que estaba registrada a insider. submitted by /u/ProfessionalOther610 [link] [comments]
  4. Teredo no puede calificar - conectividad del servidor bloqueada[Translation-Teredo cannot...

in XBoX on Windows
    Teredo no puede calificar - conectividad del servidor bloqueada[Translation-Teredo cannot...: Tengo este problema hace bastante y no puedo jugar videojuegos multijugador ya que esto no me deja, ya intente muchas solucion de videos y guias y ninguna funciona, alguna solucion definitiva?...
  5. Billing account blocked (Error 80153021) Cuenta facturación bloqueada

in XBoX on Consoles
    Billing account blocked (Error 80153021) Cuenta facturación bloqueada: Hello everyone! I have an Xbox 360 and problems making purchases. I have a message that says "Your billing account has been blocked from making purchases" and displays the Error 80153021. In the...
  6. Conta bloqueada para adquirir produto na microsoft[Translation-Account blocked to purchase...

in XBoX Sales and Promo
    Conta bloqueada para adquirir produto na microsoft[Translation-Account blocked to purchase...: O produto cities skylines: DLC green cities está gratuito na loja e quando fui adquirir solicitou o codigo enviado para o celular. Como troquei o número recentemente, fiz a troca solicitada e...
  7. Cuenta live de mi hijo bloqueada[Translation-My child's live account blocked]

in XBoX on Consoles
    Cuenta live de mi hijo bloqueada[Translation-My child's live account blocked]: Buenas. Debido a sucesivas acciones sobre la url aka.ms/remoteconnect de mi hijo se ha debido catalogar como un intento de spam y su cuenta fue bloqueada. Al ser una cuenta infantil, el número...
  8. Cuenta Bloqueada por intentos fallidos[Translation-Account Blocked by Failed Attempts ]

in XBoX Accessibility
    Cuenta Bloqueada por intentos fallidos[Translation-Account Blocked by Failed Attempts ]: Hola buenas tardes a todos Actualmente le estoy ayudando a mi amigo para poder acceder a su cuenta [mod removed-personal information] al acceder y escribir la contraseña arroja un mensaje que la...
  9. FORZA HORIZON 4 --- CASA DE LEILÃO BLOQUEADA

in XBoX on Windows
    FORZA HORIZON 4 --- CASA DE LEILÃO BLOQUEADA: Esses dias comprei a game pass para Jogar Forza horizon 4 com alguns amigos, porém aconteceu que APENAS EU não consigo acessar leilão por algum motivo a MICROSOFT BLOQUEOU o meu acesso a opção....
  10. No me aparece la opcion de comprar Xbox Game Pass Ultimate ¿Que puedo Hacer?

in XBoX Accessibility
    No me aparece la opcion de comprar Xbox Game Pass Ultimate ¿Que puedo Hacer?: Hola tengo un problema muy serio con las ofertas de Xbox. Resulta que cuando estoy en la pantalla de inicio de Xbox me aparece la oferta de $10 pesos para comprar Xbox Game Pass Ultimate. Cuando...