Não consigo jogar no modo multiplayer no Minecraft Windows 10 Edition (I can not play in ...

Discus and support Não consigo jogar no modo multiplayer no Minecraft Windows 10 Edition (I can not play in ... in XBoX on Windows to solve the problem; Olá, boa tarde. Recentemente eu e um amigo adquirimos o Minecraft (versão exclusiva do Windows 10) para jogarmos online pelo Xbox Live, mas quando ele... Discussion in 'XBoX on Windows' started by wallacesannn, Sep 12, 2018.

1. wallacesannn
    wallacesannn Guest

Não consigo jogar no modo multiplayer no Minecraft Windows 10 Edition (I can not play in ...

Olá, boa tarde. Recentemente eu e um amigo adquirimos o Minecraft (versão exclusiva do Windows 10) para jogarmos online pelo Xbox Live, mas quando ele tenta entrar no meu mundo no jogo, ele não consegue. Mas quando eu tento entrar em algum mundo dele, eu
    também não consigo... Alguém poderia me ajudar? Agradeço desde já.

[Translation]

Hello good afternoon. Recently I and a friend bought Minecraft (exclusive version of Windows 10) to play online for Xbox Live, but when he tries to enter my game world, he can not.
    But when I try to enter some world of it, I can not either ... Could anyone help me?
    Thanks in advance.

:)

wallacesannn, Sep 12, 2018
  2. Ackis
    Ackis Guest
    Connect to Xbox One Minecraft Game

Looked through some of the help articles - man the information is confusing.

Anyways from what I'm inferring from the posts is that you can play Windows 10 to Windows 10, and Pocket Edition to Windows 10 and that's it right now.

Minecraft Xbox 360 Edition | Differences Between Disc and Xbox One Versions

"You can play Minecraft: Windows 10 Edition Beta with other devices running Pocket Edition, such as Windows 10 and Windows Phone devices. Right now, you can play local multiplayer on Minecraft: Windows 10 Edition Beta. Soon after the launch, online
    play will be available for Minecraft: Windows 10 Edition Beta."

Minecraft: Windows 10 Edition FAQ | Windows 10 Games

Can I play online with other people on Windows 10? Or on different devices?

You can play with up to four other people running Minecraft: Windows 10 Edition Beta or Pocket Edition on your local network. You can also play online with up to four of your Xbox Live friends in online multiplayer gaming.

Ackis, Sep 12, 2018
  3. jf5264835
    jf5264835 Guest
    Connect to Xbox One Minecraft Game

I have a host Xbox One running minecraft on multiplayer, and I'm sending invites to my windows ten PC that has the Windows 10 Edition of minecraft installed, but the invites never show up on the pc in-game, or in the Xbox app. If I do the reverse and try
    to send invites from the Windows 10 Edition to the Xbox Edition, the Xbox opens up the windows 10 store page for Minecraft and prompts to purchase. Suggestions?

jf5264835, Sep 12, 2018
  4. WPAK
    WPAK Guest

Web translation:

I can not play in multiplayer mode in Minecraft Windows 10 Edition

Hello good afternoon. Recently I and a friend bought Minecraft (exclusive version of Windows 10) to play online for Xbox Live, but when he tries to enter my game world, he can not.
    But when I try to get into some world of it, I can not ... Can anyone help me?
    Thanks in advance.

Response:

Hi, please be sure to check that you both have set the Allow user created content to be allowed (and all other settings regarding online gameplay) at
    http://account.xbox.com/settings if these accounts are child accounts then the parental account needs to set these settings.

Let us know the results

Web translated response:

Oi, certifique-se de verificar se ambos definiram Permitir que o conteúdo criado pelo usuário seja permitido (e todas as outras configurações relacionadas a jogabilidade on-line) em Sign in to your Microsoft account se essas contas forem contas
    filhas e, em seguida, o
    conta parental precisa definir essas configurações.

5. WPAK Win User

Não consigo jogar no modo multiplayer no Minecraft Windows 10 Edition (I can not play in multiplayer mode in Minecraft Windows 10 Edition)

Web translation:

I can not play in multiplayer mode in Minecraft Windows 10 Edition

But when I try to get into some world of it, I can not ... Can anyone help me?
    Thanks in advance.

Response:

Hi, please be sure to check that you both have set the Allow user created content to be allowed (and all other settings regarding online gameplay) at
    http://account.xbox.com/settings if these accounts are child accounts then the parental account needs to set these settings.

Let us know the results

Web translated response:

Oi, certifique-se de verificar se ambos definiram Permitir que o conteúdo criado pelo usuário seja permitido (e todas as outras configurações relacionadas a jogabilidade on-line) em http://account.xbox.com/settings se essas contas forem contas
    filhas e, em seguida, o
    conta parental precisa definir essas configurações.
  6. Bela44889 Win User

Não consigo entra no mundo dos meus amigos no minecraft pelo Xbox Live.

