Nessun controller funziona sulla mia xbox360 (Mod Translation: No controller works on my...
Discus and support Nessun controller funziona sulla mia xbox360 (Mod Translation: No controller works on my... in XBoX on Consoles to solve the problem; Buonasera, ho problemi con la mia xbox360, non riesco più a connettere neanche un controller. Ho un controller wireless, ho provato a connetterlo sia... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by gaza82, Feb 9, 2019.
Thema:
Nessun controller funziona sulla mia xbox360 (Mod Translation: No controller works on my...
Loading...
-
Nessun controller funziona sulla mia xbox360 (Mod Translation: No controller works on my... - Similar Threads - Nessun controller funziona
-
Available for XBOX Insiders: More Control Over Captures, Saves, and Wishlists
in XboX InsidersAvailable for XBOX Insiders: More Control Over Captures, Saves, and Wishlists: [IMG] submitted by /u/GuruKronos [link] [comments] -
Possible issue with controller since the update?
in XboX InsidersPossible issue with controller since the update?: When I’m turning my console on my controller is going down to the bottom of the screen and not being able to move anywhere. Just like someone is holding the down pad on the controller. I’ve used... -
Controllers randomly disconnecting
in XboX InsidersControllers randomly disconnecting: No matter what controller I try to play with it disconnects and then reconnects every minute or so. I am playing on an Xbox series x and wondering if anyone has a solution to this problem?... -
Controller or UI bug with A button - Help!
in XboX InsidersController or UI bug with A button - Help!: So, since last update all mu controllers can’t open anything without me pressing A a thousand times. Everything else is okey. On game they work fine, closing something by pressing B also works,... -
Available for XBOX Insiders: Personalize Your Experience with New Color Options, Controller...
in XboX InsidersAvailable for XBOX Insiders: Personalize Your Experience with New Color Options, Controller...: [IMG] submitted by /u/GuruKronos [link] [comments] -
Yo enciendo mi series X desde el control y no del botón de la consola, ¿Hay algo de malo?
in XboX InsidersYo enciendo mi series X desde el control y no del botón de la consola, ¿Hay algo de malo?: Yo enciendo mi series X desde el control y no del botón de la consola, ¿Hay algo de malo? submitted by /u/EduardoTorresLC [link] [comments] -
Non funziona nessun gioco[Trannslation-No game works]
in XBoX on ConsolesNon funziona nessun gioco[Trannslation-No game works]: Qualsiasi gioco, che sia digitale o CD, non funziona; nel dettaglio si aprono e dopo qualche secondo ritorna alla dashboard. Qualcuno sa qualcosa a riguardo? [Translation-Any game, be it digital... -
Nessun accesso troppi tentativi (No access too many attempts)
in XBoX AccessibilityNessun accesso troppi tentativi (No access too many attempts): Buonasera, e da giorni che il mio problema va avanti, non mi viene consentito l'accesso all'account con le credenziali che non ho mai scordato. vengo sempre riportato alla seguente schermata... -
Xbox One non legge più nessun gioco o disco e fa un rumore stridente quando ne inserisco...
in XBoX Games and AppsXbox One non legge più nessun gioco o disco e fa un rumore stridente quando ne inserisco...: Salve, ho riscontrato questo problema improvviso la console ha sempre funzionato perfettamente, oggi ho inserito il disco di Farcry 5 che avevo gi installato e giocato diverse volte ma la console...