La opción de retransmición de la gamebar de windows 10 no funciona [Translation - The ...
Discus and support La opción de retransmición de la gamebar de windows 10 no funciona [Translation - The ... in XBoX on Windows to solve the problem; Hola un gusto para a todos lo que estén leyendo este tema que decidí publicar ya que al utilizar la gamebar de Windows 10 me di cuenta que la opción de... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Valeria _Caro, Oct 3, 2018.
Thema:
La opción de retransmición de la gamebar de windows 10 no funciona [Translation - The ...
Loading...
-
La opción de retransmición de la gamebar de windows 10 no funciona [Translation - The ... - Similar Threads - opción retransmición gamebar
-
Gamebar Feedback link not working
in XboX InsidersGamebar Feedback link not working: Xbox Ally X insider for Xbox and Gamebar. I went to give feedback for the new Gamebar cursor feature through the integrated ASUS Control center- Gamebar interface and the feedback link does not... -
Help upvote Handheld Gamebar and XboxApp feature requests
in XboX InsidersHelp upvote Handheld Gamebar and XboxApp feature requests: Hello Amazing XBox and Handheld community I have couple of feedback requests for Microsoft to improve for the new XBox Fullscreen experience. To get Microsoft attention to prio them, it would... -
does anyone like the new gamebar design
in XboX Insidersdoes anyone like the new gamebar design: just say yes or no submitted by /u/Doglover513_on_Yt [link] [comments] -
(gamebar pc) something went wrong with this widget/party
in XboX Insiders(gamebar pc) something went wrong with this widget/party: whenever i try to join/create an xbox party all my widgets crash and i get an error saying something went wrong with this widget/party. i've tried everything to fix this including resetting... -
Ya no me aparece la opción de descargar Minecraft gratis desde la versión de Legacy(La...
in XBoX Games and AppsYa no me aparece la opción de descargar Minecraft gratis desde la versión de Legacy(La...: [Title translation-I no longer get the option to download Minecraft for free from the Legacy version(The old version)] Hace un año atrás había adquirido Minecraft en formato físico (La... -
Al entrar en administración de equipos no me aparece la opción usuarios y grupos locales...
in XBoX on WindowsAl entrar en administración de equipos no me aparece la opción usuarios y grupos locales...: Al entrar en administración de equipos no me aparece la opción usuarios y grupos locales Como puedo hacer para que me aparezca?? Es para resolver el problema del contador de fps de xbox game bar... -
Se ha rechazado la opción de pago de una suscripción existente y está bloqueando esta...
in XBoX on ConsolesSe ha rechazado la opción de pago de una suscripción existente y está bloqueando esta...: ES UNA BURLA TOTAL, TENGO MAS DE $150 EN LA CUENTA Y NO RENUEVA MI SUBSCRIPCIÓN AL GAME PASS aa763092-3822-4505-a73e-af8f599dec0e -
Antes desde la app de Xbox podía grabar clip con la opción de mi celular (Dispositivo IOS) y ...
in XBoX on MobileAntes desde la app de Xbox podía grabar clip con la opción de mi celular (Dispositivo IOS) y ...: Hace tiempo grababa mis clips desde la app de xbox atravez de mi dispositivo movil, pero de un tiempo para otro ya no me dejaba, cuando comienza la grabación la pantalla se pone en negro y justo... -
i buy a game way pc but en my Xbox one dont give me the opción to discharge
in XBoX Games and Appsi buy a game way pc but en my Xbox one dont give me the opción to discharge: Yesterday I bought halo reach way PC but when I try to discharge in my Xbox one , don't give me the option to discharge With support told me : Try to discharge again my profile but don't work...