Jeg modtog ikke nået

Discus and support Jeg modtog ikke nået in XBoX Games and Apps to solve the problem; Jeg betate simpelthen for min Gamepass, men der står stadig de mangler mine penge... Jeg har kigget alle steder og mine penge er blevet taget.... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Laurits Rønsholt, Nov 2, 2022.

1. Jeg modtog ikke nået

Jeg betate simpelthen for min Gamepass, men der står stadig de mangler mine penge... Jeg har kigget alle steder og mine penge er blevet taget.

:)

Laurits Rønsholt, Nov 2, 2022
  2. Laurits Rønsholt Win User

Jeg modtog ikke nået

The payment was completet, but i still dont have my Gamepass. - I have made an Refund Request so now im just waiting for that :)
  3. Georges C. Win User

Jeg modtog ikke nået

"This support request can only be handled in English"

Hello, first it's a pleasure to be able to help you today.

My name is welcome to the community.

Hello Laurits, by your description you paid for the subscription but Game Pass was not active in your account.

You've already checked the status of the purchase in your purchase history to see if it appears as complete if you haven't already clicked the link below and sign in with the account that purchased the subscription.

https://account.microsoft.com/billing/orders
  4. Juleniss1 Win User

Bannet fra XBL?

Takk for svar, da er jeg altså ikke bannet fra Xbox LIVE.

Har du tilfeldigvis også noe svar på hvorfor jeg ikke kan "recover gamertag"? Jeg har sjekket alle mulige problemer jeg og deres internettsider kunne komme på, og finner ikke noe galt med profil eller internettilkobling e.l.

Får feilmedlingen "Xbox LIVE signup is currently unavailable" hver gang jeg prøver, noe jeg har gjort hver dag de siste 3 ukene.

Hjelp?
  5. KennethOfferdal Win User

betalingsproblemmer

Samme problem! Får ikke kjøpt gull account. endrer jeg profil kan jeg det men vil jo gjerne spille med denne... Det går jo ikke ann å endre eller slette den første creditt opplysningen heller. hjelper ikke lage flere..
  6. marcusmathiasen Win User

Fortnite

Jeg downloader bare fortnite 20 $ one, problemet er, at når jeg forsøger at spille '' redd verden ''

det giver mig en fejl. det genkender jeg ikke at købe spillet, men jeg betaler for det, hvad kan jeg gøre?
Thema:

Jeg modtog ikke nået

Loading...
  1. Jeg modtog ikke nået - Similar Threads - Jeg modtog ikke

2. Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter

in XBoX on Consoles
    Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter: can someone help me get ipv6 f9ea9749-ea6f-4ba8-b5d5-7942d029e966
  3. slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...

in XBoX Accessibility
    slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...: Slette x box konto og fjerne adgang til min gamle laptop [Translation- Delete x box account and remove access to my old laptop] 1a1a71ee-93fd-4e07-82c2-ea8f8eaa8a0f
  4. jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...

in XBoX on Windows
    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...: Title Translation: (I'm trying to log on to PC to xbox, not mobile. unable to find entity, even if xbo comes up ,, tv is not no problem, stream from pc to xbox games) jeg prøver å logge inn på...
  5. hvordan opdatere jeg

in XBoX Games and Apps
    hvordan opdatere jeg: Hej jeg har problemer, når jeg forsøger at spille de daglige udfordringer, så går programmet i stå, mit problem er egentlig at jeg ikke ved hvordan man opdatere programmet. [Mod Translation] Hi,...