Geld van microsoft naar xbox 360

Discus and support Geld van microsoft naar xbox 360 in XBoX Accessibility to solve the problem; Ik heb een giftcard verzilverd volgens de uitleg van de achterzijde xbox prepaid. Nu staat het bij microsoft en niet op mijn xbox 360 . Kan iemand mij... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by roelyekelmans, Jun 24, 2020.

1. Geld van microsoft naar xbox 360

Ik heb een giftcard verzilverd volgens de uitleg van de achterzijde xbox prepaid. Nu staat het bij microsoft en niet op mijn xbox 360 . Kan iemand mij helpen om het op mijn xbox 360 te krijgen. Tijdens het invoeren op de xbix 360 gaf hij aan ongeldig
    te zijn en de juiste code moet invullen. Dit heb ik 2x gedaan maar hij pamt hem niet. Alvast bedankt voor de hulp

:)

roelyekelmans, Jun 24, 2020
  2. BARTENDARnc Win User

3. Dexter010 Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Ja alles was goed gezet door een maat via zo'n programma dat je van afstand in iemand anders zijn/haar computer kan.

Ga verder niet al te veel uitgeven aan een eventuele nieuwe provider omdat ik nu even jobless ben en het geld dat binnen komt naar m'n nieuwe 'vakantie' gaat.
  4. andyde groot Win User

Microsoft gift card

Het geld is wel van mijn rekening afgehouden maar heb geen codes gehad heb het hier op de site van microsoft gekocht.

Translate-The money has been withheld from my account but have not had any codes it bought here on the Microsoft site.
  5. mvb24 Win User

geen verbinding xbox live

Als ik het goed begrijp probeer je tegelijkertijd met één account in te loggen op twee xboxen.

Er kan naar mijn weten niet gelijktijdig gebruik worden gemaakt van één account. Dit is hieronder te lezen in support tread van xbox.

support.xbox.com/.../concurrent-signin
  6. CrazY1985 Win User

Xbox spel gekocht voor windows [Translation - Xbox game bought for windows]

Het beste kan je morgen tijdens kantooruren bellen naar xbox support.

Zij kunnen je een terugbetaling geven op je aankoop.

Http://support.xbox.com/contact-us

Je kan eventueel daar ook een chat starten met een van de medewerkers.
Thema:

Loading...
  1. Geld van microsoft naar xbox 360 - Similar Threads - Geld van microsoft

2. Geld verdienen mit PayPal. com2o

in XboX Insiders
    Geld verdienen mit PayPal. com2o: Werbung Geld verdienen mit PayPal. submitted by /u/MobileKind9729 [link] [comments]
  3. Geld zurück oder Abo einem anderen nutzerkonto geben[Give money back or give a subscription...

in XBoX Accessibility
    Geld zurück oder Abo einem anderen nutzerkonto geben[Give money back or give a subscription...: Wie die Überschrift verrät. Ich war es leid mit dem xbox one support. Nach 6 Monaten bitten und flehen um Hilfe mit der xbox und keiner Antwort vom Support, habe ich nun die xbox zurück gegeben....
  4. Xbox Live automatisch verlängert, Geld abgebucht, aber trotzdem nicht nutzbar und...

in XBoX on Consoles
    Xbox Live automatisch verlängert, Geld abgebucht, aber trotzdem nicht nutzbar und...: Hallo, mein Xbox Live Abo wurde am 15.02.2020 mal wieder automatisch verlängert. Bezahlung wie gehabt über PayPal, wurde auch alles von PayPal/Girokonto abgebucht. Allerdings kann ich keinerlei...
  5. Geld zurück nach einer Stornierung? [Mod Translation-Money back after a cancellation?]

in XBoX Sales and Promo
    Geld zurück nach einer Stornierung? [Mod Translation-Money back after a cancellation?]: Ich habe letzten Freitag (29.11.2019) ein Spiel im Microsoft Store gekauft (für 24,99, runtergesetzt von 49,99) Als dieses bezahlt wurde (mit GiroPay) habe ich es runtergeladen und eine kurze...
  6. Game Call of Duty Modern Ware besteld via Microsoft store, geld afgeschreven maar niks...

in XBoX Games and Apps
    Game Call of Duty Modern Ware besteld via Microsoft store, geld afgeschreven maar niks...: Dag Support, Zojuist Call of Duty Modern Warfare 2019 gekocht via de Microsoft Store, maar niks ontvangen. In de bestelgeschiedenis is ook niks te zien. Via internetbankieren is wel te zien dat...
  7. Waar is mijn geld heen?? [Translation-Where did my money go ??]

in XBoX Sales and Promo
    Waar is mijn geld heen?? [Translation-Where did my money go ??]: Er is €59,99 van mijn account afgehaald. Ik had er 75 euro opgezet om xbox live gold te kunnen kopen, maar dat lukt niet omdat ik €59,99 moest betalen voor een betalingsachterstand voor XboxLive...
  8. Geld zurück Money back

in XBoX on Consoles
    Geld zurück Money back: Ich habe mir vor 2 Wochen Red Dead Redemption für meine XBOX360 geholt möchte gern mein Geld zurück haben. I´ve bought 2 weeks ago Red Dead Redemption for my XBOX360 and now I would to have my...
  9. Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...

in XBoX Games and Apps
    Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...: Ik heb sinds een tijdje nu de xbox one en ik wou heel graag minecraft kopen in de store van de xbox zelf. Nu heb ik geld erop gezet. Het geld is van mijn bankrekening afgegaan en ik zou een code...
  10. Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]

in XBoX Games and Apps
    Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]: Sea of Thieves gekocht, geld afgeschreven geen spel gekregen. Continu meldingen dat alles gelukt is maar nergens een downloadknop te bekennen. In mijn account staat ook niet dat de betaling...