Le non respect du code de conduite

Discus and support Le non respect du code de conduite in XBoX on Consoles to solve the problem; Voila bonjour je suis la aujourd'hui pour signaler une personne qui ma insulté son pseudo est [MOD Removed - Please see Forum Guidelines] je jouais... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by NonoMttr60, Oct 25, 2017.

1. NonoMttr60
    NonoMttr60 Guest

Voila bonjour je suis la aujourd'hui pour signaler une personne qui ma insulté son pseudo est
    [MOD Removed - Please see
    Forum Guidelines
    ]
    je jouais tranquille puis la un rageux m'envoie des messages tres gentils de sa part digne d'un rageux vous pouvez regarder la conversation mon gamertag Hildeax

Cordialement

Mod Translation from translate.bing.com

Here hello I am today to report a person who insulted my nickname is [MOD Removed - Please see Forum Guidelines]
    I played quiet then the one furious sends me very nice messages from her worthy of a furious you can watch the conversation my Gamertag Hildeax

Kind regards

:)

NonoMttr60, Oct 25, 2017
  2. rays93leboss
    rays93leboss Guest
    le non respect du code de conduite

Bonjour,

Aujourd'hui,je me suis disputé avec un joueur du xbox live car celui-ci a créée un billet ou il demandait de tricher sur fifa 17 avec lui et que je n'ai pas voulu.Après cette altercation,ce joueur a invité toute sa liste d'ami dans
    mon groupe en leur demandant de tous me signaler massivement et de m'insulter.Afin de ne pas me faire bannir inutilement cause d'un groupe de jeunes qui n'ont pas plus de 14 ans.j'ai donc décider de vous contacter pour que vous puissiez remédier ce mal
    entendu et que vous agissiez de la façon la plus juste possibles envers ces joueurs.

Cordialement .

[Translation: Hello, Today, I played with an xbox live player because he created a ticket or he asked to cheat on fifa 17 with him and I did not want. After this altercation, this player invited all His friend list in my group asking them
    all to report me massively and to insult me. In order not to be banished unnecessarily because of a group of young people who are no more than 14 years old. So I decided to contact you so that you could remedy this misunderstanding and act in the fairest possible
    way towards these players.

Regards .]

rays93leboss, Oct 25, 2017
  3. Mister Cizl
    Mister Cizl Guest
    le non respect du code de conduite

Hey rays93leboss! The Enforcement team do not use these forums. Your best bet is to report any users that harass or insult you through the console. Thanks!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Cizl, Oct 25, 2017
  4. Le non respect du code de conduite

Hey there Hildeax,

You'll want to report the user on the console. Calling out members of the Xbox Live community is against the forum guidelines. To report a user on Xbox One, follow the steps listed on the enforcement guide

HERE
    .

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Mascot, Oct 26, 2017
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: