No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my...

Discus and support No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my... in XBoX Accessibility to solve the problem; Buen día, tengo un problema, no puedo ingresar a mi cuenta de Hotmail desde la pagina de Xbox.com pero si desde la pagina de Microsoft y me parece... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Luis AlbertoGarcia1, Dec 23, 2018.

1. No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my...

Buen día, tengo un problema, no puedo ingresar a mi cuenta de Hotmail desde la pagina de Xbox.com pero si desde la pagina de Microsoft y me parece extraño que en una si pueda ingresar pero en la otra no, ni siquiera
    me indica si la cuenta esta bloqueada, dañada o que necesite otra dirección electrónica o algún numero. Simplemente la pagina se reinicia automáticamente sin haber iniciado mi cuenta de Microsoft.

¿Hay algo que pueda hacer?

Gracias por la atención

Translation: [ Good morning, I have a problem, I can not access my Hotmail account from the Xbox.com page but from the Microsoft website and it seems strange to
    me that one can enter but the other does not, it does not even tell me if

the account is blocked, damaged or you need another electronic address or a number.
    Simply the page restarts automatically
    without having started my Microsoft account.

Is there anything I can do?

Thanks for your attention

:)

Luis AlbertoGarcia1, Dec 23, 2018
  2. Luis AlbertoGarcia1 Win User

No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my hotmail account from the Xbox.com page]

Thank you for assisting me, first I do not receive any kind of message when I start my session, it simply restarts the page and does not allow me to access it, second and the probe in Internet Explorer and Firefox, third if I had problems when logging in
    to other devices and in the fourth, as I said before, it does not allow me to login to PC or my mobile and I do not see any error message, it just restarts the page and when I want to access it again it does not allow it without sending me an error message.

I'll wait for an answer

Thanks
  3. ((chicken_nugget)) Win User

No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my hotmail account from the Xbox.com page]

Hi Luis!

On Xbox.com, you can't use a Hotmail account. You have to use a Microsoft account (gmail.com, outlook.com a couple more). This is so you can access your Xbox account on the Xbox site. On Microsoft's website, you can use other email types.
  4. XBF Leslie D Win User

Hi Luis,

Thanks for reaching out to us. What kind of message do you get when you try to sign in? Have you tried a different web browser to sign in on Xbox.com? Are you having issues signing to any other device as well? Can you try to sign on the Xbox app on mobile
    or PC to see if you get any error messages?

Hope to hear back soon.
  5. choppyseize Win User

So you can't access the account at all from any web browser or console? Are you sure you're entering in the right info?
  6. Luis AlbertoGarcia1 Win User

Thank you for assisting me, I have always used that account on the Xbox.com page and I never caused a problem but if you say it is because of the "Hotmail" termination, is there a way to change it without needing to create another account?

I'll wait for an answer

Thanks
Thema:

No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my...

Loading...
  1. No puedo ingresar a mi cuenta de hotmail desde la pagina de Xbox.com [I can not access my... - Similar Threads - puedo ingresar cuenta

2. I Can't Login To My Microsoft Account (Outlook) (Minecraft Launcher)/No Puedo Iniciar...

in XBoX Accessibility
    I Can't Login To My Microsoft Account (Outlook) (Minecraft Launcher)/No Puedo Iniciar...: (ENGLISH/INGLÉS): When I try to sign in to Microsoft Store or Minecraft Launcher with my Microsoft account (Outlook), it tells me that a code has been sent to the same email address I'm trying to...
  3. Puedo dejar una idea para un juego?

in XboX Insiders
    Puedo dejar una idea para un juego?: Una disculpa por la duda... submitted by /u/Jimket_DZ [link] [comments]
  4. error 0x80048888 no puedo iniciar sesión [Translation-error 0x80048888 I can't log in]

in XBoX Games and Apps
    error 0x80048888 no puedo iniciar sesión [Translation-error 0x80048888 I can't log in]: i try sign in but i can't and put this error 0x80048888 , i go to find information about that but i didn't find. who can give a resolucion about this. THANKS bed46858-79a2-48d6-a510-10050705b6c4
  5. No puedo ingresar tarjeta Xbox live gold

in XBoX on Consoles
    No puedo ingresar tarjeta Xbox live gold: Buenas tardes quiero presentar un problema ya que cuando quiero ingresar un codigo de xbox live en mi Xbox360 me aparece error(error al ingresar codigo introduce un codigo valido) y no tengo...
  6. No puedo ingresar tarjeta de crédito como método de pago en Xbox One [I can't enter credit...

in XBoX on Consoles
    No puedo ingresar tarjeta de crédito como método de pago en Xbox One [I can't enter credit...: Al tratar de ingresar mi tarjeta de crédito como método de pago, al finalizar me aparece un mensaje de "Inténtalo otra vez", "Algo sucedió de nuestro lado. Esperar un poco puede resultar útil"....
  7. No puedo ingresar al juego asphalt 9

in XBoX on Windows
    No puedo ingresar al juego asphalt 9: Desde hace un par de meses no he podido ingresar al juego, la pagina no carga, es la segunda vez que me sucede, simplemente queda en el inicio y no termina de cargar...
  8. no puedo ingresar a mi cuenta "suspendida" [I can not enter my account "suspended "]

in XBoX Accessibility
    no puedo ingresar a mi cuenta "suspendida" [I can not enter my account "suspended "]: no puedo entrar a mi cuenta, despues del acceso me pide enviar un mensaje a mi numero de cell pero al enviarlo bota un mensaje que dice que he excesido el numero de intentosy que espere hasta...
  9. No puedo ingresar una tarjeta de prepago

in XBoX Games and Apps
    No puedo ingresar una tarjeta de prepago: 1.tengo una tarjeta de prepago activada para minecraft mojang y por mas que intento ingresarla para windows 10 no me da acceso [Translated] 1. I have a prepaid card activated for minecraft...
  10. No puedo ingresar a una cuenta xbox live

in XBoX on Consoles
    No puedo ingresar a una cuenta xbox live: Hola, tengo un problema. Pasé a eliminar a mi sobrino del grupo familiar del xbox, cuando él quiso iniciar sesión para jugar le pide que asocie su cuenta a una de un mayor de edad, puse de nuevo...