^o^ Damb danial that's epic (read comment :3)

Discus and support ^o^ Damb danial that's epic (read comment :3) in XboX Insiders to solve the problem; [IMG] submitted by /u/ThatShyLad [link] [comments] Discussion in 'XboX Insiders' started by /u/ThatShyLad, Dec 23, 2019.

1. ^o^ Damb danial that's epic (read comment :3)

/u/ThatShyLad, Dec 23, 2019
  2. Murderstyle75 Win User

Happy new year!

The Last of Us for me. Now back to a night of Jack Danials and Fireworks at midnight. Fun times.
  3. kyle_m4496 Win User

Cant connect my xbox gamepass to ubisoft connect

Hi DANIAL. My name is Kyle and I'm an independent advisor.

What error are you getting? Send a screenshot if you can.
  4. FrozenBrute Win User

Mass Effect 3 Beta Video?

[quote user="DanteSparda504"]

[quote user="OR3GONIZ3D"]

Mass Effect 3 = Epic Fail

[/quote]

How so?

[/quote]He's probably commenting on the use of Origin in a console game.
  5. Andreas_212 Win User

Epic comments on the Xbox 720

Well MS said they will focus more on PC gaming when windows 8 comes out as well. They even have a version of kinect comming for PC (the one for xbox can already connect to PC ) that is more advanced than the console one.
  6. SlaughterMcKill Win User

Epic comments on the Xbox 720

Consoles will be "the pinnacle of the gaming experience" when all the new PC releases are console ports.
Thema:

^o^ Damb danial that's epic (read comment :3)

Loading...
  1. ^o^ Damb danial that's epic (read comment :3) - Similar Threads - ^o^ Damb danial

2. O call of duty Warzone tá cheio de bugs

in XboX Insiders
    O call of duty Warzone tá cheio de bugs: Eu peguei tendente o prestígio 5 e o 2 e não consigo usar as skin por causa de um bug e também sumiu as skin do ghost zumbi, soap sem máscara e soap com máscara. Eu ficou muito triste em saber que...
  3. Quem quer que o nome do meu amigo seja "sola pinkman" ( ele falou que se tiver mais de 15...

in XboX Insiders
    Quem quer que o nome do meu amigo seja "sola pinkman" ( ele falou que se tiver mais de 15...: pfvr falem submitted by /u/Puzzleheaded-Stop929 [link] [comments]
  4. O que esperar do jogo GTA IV? Decepção ou renovação do cenário no mundo dos jogos?

in XboX Insiders
    O que esperar do jogo GTA IV? Decepção ou renovação do cenário no mundo dos jogos?: Depois de mais de uma década de espera, trailers insanos e hype no nível máximo, fica a pergunta: o próximo GTA vai revolucionar o mercado ou só provar que a Rockstar vive do nome? Será que vem...
  5. Insignia o distintivo al completar un juego con su 100% de logros

in XboX Insiders
    Insignia o distintivo al completar un juego con su 100% de logros: Hola, escribe un cazador de logros. Tal vez sea una comunidad muy pequeña pero popular a la vez, pero hace mucha falta cambiar el sistema de logros. Agregar como un tipo de platino como es popular...
  6. Xbox Family Safety Bug: No Way to Manually Approve Multiplayer Access w/o Disabling...

in XboX Insiders
    Xbox Family Safety Bug: No Way to Manually Approve Multiplayer Access w/o Disabling...: Please read, it affects any parent using Xbox Family Safety. I discovered a flaw in how Xbox handles Content Restrictions for child accounts, prompting a long support call with Microsoft...
  7. Como ultrapassa o limite de carácteres no nome da epic games?? (Deixar o nome garnde)

in XboX Insiders
    Como ultrapassa o limite de carácteres no nome da epic games?? (Deixar o nome garnde): . submitted by /u/Time_Marionberry_629 [link] [comments]
  8. Ideias para o xcloud gaming e opnião

in XboX Insiders
    Ideias para o xcloud gaming e opnião: Eu adoraria, que no xcloud tivesse demon slayer the hinokami chronicles e mortal kombat 1 de graça. Porque a gente gasta 300 reais no jogo e ainda tem que assinar o gamepass para jogar e enfrentar...
  9. Turtle Beach Recon Cloud o Turtle Beach Recon

in XboX Insiders
    Turtle Beach Recon Cloud o Turtle Beach Recon: He estado pensando comprar un control de turtle beach para xbox, y me han llamado mucho la atención los recon Pero no se si haya diferencia entre el Recon o el Recon cloud Aclaro que si los suelo...
  10. Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...

in XBoX on Windows
    Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...: Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a gravação? / I was recording with Xbox Game Bar and it suddenly stopped. How do I recover the recording?...