jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...

Discus and support jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DennisLaw3, Nov 17, 2018.

1. DennisLaw3
    DennisLaw3 Guest

jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...

jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de spelet när de va i erly acses och något ksk har gåt fell men kan man köpa de igen och om jag uplever fellet
    igen kan jag refunda de för got sen

[Translation - I bought a spell to the computer and I hadde a few problems with saving so I refunda they but I want to still check if they go and fix. I skafa those game when they va in erly acses and something KSK has GAT fell but
    can you buy them again and if I uplive the fella again I can refund them for something late]

:)

DennisLaw3, Nov 17, 2018
  2. NexoPexo
    NexoPexo Guest
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign in with my Fortnite account that I created on my computer on Xbox]

Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett svar på varför jag inte kan logga in med mitt fortnite konto
    på xbox. Tack.

Translation: [I bought an Xbox and I wanted to log in with my Fortnite account at Fortnite. But then it was "error" and then my account could not play on the Xbox platform. Would Jättejärna get an answer as to why I can't sign in with my Fortnite
    account on Xbox. Thanks. ]

NexoPexo, Nov 17, 2018
  3. Maidenpw
    Maidenpw Guest
    xbox live

Det står att det inte går att ansluta till Black ops server just nu.

ja zombie banor är köpt och ned laddat.

kontot är ett vuxen kontot men det är mina barn som spelar mest...

Ja men då ska de ju stå att man är bannad, har jag läst. Ja det konstiga är att. Största grabben köpte ett nytt xbox å då fick man med ett live konto i en månad å på det funkar black ops multi player.men inte på mitt konto. Och alla andra spel vi har funkar
    online men inte black ops.

Maidenpw, Nov 17, 2018
  4. Julian_
    Julian_ Guest

Hi! Could you please rephrase what you would like to know? If you ran into a bug ingame, you should go the games developers/publishers website and look for the 'Report bug' link. If you tell us the games name we can provide you link as well of course.

Julian_, Nov 17, 2018
  5. Julian_ Win User

jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa [Save Bug]

Hi! Could you please rephrase what you would like to know? If you ran into a bug ingame, you should go the games developers/publishers website and look for the 'Report bug' link. If you tell us the games name we can provide you link as well of course.
  6. Scania V8 power Win User

mitt windows ID??

Har testat det och det funkar inte och när jag laddar ner det så blir det men jag heter inte så nu längre utan fakespy, gick över till det när jag började spela online och har haft det så i lite mer än ett år nu. men gick inte att få det
    nu när jag byte till ett nytt 360

[mod translation:

I have tested it and it does not work
    and when I download it, it becomes Scania
    V8 power but my name is not
    so anymore without fakespy, walked
    over to it when I started playing online
    and have had it so in just over a
    year now . but could not
    get it now when I switch to a new
    360]
  7. taidara Win User

xbox live

Bara så jag är klar med vad du hitentills har prövat utan någon framgång:

- Tömt din Xbox cache.

- Kontrollerat så att det inte finns några skadade filer relaterat till Black Ops.

- Kontrollerat så att skivan inte är skadad.

- Tagit bort din Xbox LIVE profil och laddad ned den igen.

- Kontrollerat så att din profil inte är begränsad på något sätt (sekretessinställningar).

- Återställt din router till fabriksinställningar.

Eftersom din son kunde spela med sin profil under den tiden han var guld-medlem så låter det som om det är din profil som är problemet. Känner du någon som har en profil kopplad till ett guld medlemskap och som ni kan pröva med? Har du eller din son Call of
    duty Elite?
  8. Ikon me knivet Win User

360 can connect to network but not Internet

Finns det nån möjlighet att min 360 är bannad på nåt vis? Har för mig att jag hade riktigt svårt med den när jag flyttade till Norge för att man tydligen inte får flytta över landsgränser för Microsoft (tror det var på 360n iaf - har som sagt några olika
    maskiner så det kan ha varit en annan).
  9. FellowEse Win User

Xbox Live Parties,Games Etc

Jag både uppdaterade min firmware till den senaste versionen och aktiverade upnp men det fungerar inte ändå.Det kanske kan ha något att göra med att jag har en gammal router
Thema:

Loading...
  1. jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ... - Similar Threads - jag köpte ett

2. jag kan inte spela in med xbox game bar

in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  3. Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl

in XBoX on Windows
    Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl: Som ovanstående då, jag köpte en låda med spelvaluta till ett spel som finns på xboxplattformen fast med fel mejladress. Nu kan jag inte dra nån nytta av detta köp. Kan man få hjälp?...
  4. Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...

in XBoX on Consoles
    Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...: Jag undrar hur jag ska kunna skicka in min trasiga kontroll? Genom service center ska man kunna registrera sina produtlers serie nummer men detta fungersr ej med min kontroll trots att mitt xbox...
  5. Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...

in XBoX Games and Apps
    Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...: Hej När jag först skaffade Xbox och reggade ett Microsoft konto för spel så hade jag inget konto och jag orkade inte heller fixa ett så jag ha loggade in med min dotters konto och har köpt alla...
  6. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

in XBoX on Consoles
    Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får...
  7. Jag glömde familj lösenord (I forgot family password)

in XBoX on Consoles
    Jag glömde familj lösenord (I forgot family password): Hej! Jag har glömt familj lösenord for min Xpox 360, jag har också glömt lösenordet frågan! hur ska jag göra? tacksam för svar! Mvh Kamal [Translation] for my Xpox 360, I have also forgotten...
  8. Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Unban Jag Snipz

in XboX Networking Hardware
    Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Unban Jag Snipz: Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Unban Jag Snipz me and my schoolfriend Jag Snipz the one who got banned because of me were talking and he messaged me and said some stuff about how...
  9. Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...

in XBoX Games and Apps
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...: Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett...
  10. Jag får felmeddelande på mitt exbox live

in XBoX on Consoles
    Jag får felmeddelande på mitt exbox live: Hello my name is Martina Roos Fredriksson. When I staratr my exbox so when I start playing my minecraft game I will not enter my exbox live. Fix all the charges to my exbox. Now it has been...