No puedo comprar xbox live gold [ I can't buy Xbox Live Gold]

Discus and support No puedo comprar xbox live gold [ I can't buy Xbox Live Gold] in XBoX on Consoles to solve the problem; E estado comprando tarjetas de Prepago, pero se activo la renovación automática y e intentado reactivarla con saldo de mi cuenta de microsoft pero no... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Lord Romeo75, Feb 5, 2019.

1. Lord Romeo75
    Lord Romeo75 Guest

E estado comprando tarjetas de Prepago, pero se activo la renovación automática y e intentado reactivarla con saldo de mi cuenta de microsoft pero no me deja hacer nada por que dice que tengo un saldo vencido, que hago para reactivar mi suscripción?

Translation: [and been buying prepaid cards, but it activates the automatic renewal and tried to reactivate it with balance of my Microsoft account but does not let me do anything because it says that I have an expired balance, I do to reactivate
    my subscription?]

:)

Lord Romeo75, Feb 5, 2019
  2. Omega Chefe Win User

Que puedo hacer para obtener los permisos de Xbox Live pues ya que mi perfil no cuenta con los permisos necesarios para jugar en línea

Hola, usted debe comprar el Xbox Live Gold https://www.xbox.com/live/gold

[Translation - Hi, you should buy the Xbox Live Gold]
  3. XBF Erick C Win User

Hey there!

Due to inactivity I will be locking this thread. If you are continuing to run into problems with purchasing Xbox Live Gold please Contact Xbox Support for further assistance
    with this issue.

Happy Gaming!
  4. WPAK Win User

Web translation:

I can not buy xbox live gold

I have been buying prepaid cards, but the automatic renewal was activated and I tried to reactivate it with my Microsoft account balance but it does not let me do anything because it says I have an expired balance, what do I do to reactivate my subscription?

Response:

Hi there,

in order to purchase anything again you will have to sort that payment due (expired payment) first.

See this link for the steps:
    https://support.xbox.com/billing/xbox-subscriptions/pay-past-due-balance-on-xbox-subscription

If that doesn't work then you will have to contact Xbox Support via Phone (or Support Chat) at
    http://support.xbox.com/contact-us

Let us know the results
  5. luisectd Win User

No puedo comprar gold mi saldo de cuenta ¿que puedo hacer?

como pudiste comprar xbox live gold con tu saldo?

[Translation: How could you buy xbox live gold with your balance?]
  6. Njal the Blue Win User

Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions]

Si tu cuenta está en Argentina, solo puedes comprar juegos, Xbox Live Gold y Game Pass desde tu país. No se puede comprar desde cualquier otro lugar.

------------

[Mod Translation - If your account is in Argentina, you can only buy games, Xbox Live Gold and game Pass from your country. You can't buy it from any other place.]
Thema:

Loading...
  1. No puedo comprar xbox live gold [ I can't buy Xbox Live Gold] - Similar Threads - puedo comprar live

2. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  3. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  4. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  5. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  6. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]: Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis creditos al intentar hacer la compra y me...
  7. No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]: No puedo comprar el juego star wars battlefront en la tienda de xbox, hablo del primer star wars battlefront el que salio para la primera xbox. -[Translation - I can't buy the star wars...
  8. no puedo comprar [I can't buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar [I can't buy]: llevo dos dias con este problema y no lo han solucionado, estoy intentando comprar pavos en un xbox one con una tarjeta de credito y vivo en mexico mi gamertag es DopeyFountain34 gracia s...
  9. No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]: hola me pueden ayudar? resulta que no puedo comprar xbox live a pesar de tener el saldo suficiente. alguien sabe que puedo hacer? [Translation - Hello can you help me? It turns out I can't buy...
  10. No puedo comprar Xbox Live con mi dinero de Cuenta de Microsoft. [I can't buy Xbox Live with ...

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar Xbox Live con mi dinero de Cuenta de Microsoft. [I can't buy Xbox Live with ...: Split from this thread. No puedo comprar Xbox Live con mi dinero de Cuenta de Microsoft. Ayuda por favor. Translation: [ I can't buy Xbox Live with my Microsoft account money. Help, please.]...