Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...

Discus and support Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Het Xbox Live Gold abonnement van mijn zoon is afgelopen en nu kreeg hij een aanbieding te zien op de Xbox om het tegen korting te verlengen. Als hij... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by janwithekroks, Jun 10, 2019.

1. Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...

Het Xbox Live Gold abonnement van mijn zoon is afgelopen en nu kreeg hij een aanbieding te zien op de Xbox om het tegen korting te verlengen.

Als hij dit wil kopen krijgt hij de melding: 'Je ouders moeten dit voor je kopen. Voor dit item kunnen we geen verzoek sturen...'

Als ik het zelf wil kopen a) krijg ik de korting niet te zien en b) komt het abonnement waarschijnlijk op mijn account te staan, wat ik niet wil.

Weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden?

En Microsoft: zorg ervoor dat hij het verzoek wel kan sturen, want zo lopen jullie inkomsten mis.

[Translation-My son's Xbox Live Gold subscription has ended and now he got an offer on the Xbox to extend it at a discount.

When he wants to buy this he gets the message: ' Your parents must buy this for you. We are unable to send a request for this item... '

If I want to buy it myself a) I do not see the discount and b) the subscription will probably be on my account, which I do not want.

Does anyone know how this problem can be solved?

And Microsoft: Make sure he can send the request, because so your revenue is wrong]

:)

janwithekroks, Jun 10, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold subscription]

Hi Jan,

Thanks for letting us know you were able to get it working. I will go ahead and lock this thread as it has been resolved. Feel free to come back to the forums if you have any other questions or issues.

Brad
  3. janwithekroks Win User

Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold subscription]

Vielen Dank für deine Antwort, es hat funktioniert!

[Translation-Thank you for your answer, it worked! ]
  4. DrschreihalsTV Win User

Hallo mijn vriend,

kijk in de instellingen van het Xbox-profiel en privacy, misschien kunnen ze daar de bescherming van de ouders oppikken en het goud voor hun jongen kopen en de bescherming er weer in doen. anders wenden ze zich tot de aardige collega's
    van de ondersteuning.

( https://support.xbox.com )

Groeten uit Duitsland

[translation-Hi my friend,

Look in the settings of the Xbox profile and privacy, maybe they can pick up the protection of the parents and buy the gold for their youngsters and do the protection again. Otherwise they turn to the nice colleagues of
    support.

(https://support.xbox.com)

Greetings from Germany]
  5. RandyAU93 Win User

Ori and the blind forest live?

"Ori and the Blind Forest" does not have a multiplayer component, so an Xbox Live Gold subscription is not required.

Translating to German, using bing.com/translate:

"Ori und der Blinde Wald " hat keine Multiplayer-Komponente, so dass ein Xbox Live Gold-Abonnement nicht erforderlich ist.
  6. sSCarLiToSs Win User

abonnement EA access

Jme suis abonner avec une carte xbox live gold de 3 mois ea access me demmande de mabonner encore

[Translation]

JMe am subscribe with a card xbox live 3-month gold ea access me mabonner still needs
Thema:

Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...

Loading...
  1. Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold... - Similar Threads - Kan Live Gold

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

in XBoX Games and Apps
    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg...
  4. jag kan inte spela in med xbox game bar

in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  5. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  6. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...
  7. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  8. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

in XBoX on Windows
    IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore: Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel. [Translate by Mod] Hi...
  9. Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...

in XBoX on Consoles
    Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...: Ik kan geen verbinding maken met Xbox Live en me dus ook niet aanmelden op mijn profiel. Het kan zogezegd mijn draadloos netwerk niet vinden, maar op alle andere apparaten die ik gebruik werkt het...
  10. xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ...

in XBoX on Consoles
    xbox live gold code geactiveerd op de pc en is niet terug te vinden op de xbox 360, hoe kan ik ...: (Mod Translation of Subject: Xbox Live Gold Code activated on the PC and cannot be found on the Xbox 360, how can I activate the code on the Xbox 360 now?) ?ik heb gisteren een xbox live gold...