hvordan opdatere jeg

Discus and support hvordan opdatere jeg in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hej jeg har problemer, når jeg forsøger at spille de daglige udfordringer, så går programmet i stå, mit problem er egentlig at jeg ikke ved hvordan man... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by StrappedBrush54, May 6, 2017.

1. hvordan opdatere jeg

Hej jeg har problemer, når jeg forsøger at spille de daglige udfordringer, så går programmet i stå, mit problem er egentlig at jeg ikke ved hvordan man opdatere programmet.

[Mod Translation]

Hi, I'm having trouble when I try to play the daily challenges, so the program stops. My problem really is that I do not know how to update the program.

:)

StrappedBrush54, May 6, 2017
  2. Trash box

om hvordan jeg ved at jewg kan alene lave konsekvenser firmaer mærker hvis jeg arbjdert for det men det usynligt

Mikkel StenbergOlsen, May 6, 2017
  3. mrMADman14
    mrMADman14 Guest
    pause live gold

min xbox er sendt inn på reprasjon men jeg lurer på hvordan jeg kan få stoppet xbox live gold midlertidig så det går måneder jeg har betalt live for som jeg ikke får brukt det?

mrMADman14, May 6, 2017
  4. Mister Beep
    Mister Beep Guest

hvordan opdatere jeg

Hey there!

You can update apps within the Windows Store through 'My library' in the upper left portion of the app. You can also try the troubleshooting steps on this page HERE and
    let us know if that helps with the issues you're running into.

Let us know how it goes!

Mister Beep, May 8, 2017
  5. Mister Beep Win User

hvordan opdatere jeg

Hey there!

You can update apps within the Windows Store through 'My library' in the upper left portion of the app. You can also try the troubleshooting steps on this page HERE and
    let us know if that helps with the issues you're running into.

Let us know how it goes!
  6. Mikkel StenbergOlsen Win User

Trash box

om hvordan jeg ved at jewg kan alene lave konsekvenser firmaer mærker hvis jeg arbjdert for det men det usynligt
  7. Mikkel StenbergOlsen Win User

Trash box

unrealquake.com hvis bill han burde cide så trækker han sig
  8. Mikkel StenbergOlsen Win User

Trash box

hvis bill jan burde vide unrealquake.com min meget bedre side jeg lavede i notesblok har jeg her er ik på få magler at lære finish I dream og tid til og penge til at starte op og bill hvis han tror jeg på ham ville jeg havde banket ndrillet ydmyget så
    dum han var I mit nøærvær
  9. Mikkel StenbergOlsen Win User

Trash box

jeg lkan bevise I en længere filosofisk forklaring til programmørw ar i bygger jeres ting helt forkert bill b´vedfm ik en skid om pc han købte dos fa noge andre lol han havde bare nogle penge
Thema:

hvordan opdatere jeg

Loading...
  1. hvordan opdatere jeg - Similar Threads - hvordan opdatere jeg

2. Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter

in XBoX on Consoles
    Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter: can someone help me get ipv6 f9ea9749-ea6f-4ba8-b5d5-7942d029e966
  3. Jeg modtog ikke nået

in XBoX Games and Apps
    Jeg modtog ikke nået: Jeg betate simpelthen for min Gamepass, men der står stadig de mangler mine penge... Jeg har kigget alle steder og mine penge er blevet taget. 8e9c8c9f-bcbe-4b77-81be-8e1d9aeebe1b
  4. slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...

in XBoX Accessibility
    slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...: Slette x box konto og fjerne adgang til min gamle laptop [Translation- Delete x box account and remove access to my old laptop] 1a1a71ee-93fd-4e07-82c2-ea8f8eaa8a0f
  5. jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...

in XBoX on Windows
    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...: Title Translation: (I'm trying to log on to PC to xbox, not mobile. unable to find entity, even if xbo comes up ,, tv is not no problem, stream from pc to xbox games) jeg prøver å logge inn på...