Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"...
Discus and support Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"... in XBoX Accessibility to solve the problem; [Title Translation] - Content restriction not child account / converting account to child / everything does not work on "wrong" users. Hej, Startade... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Katarin, Jan 5, 2019.
Thema:
Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"...
Loading...
-
Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"... - Similar Threads - Innehållsbegränsning barnkonto göra
-
Hjälp med barnkonto och föräldrakontroll
in XBoX AccessibilityHjälp med barnkonto och föräldrakontroll: Jag har ett microsoft-konto och till det har jag lagt till min dotters konto. Nu till problemen... 1. har råkat lägga till två barnkonton, ett för hennes epost samt ett för hennes telefonnummer.... -
Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).
in XBoX on ConsolesHur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får... -
Spela Crossplay mot ps4 barnkonto verkar inte fungera!? -[Translation - Play Crossplay against ...
in XBoX on ConsolesSpela Crossplay mot ps4 barnkonto verkar inte fungera!? -[Translation - Play Crossplay against ...: Jag får inte till det så mina barn kan spela crossplay mot sina kompisar som har ps4, på mitt konto går det. Går det att fixa? -[Translation - I don't get to it so my kids can play crossplay...