Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it...

Discus and support Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it... in XBoX on Consoles to solve the problem; i need hell because my gamertag isnt changeable now but i doesnt changed him a36c2571-031d-40c8-a517-74ef88786d6b Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MatthiasGrom, Mar 25, 2019.

  1. MatthiasGrom
    MatthiasGrom Guest

    Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it...


    i need hell because my gamertag isnt changeable now but i doesnt changed him

    :)
     
    MatthiasGrom, Mar 25, 2019
    #1
  2. H3PA80R Win User

    Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it die 10 Euros.

    A gamertag could be change once for free. If you entered a name by yourself when you made your account the free change is already used for this one. If you want to change it again you have to pay for that change.
  3. M3tal Daz3 Win User

    Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it die 10 Euros.

    You can change the gtag for free only when you register at xbox live and randomly automated gtag is appointed to you. You have already changed your gtag so to change it again you have to pay a fee.
  4. PancakeBandit Win User

    Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it die 10 Euros.

    You get 1 free gamertag change after connecting to xbox live. If you’ve used up the free one, you’ll have to pay the $10 fee. If you haven’t used it, and aren’t able to submit the change without paying the fee for some reason, you could try contacting xbox
    support at (800) 892-5234
  5. SmoglessCobra32 Win User

    Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it die 10 Euros.

    You have to spend 5 dollars to change your gamertag id
  6. marcus1503 Win User

    enforcement Team

    Das das ist doch ein offizielles Xbox Forum oder wo sich normalerweise ansonsten bitte mal eine Antwort und ein Link wo ich mein Problem noch mal äußern kann es ist sehr wichtig bitte
Thema:

Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it...

Loading...
  1. Ich need Help my Gamertage ist Changeable,bitte i doesnt Changes him nie i need to buy it... - Similar Threads - Ich need Help

  2. Kann ich Diabolo auch auf dem PC spielen wenn ich es mit einer xbox gekauft habe

    in XBoX Games and Apps
    Kann ich Diabolo auch auf dem PC spielen wenn ich es mit einer xbox gekauft habe: Hallo Team, ich habe eine xbox x gekauft im Bundle mit Diabolo IV. Dazu habe ich einige Fragen. 1. kann ich Diabolo auch auf dem PC spielen? Also auf dem Gerät was mir gerade zur Verfügung...
  3. Minecraft for Windows will dass ich es kaufe, obwohl wir es wohl kostenlos bekommen haben

    in XBoX Accessibility
    Minecraft for Windows will dass ich es kaufe, obwohl wir es wohl kostenlos bekommen haben: Hallo, wie viele es schonn kennen "Ab Sommer 2022", bei mir steht "Because you own Minecraft: Java Edition, you'll get Minecraft for Windows as a bonus!". Ok cool aber bei mir steht in Minecraft...
  4. Wie kann ich BF 2042 Vorbestellung stornieren?

    in XBoX Games and Apps
    Wie kann ich BF 2042 Vorbestellung stornieren?: Habe Battlefield 2042 im Xbox Store vorbestellt und möchte die Vorbestellung stornieren. 553121d1-d3d1-41b5-8d67-56f5dd440407
  5. Ich habe eine Frage was kann ich machen wenn mich giftige Spieler in dbd meinen zu reporten...

    in XBoX Games and Apps
    Ich habe eine Frage was kann ich machen wenn mich giftige Spieler in dbd meinen zu reporten...: [Title Translation - I have a question, what can I do if I report poisonous players in my dbd just because I won, I got 30 unsportsmanlike and 15 cheaters because of that] Liebe communite ich...
  6. Kann ich mein lizensiertes Lenrad an der neuen Xbox weiter benutzen -[Translation - Can I...

    in XBoX on Consoles
    Kann ich mein lizensiertes Lenrad an der neuen Xbox weiter benutzen -[Translation - Can I...: Liebes Microsoft Team, in der nächsten Woche wird das Videospiel F1 2020 veröffentlich und ich würde mir gerne ein Lenkrad dazu kaufen weiß aber nicht ob ich es kaufen soll, da ich nicht weiß ob...
  7. Seit paar Tagen , kann ich kein Messenger verschicken

    in XBoX on Consoles
    Seit paar Tagen , kann ich kein Messenger verschicken: Was mach ich da falsch ? [img] 452239ae-4b19-4388-bcd2-5301a0558c01
  8. Wo muss ich den Code für Spiele eingeben?[Translation-Where do I need to enter the code for...

    in XBoX Accessibility
    Wo muss ich den Code für Spiele eingeben?[Translation-Where do I need to enter the code for...: Hallo, ich habe mir Heute Minecraft Dungeons für die Switch gekauft. Nun möchte ich das auch online spielen, dafür bekomme ich auch einen Code. Den ich hier irgendwo eingeben soll. Also meine...
  9. : Ich hatte noch guthaben auf meinem Account wie kann ich darauf wieder...

    in XboX Networking Hardware
    : Ich hatte noch guthaben auf meinem Account wie kann ich darauf wieder...: : Ich hatte noch guthaben auf meinem Account wie kann ich darauf wieder zugreifen?[Translation-I still had credit on my account how can I access it again?] Hi Andre, Thanks for reaching out to...
  10. ich brauch hilfe [Translation - I need help]

    in XBoX on Consoles
    ich brauch hilfe [Translation - I need help]: ich kann keine 3 Monate Xbox Gold Kaufen bitte helfen sie mir ------ [Mod Translation - I can't buy 3 months Xbox Gold please help me ] 5dc7c194-569a-4b50-8ee5-a089c1801328