Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.

Discus and support Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden. in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hallo mijn naam is Jordy Verweij, ik heb rond eind maart of begin april een email gehad van xbox en daar stond een paar codes op voor spellen te... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by KAgeraR, Apr 12, 2017.

1. KAgeraR
    KAgeraR Guest

Hallo mijn naam is Jordy Verweij, ik heb rond eind maart of begin april een email gehad van xbox en daar stond een paar codes op voor spellen te downloaden maar mijn vader heeft de email verwijderd, dus ik had een vraagje of jullie de email misschien terug
    kunnen sturen.

M.v.g. Jordy verweij.

Gamertagg .

:)

KAgeraR, Apr 12, 2017
  2. CODE KWIJT

hallo

mijn zoon van 13 wou net spelen met zijn grand theft game, niet online, maar gewoon zo, nu vraagt het apparaat om een 4-cijferige code, die ik blijkbaar vergeten ben. Is er ergens een manier om een nieuw in te stellen, contact opnemen gaat blijkbaar niet
    op een zaterdag.

Ik heb ook al geprobeerd om via "code opnieuw instellen", maar dan wordt er een vraag gesteld, die ik blijkbaar ook ben vergeten te noteren destijds.

de andere wachtwoorden heb ik allemaal, enkel datgene wat ik nodig heb, is er iemand die mij hiermee kan helpen?

alvast bedankt

AncestralTable1, Apr 12, 2017
  3. Zerodigit
    Zerodigit Guest
    The Video Game industry + of -?

"Als of onze ISP altijd een zorgeloze verbinding geven ik zit bij Ziggo en die hebben met tijden wel eens dat het netwerk van hun niet lekker loopt omdat ze verbeteringen willen aanbrengen." Wat je hier zegt Sneltje hebben Ik en mijn vriend geen last van
    zelfde als mijn vader en broer en de vader van mijn vriend ook niet. Ik heb het pakket van alles in 1 met snelste internet idem voor vader en broer en vader van vriend. Ben er ook wel voorstander van eigenlijk dat ze het altijd online functie gewoon blijven
    gebruiken, aangezien de XBOX 360 veel gekraakt is omdat mensen eigenlijk gierig zijn om 45 euro neer te tellen voor een spel waar veel geld is ingestopt om te maken, enigsinds is dit te begrijpen bij de helft van de games wat uitgebracht word maar ok daar
    wil ik niet echt diep op in gaan. Aangezien het altijd online dit tegen gaat vind ik dit een zeer grote + .

Wat mensen over graphics hebben ik ben geen voorstander van graphics. Bij vele spellen heb je super graphics maar amper gameplay of verhaal. Ik speel nu in 2013 nog net zo graag Metal Gear Solid op de PSone als Syphon Filter omdat die games en vele anderen
    (aangezien deze 2 een voorbeeldje waren) in mijn ogen betere gameplay en verhaal hebben dan de meeste games anno nu.

Over het geluid in games vind ik het eigenlijk vrij tegen vallen in sommige games maar in andere games vaak ook wel bruut.

In mijn ogen zijn er ook nog maar een paar goeie ontwikkelaars/uitgevers als je kijkt naar wat boven ergens ook al gemeld werd Tomb Raider of Grand Theft Auto V of de Red Dead Redemption. Verder heb je nog The Elder Scrolls en Fallout en Bioshock. De ontwikkelaars
    en uitgevers van die spellen weten wat ze doen. Ze zetten een spel neer wat eigenlijk gewoon goed loopt maar weten dat dankzij het succes van die spellen ze gewoon niet jaarlijks moeten uitbrengen.

En wat in mijn ogen de gehele game industrie laat uitmelken is Download Content. Vele spellen komen nu met zon season pass aan wat je aanschaft voor een paar luttige addons wat niet eens heel erg leuk zijn. Of dat je een map pack van 4 maps mag downloaden door
    die season pass. In de gouden tijd dat ik fanatiek shooter was op de PC in de tijd van Medal of Honor Allied Assault, Counter Strike, Call of Duty 1 & 2 had ik in deze spellen wel 10000en maps voor niets.En nu betaal je er zon 45 euro voor een season pass
    voor 16 maps.