Eu não consigo jogar com meus amigos no minecraft
  7. GLEDSON SOUSA Win User

Magic 2014

estou também muito triste porque isso também acontece comigo comprei tudo mas não consigo jogar no multiplayer...
  8. Mister Mascot Win User

Não consigo jogar multiplayer

Hey there AndreLuis55,

If you check enforcement.xbox.com what do you see for reputation? Are you seeing any suspensions their?

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  9. Gabrielth272kJardim Win User

Multijogador [Multiplayer]

Não consigo me conectar em nenhum jogo multijogador de nenhum jogo, nem em dispositivos móveis nem no próprio console, como posso resolver ??

[Tradução - não consigo me conectar a nenhum jogo multijogador de nenhum jogo, seja em dispositivos móveis ou no próprio console, como posso resolver?]
    nao consigo jogar Minecraft online com meu primo

-[Translation - I can't play Minecraft online with my cousin]
Thema:

Loading...
  1. Não consigo jogar no modo multiplayer no Minecraft Windows 10 Edition (I can not play in ... - Similar Threads - Não consigo jogar

2. Não consigo acessar minha conta. Nem jogar, nada.[Transaltion-I can not access my account....

in XBoX on Consoles
    Não consigo acessar minha conta. Nem jogar, nada.[Transaltion-I can not access my account....: Olá, boa tarde. Gostaria de ter explicado o motivo pelo qual minha conta na qual jogo sempre não está querendo logar. Acordei hoje cedo para jogar, e, não logou automaticamente como sempre, e...
  3. Não consigo jogar o Forza Horizon 4 [I can't play Forza Horizon 4]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo jogar o Forza Horizon 4 [I can't play Forza Horizon 4]: Tem mais de 1 Mês que estou com problema para jogar o Forza horizon 4 no XBOX ONE ONLINE Executei todos os procedimentos que o me passaram e mesmo assim continua o MESMO PROBLEMA... O JOGO...
  4. Não consigo jogar online[I can't play online]

in XBoX Accessibility
    Não consigo jogar online[I can't play online]: Já faz dias que não consigo jogar online sempre aparece na tela que o servidor está em manutenção. Como corrigir isto? [Translation - I haven't been able to play online for days and the server...
  5. Não consigo jogar o Forza Horizon 4

in XBoX Games and Apps
    Não consigo jogar o Forza Horizon 4: Ja tentei de tudo e mesmo assim o jogo trava na tela de carregamento Comprei o XBOX ONE somente para jogar o Forza Horizon 4 e agora nao consigo jogar !!! 863c9d8b-d4fd-4433-9921-bffcd301e8f8
  6. Mesmo entrando na minha conta da Xbox Live, não consigo jogar nenhum jogo.[Translation-Even...

in XBoX on Windows
    Mesmo entrando na minha conta da Xbox Live, não consigo jogar nenhum jogo.[Translation-Even...: Recentemente estive tendo problemas para acessar a minha conta da Xbox Live, que sempre dava erro e pedindo para que eu entrasse novamente em um outro momento,mas isso não resolveu. Tentei de tudo...
  7. Não consigo jogar multiplayer com meu amigo pela gamepass[I cannot play multiplayer with my...

in XBoX on Windows
    Não consigo jogar multiplayer com meu amigo pela gamepass[I cannot play multiplayer with my...: Meu amigo possui a assinatura da xbox gamepass e tem acesso a todos os jogos que eu tenho, porem minha versão é a ultimate enquanto a dele é a somente de pc, ele não consegue jogar comigo nem...
  8. Realizei a compra de Minecraft Dungeons mas não consigo jogar[Translation-I made the...

in XBoX on Windows
    Realizei a compra de Minecraft Dungeons mas não consigo jogar[Translation-I made the...: Bom dia! Realizei a compra do Minecraft Dungeos no dia 22/05/2020, porém o mesmo não chegou na minha conta ainda. Tentei logar em todas as contas possível da Microsoft mas mesmo assim não...
  9. Não consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]

in XBoX on Windows
    Não consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]: Não consigo jogar Minecraft Bedrock Edition come meu amigo. Eu tenho no Pc e ele no Ps4, pesquisando um pouco achei algo sobre a Rede Xbox, logo apos fiz todos os reparos e mesmo assim ainda não...
  10. Não consigo jogar minecraft online[Translation-I can't play minecraft online]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo jogar minecraft online[Translation-I can't play minecraft online]: Todas as vezes que tento jogar online com meus amigos, o seguinte alerta aparece: "Não foi possível se conectar ao mundo" E isso nao é de agora não, desde que comprei meu Xbox one tem esse...