Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in...

Discus and support Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Ik heb onlangs een mail gehad met een betaling voor fifa punten en fortnite v-bucks. Het gekke is alleen dat ik dit nooit heb gekocht. Ook staat het nu... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Peter Manken, Jan 9, 2020.

1. Peter Manken
    Peter Manken Guest

Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in...

Ik heb onlangs een mail gehad met een betaling voor fifa punten en fortnite v-bucks. Het gekke is alleen dat ik dit nooit heb gekocht. Ook staat het nu in mijn betalingsgeschiedenis maar ik heb er niet voor betaald. Er staat dat er tegoed is opgewaardeerd
    en daar mee deze dingen is aangeschaft terwijl ik dat niet heb gedaan. Ondanks dat ben ik de enige gebruiker van dit account.

[Mod Translation - I recently received an email with a payment for
    fifa points and fortnite v-bucks.

The strange thing is that I never bought this.
    Also it is now in my payment history but I have not paid for it.
    It says that credit has been topped up and with it these things have been purchased while I have not
    done so.
    Despite that, I am the only user of this account.]

:)

Peter Manken, Jan 9, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in payment history?]

Hey Peter

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about charges on your account that you did not make.

First, I would recommend that you
    remove your payment instrument
    from your account and secure your account by
    changing your password
    .

Once this is done, we recommend taking the time to
    request for a refund
    for the items that were purchased on your account, as this was not your intention.

If they showed up on your account Order history, it is likely that these were made from your account, however, if the purchases do not show up on your account, it might be a good idea to

Contact Xbox Customer Support
    so that they can assist you with this further.

I hope this is of some use to you.
  3. Wanda panda Win User

Xbox Design lab

Oh, 2 maanden? Dan waren er al in mei problemen! Dan mogen ze die site wel eens gaan sluiten.

Ik begrijp je frustratie @ Bill Brown1.

Hopelijk worden directeuren wakker bij Microsoft en zorgen ze nu eindelijk eens op antwoord! Op een andere issue pagina kreeg ik wel reactie! Wellicht een nieuwe issue openen met betaling is niet gelukt? Of contact opnemen lukt niet?
  4. lauretteimpens Win User

Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan iemand mij helpen aub

Kan spelen als gast maar niet met mijn account kan mij niet aanmelden

-[Translation - Can play as a guest but not with my account cannot login]
  5. AndréBorges2 Win User

0x80a4001a

ik kan niet inloggen op mijn Xbox deze foutmelding (
    0x80a4001a) staat er constant op ik heb mijn account al verwijderd van mijn Xbox nu kan ik hem niet eens er terug opzetten gisteren kon ik nog spelen wat ik maar wilde maar nu vandaag 1 november kan ik niks meer
    op mijn pc kan ik wel nog inloggen maar dat is ook maar alles volgens mij ligt het aan de service of zo van xbox zelf . kan iemand mij aub helpen mijn broer kan ook niet inloggen de console voledig uitdoen helpt ook niet eens.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[Translation-I can't log in to my Xbox This error message (0X80A4001A) is constantly on I have already deleted my account from my Xbox now I can't even set it back up yesterday I could still play what I wanted but now today
    November 1st I can do nothing more on my PC I can still log in but that's all I think is the service or so of Xbox itself. Can someone please help me my brother also can not log the console completely do not even help.]
  6. Zerodigit Win User

The Video Game industry + of -?

Ja denk dat ook wel weer ja Sneltje het is bepalend waar je woont eigenlijk dat je internet betrouwbaarder is. Ik en mijn vriend zitten nu vanaf 2000 op dit adres en in die 13.5 jaar hebben we 2 storingen gehad waarvan 1 ook nog niet hun schuld was omdat
    een of ander slaaptablet het huisje niet kon zien bij het parkeren en doorschoot haha en zoals ik laatst al tegen mijn collega zei in die landen waar amper internet is moeten ze eigenlijk geen geld aan consoles gaan uitgeven aangezien ze het al niet breed
    hebben haha sorry is een beetje hard maar ok moet af en toe toch wel kunnen. Wat ik zelf ook een minpuntje vind is dat Kickstarter ik heb zo mijn vrees over dat dat ook nog gaat komen voor consoles.
Thema:

Loading...
  1. Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in... - Similar Threads - Niet mijn betaling

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren

in XBoX Games and Apps
    Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren: Hallo. Ik ben Chris en ik heb een vraag over Ark Survival Evolved Mijn game zegt steeds installatie gestopt de hele tijd Ik heb een paar manieren geprobeert maar het werkt nog steeds niet het...
  4. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  5. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  6. Snowrunners gekocht maar de game staat niet tussen mijn games.

in XBoX Sales and Promo
    Snowrunners gekocht maar de game staat niet tussen mijn games.: Ik heb het spel snowrunners gekocht en het geld is ook van mijn rekening echter zie ik de game niet bij mijn games staan. Graag assistentie??? c11d9dd4-b5d6-4469-be43-82699dfa4be0
  7. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

in XBoX on Windows
    IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore: Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel. [Translate by Mod] Hi...
  8. Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...

in XBoX Games and Apps
    Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...: Ik heb sinds een tijdje nu de xbox one en ik wou heel graag minecraft kopen in de store van de xbox zelf. Nu heb ik geld erop gezet. Het geld is van mijn bankrekening afgegaan en ik zou een code...
  9. Mijn gift card werkt niet [Translation - My gift card doesn't work]

in XBoX Games and Apps
    Mijn gift card werkt niet [Translation - My gift card doesn't work]: Mijn gift card werkt niet [Translation - My gift card doesn't work] e5f3a2d6-935c-468f-ba18-4cb928a08488
  10. mijn call of duty black ops 4 start niet meer na de last update [Translation - My Call of...

in XBoX Games and Apps
    mijn call of duty black ops 4 start niet meer na de last update [Translation - My Call of...: ik heb hulp nodig mijn call of duty black ops 4 start niet meer na de laatste update en ik heb alles geprobeerd en ik word wel een beetje gek van kan iemand mij helpen mvg [Translation - I...