Ik ben dan vergeten + en - neer te zetten aangezien ik niet echt het gevoel heb om te minnen of plussen, mijn excuus.

Zerodigit, Apr 12, 2017
  4. Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.

Hi there!

Thanks for posting. Would you mind being more specific as to what codes for games you're wanting to retrieve?

Let us know so we can help you out!

Miss Ghidorah, Apr 13, 2017
  5. Miss Ghidorah Win User

Hi there!

Thanks for posting. Would you mind being more specific as to what codes for games you're wanting to retrieve?

Let us know so we can help you out!
  6. Zerodigit Win User

"Als of onze ISP altijd een zorgeloze verbinding geven ik zit bij Ziggo en die hebben met tijden wel eens dat het netwerk van hun niet lekker loopt omdat ze verbeteringen willen aanbrengen." Wat je hier zegt Sneltje hebben Ik en mijn vriend geen last van
    zelfde als mijn vader en broer en de vader van mijn vriend ook niet. Ik heb het pakket van alles in 1 met snelste internet idem voor vader en broer en vader van vriend. Ben er ook wel voorstander van eigenlijk dat ze het altijd online functie gewoon blijven
    gebruiken, aangezien de XBOX 360 veel gekraakt is omdat mensen eigenlijk gierig zijn om 45 euro neer te tellen voor een spel waar veel geld is ingestopt om te maken, enigsinds is dit te begrijpen bij de helft van de games wat uitgebracht word maar ok daar
    wil ik niet echt diep op in gaan. Aangezien het altijd online dit tegen gaat vind ik dit een zeer grote + .

Wat mensen over graphics hebben ik ben geen voorstander van graphics. Bij vele spellen heb je super graphics maar amper gameplay of verhaal. Ik speel nu in 2013 nog net zo graag Metal Gear Solid op de PSone als Syphon Filter omdat die games en vele anderen
    (aangezien deze 2 een voorbeeldje waren) in mijn ogen betere gameplay en verhaal hebben dan de meeste games anno nu.

Over het geluid in games vind ik het eigenlijk vrij tegen vallen in sommige games maar in andere games vaak ook wel bruut.

In mijn ogen zijn er ook nog maar een paar goeie ontwikkelaars/uitgevers als je kijkt naar wat boven ergens ook al gemeld werd Tomb Raider of Grand Theft Auto V of de Red Dead Redemption. Verder heb je nog The Elder Scrolls en Fallout en Bioshock. De ontwikkelaars
    en uitgevers van die spellen weten wat ze doen. Ze zetten een spel neer wat eigenlijk gewoon goed loopt maar weten dat dankzij het succes van die spellen ze gewoon niet jaarlijks moeten uitbrengen.

En wat in mijn ogen de gehele game industrie laat uitmelken is Download Content. Vele spellen komen nu met zon season pass aan wat je aanschaft voor een paar luttige addons wat niet eens heel erg leuk zijn. Of dat je een map pack van 4 maps mag downloaden door
    die season pass. In de gouden tijd dat ik fanatiek shooter was op de PC in de tijd van Medal of Honor Allied Assault, Counter Strike, Call of Duty 1 & 2 had ik in deze spellen wel 10000en maps voor niets.En nu betaal je er zon 45 euro voor een season pass
    voor 16 maps.

Ik ben dan vergeten + en - neer te zetten aangezien ik niet echt het gevoel heb om te minnen of plussen, mijn excuus.
  7. JeroenBoom Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Dat ligt een beetje aan het systeem die je hebt. XBOne is uPnP alleen nodig om het te laten werken in het modem. Als het om de 360 gaat, laat het even weten dan leg ik je dat uit.
  8. iAmDexter010 Win User

Ik vind het vooruit gaan op graphics en dat is het eigenlijk.

Dat je tegenwoordig goodies erbij krijgt is leuk, maar wat heb je er aan? Het enigste waar ik echt flink voor betaald heb is de collectors edition van Driver: San Francisco, puur omdat ik helemaal weg ben van mucle cars. Anders had ik dat nooit gedaan.

