LoS Not on Marketplace?

Discus and support LoS Not on Marketplace? in XBoX Games and Apps to solve the problem; So I tried to find Castlevania: LoS on the xbox marketplace, but it only lists the demo and the DLC. Can I not download the full game anymore? Is there... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by l2RDO, Jul 13, 2014.

1. l2RDO
    l2RDO Guest

LoS Not on Marketplace?

So I tried to find Castlevania: LoS on the xbox marketplace, but it only lists the demo and the DLC. Can I not download the full game anymore? Is there a reason for this? I dont like having to put in and take out discs, so I was wondering if there was any
    way I could get this game via the marketplace.

:)

l2RDO, Jul 13, 2014
  2. Clark
    Clark Guest
    Grand Theft Auto 5 Location

Yeah, it will be set in San Andreas, in Los Santos, to be more specific. If you watch the trailer, you can recognize some of the locations from Los Santos...starting with the beach and the Vinewood sign on the hill.

Clark, Jul 13, 2014
  3. Red Dead Redemption 2 wishlist

Make it in Los Santos circa 1900.

SpikiestSpade, Jul 13, 2014
  4. QuiCkz AleX Win User

[ Warhammer 40000 Space Marine] e Warhammer Kill Team

Lo so

:)

non vedo l'ora di metterlo in download anche da marketplace
  5. QuiCkz AleX Win User

[ Warhammer 40000 Space Marine] e Warhammer Kill Team

Speriamo che arrivi presto anche sul marketplace, io lo scarichero' non vorrei che oi diventasse a pagamento :)
  6. Mistress Sara Win User

Forza Horizon download

Hi,

The game was de-listed from the marketplace in 2016. You will need to download it through your Marketplace/Account purchase history.

Oi,

O jogo foi retirado da lista do mercado em 2016. Você precisará baixá-lo através do histórico de compras do Marketplace / Conta.
  7. RodrigoCarvalho8 Win User

Forza Horizon download

Hi,

The game was de-listed from the marketplace in 2016. You will need to download it through your Marketplace/Account purchase history.

Oi,

O jogo foi retirado da lista do mercado em 2016. Você precisará baixá-lo através do histórico de compras do Marketplace / Conta.
    Muitíssimo obrigado!!!

[Mod removed-Thank you so much!!!]
  8. PDz Kozmo Win User

Problema Con Codigo en Resident Evil 6 Archives Edition (Problem with code in Resident Evil 6 Archives Edition)

gente.. me les uno a la lista de personas kon el mismo problema... pero el motivo es que el RE5 solo esta disponible en el marketplace de Estados unidos... para la gente de mexico seria de 15 dias hasta el mes completo para subirlo en marketplace Mexico.
    Asi ke no keda mas ke esperar... akabo de ver ke dicen ke no hayan aktivado los kodigos por parte de Capcom.... los mantendre al tanto..
Thema:

LoS Not on Marketplace?

Loading...
  1. LoS Not on Marketplace? - Similar Threads - LoS Marketplace

2. Aun no me llegan las mejorar de los logros.

in XboX Insiders
    Aun no me llegan las mejorar de los logros.: Ya hace dos semanas anunciaron una mejoras para los logros, un re diseño. La cuestión es que yo soy Insider en Preview Beta, y no se cual es el momento para que me llegue esta mejora. Lo que es...
  3. Cambiar botones de los controles

in XboX Insiders
    Cambiar botones de los controles: Banda tengo una duda Yo tengo un control del Xbox series que me está empezando a fallar, ya no reconoce el boton LB, es por el desgaste supongo El tema aquí es que yo tengo otro control de Xbox...
  4. Juguemos en los mundos virtuales

in XboX Insiders
    Juguemos en los mundos virtuales: ¿Quieres ser amigo de MetazoanEmu84 en Xbox? Haz clic en el vínculo. https://www.xbox.com/play/share/friend/HxZhR7xuiJ submitted by /u/Pretend-Goal6227 [link] [comments]
  5. CAMPAÑA jugando crosf destruir todos los carteles de las Mafias bolivarianas

in XboX Insiders
    CAMPAÑA jugando crosf destruir todos los carteles de las Mafias bolivarianas: ¡Veamos a alejopalmera en Twitch! https://www.twitch.tv/alejopalmera?sr=a Sígueme en esta campaña submitted by /u/Zestyclose_Bar_4031 [link] [comments]
  6. Ayuda y ayudaré a los demás y seamos felices

in XboX Insiders
    Ayuda y ayudaré a los demás y seamos felices: ALGUN HACKER QUE DEJE ALGUNOS MILES DE PESOS EN MI CUENTA PARA DEJAR DE VIVIR EN LA MISERIA JAJAJAJA submitted by /u/XAMOE_APHE [link] [comments]
  7. Porque hay tanta gente toxica en los juegos?

in XBoX Games and Apps
    Porque hay tanta gente toxica en los juegos?: Por que hay gente muy toxica en Sea of thieve? bdbf5fcf-d81e-4b28-9668-8ab9c49e6b40
  8. RT and LT failure in Nacon controller // fallo en los botones RT y LT de mando Nacon

in XBoX on Consoles
    RT and LT failure in Nacon controller // fallo en los botones RT y LT de mando Nacon: I've been having trouble with the buttons in the Nacon Pro Compact controller: both the RT and LT buttons remain active as if I was pressing them when I'm clearly not, which is a big problem in...
  9. Problema en instalar los nuevos drivers de la tarjeta grafica

in XBoX on Windows
    Problema en instalar los nuevos drivers de la tarjeta grafica: Buenas, cuando entro en el Microsoft Flight Simulator 2020 me peta solo en iniciar. He visto por internet que puede ser porque se necesita actualizar los drivers de la tarjeta, así que eso he ido...
  10. No me aparacen los dlc de age of empires 3 definite edition

in XBoX Games and Apps
    No me aparacen los dlc de age of empires 3 definite edition: Saludos, Compre el AOE 3 Definite Edition con sus dlc, sin embargo a la hora de correr el juego no me aparecen desbloquedas las nuevas civiliaciones. Qué puedo hacer al respecto? Gracias...