Verhalen zitten er amper nog in games omdat het om het online gedeelte gaat. Seasonpasses zijn te koop nog voordat de game uit is en dlc is aangekondigd nog voordat iemand het spel in huis heeft weten te halen.

Veels te veel commercie.

Vroeger vond ik gamen leuker en dat was het waarschijnlijk ook. De muziekjes uit Mario Kart, Super Mario bros., Donkey Kong Country en Kirby (om maar ff wat games te noemen) kent iedereen volgens mij nog wel. Als je nu Commercie of Duty, de huidige FIFA
    series of Borderlands neemt..... Wie kent die eigenlijk?

En de 1-up, dat was legendarisch. Nu krijg je een achievement, haat berichtjes van mensen die het niet kunnen halen, verzoekjes van mensen die het niet kunnen halen en zelfs bereid zijn gold/punten voor je te bestellen en voor je het weet een ban omdat je
    maar iets te negatief bent over een bedrijf.

_____

Geef mij de oldschool tijd maar.Playstation 1 was voor mij de laatste console waar het echt om het gamen ging, ookal had iedereen spellen van elkaar gekopieerd.
  9. XENMIC Win User

mw3 spelers met geduld.

Ik heb geduld van tijd tot tijd het niet erg vindt te spelen met een nieuw iemand aan het spel.

Ik spreek geen Nederlands, maar ik weet bij wijze van spreken engels als je spreekt ook Engels zou het gemakkelijker maken om te spelen. (sorry ik bedrogen, Ik gebruikte een vertaler te doen dit antwoord doen)

sorry als dit niet goed te vertalen.
Thema:

Loading...
  1. Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden. - Similar Threads - Het gaat een

2. When does Microsoft restock on xbox series s’s because i’m looking to het one.

in XBoX Games and Apps
    When does Microsoft restock on xbox series s’s because i’m looking to het one.: How long does it take to restock?? 219796c2-7a70-4c7b-abc9-da4b0a61d864
  3. I get banned for spamming that i didnt spam i want a unban of i het banned right always...

in XBoX Games and Apps
    I get banned for spamming that i didnt spam i want a unban of i het banned right always...: Ik want a unban my friend band me for a video can i pls have my account unband? 76f9257f-8dbc-4563-bf4b-cb76a48e31bc
  4. Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

in XBoX Games and Apps
    Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]: Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie...
  5. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

in XBoX Sales and Promo
    Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam...
  6. Fout "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw." bij instellen...

in XBoX Games and Apps
    Fout "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw." bij instellen...: [Translated Subject] Error "An unexpected error occurred. Please try again later. "Setting Privacy and online safety on account.xbox.com Ik kan mijn privacy instellingen niet wijzigen. Ik volg...
  7. omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...

in XBoX Games and Apps
    omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...: Zou het mogelijk zijn om het spel kinectimals - beren xbox 360 naar xbox one omtezetten. Zodat ik het kan spellen op de xbox one? [Translation- Would it be possible to convert the game...
  8. Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...

in XBoX Games and Apps
    Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...: Hallo microsoft team ...mij naam is bocque david .... Ik zit met iets vervelend ik heb de digitale versie gekocht .call of duty .black ops 4 .die van 99 euro nu mij vraag was zou ik deze terug...
  9. All my sign got censored after an update, no expliciet text just info, nog het saved, what van ...

in XBoX Games and Apps
    All my sign got censored after an update, no expliciet text just info, nog het saved, what van ...: After starting up Minecraft today I got informed about the update my system downloaded. But after loading my game world, all text on all of my signs had been replaced with the word 'censored'. If...
  10. Kan geen meer online spellen en vindt het onterecht. | Can not play online more and find it ...

in XBoX on Consoles
    Kan geen meer online spellen en vindt het onterecht. | Can not play online more and find it ...: Dus ik zat Overwatch te spelen en er zat een guy de hele tijd te trash talken en te schelden tegen het team he dus ik stuur hem een bericht waarin in zech "shut the **** up you cant focus like...