Forza 7 não preenche toda a tela [Translation-Forza 7 does not fill the entire screen]

Discus and support Forza 7 não preenche toda a tela [Translation-Forza 7 does not fill the entire screen] in XBoX on Windows to solve the problem; Comprei o jogo Forza 7 para o meu PC, porém, ao jogar não preenche toda a tela do PC sobrando áreas pretas nas laterais.. Já coloquei a resolução do... Discussion in 'XBoX on Windows' started by João CarlosMachado, Apr 15, 2019.

1. Forza 7 não preenche toda a tela [Translation-Forza 7 does not fill the entire screen]

Comprei o jogo Forza 7 para o meu PC, porém, ao jogar não preenche toda a tela do PC sobrando áreas pretas nas laterais.. Já coloquei a resolução do jogo para
    2560x1440 e continua do mesmo jeito. Tenho um monitor 34'' da LG UltraWide. Todos meus outros jogos rodam na tela toda... só esse que não. O que eu faço?

[Translation-I Bought the game Forza 7 for my PC, however, when playing does not fill the entire screen of the PC left black areas on the sides.. I have already put the resolution of the game
    to 2560x1440 and continues the same way. I have a 34 monitor ' ' from LG UltraWide. All My other games run on the whole screen... Just the one who doesn't. What do I do?]

:)

João CarlosMachado, Apr 15, 2019
  2. Obsessive Power Win User

Forza 7 não preenche toda a tela [Translation-Forza 7 does not fill the entire screen]

Hi,

I don't think Windows 10 Forza 7 supports Ultra Wide resolutions. To help correct your problem, you need go to the menu and just set it to the far left option
    'Native Window Resolution'.

Note that 2560x1440 is a 16:9 aspect ratio resolution. You must set your display in Windows to a 21:9 aspect ratio resolution, for example: 2560×1080 or 3440×1440

Even then I understand that black bars will still be present in the menu's and selection screens but they shouldn't be present when racing.

Hope that helps.
  3. XBF Brad A Win User

Hi Joao,

Thanks for coming to the forums. Sorry for the issue with game not showing full screen. Have you checked the game settings themselves to see if there is one to run full screen?

Have you tried hitting the buttons alt+enter? Also try a different resolution settings.

Thanks,

Brad
  4. DrifterX22 Win User

2 players on same console question - Very new XBOX owner

Some version of Forza do appear to support split screen mode in free-play. Forza horizon 4 does not appear to be one of them though. Racing games are getting very resource intensive on the consoles and that may be the reason why.

Forza motorsport 7 does support split screen and is considered a top notch racing sim.
  5. LegoNinja187 Win User

What are you playing this weekend?

Forza Motorspot 7 and probably Halo: 5 Guardians, and maybe some Forza Horizon 2, and 3. Not entirely sure yet, but definitely the first 2.
  6. Smwutches Win User

Why Multiplayer is not working

You also need to make sure the games you're trying to play support local split-screen (multiplayer). For example, Forza Horizon 4 does not have local split-screen, you can only play online with others. Forza 7 does, it should be listed under the single
    player tab.
Thema:

Loading...
  1. Forza 7 não preenche toda a tela [Translation-Forza 7 does not fill the entire screen] - Similar Threads - Forza não preenche

2. Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.

in XBoX on Consoles
    Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.: bom o teredo marca como conectado e funcionando mais no forza horizon 4 não consigo jogar online [img] 71b403bd-84a9-4238-83fe-63b853fa502d
  3. Erro Forza Horizon 4 save game não aparece para sincronizar.

in XBoX on Windows
    Erro Forza Horizon 4 save game não aparece para sincronizar.: Boa noite, recentemente baixei novamente o forza horizon (jogo que tenho comprado desde novembro de 2018), só que o save game dela não carrega, simplesmente começa um novo do 0. Já verifiquei a...
  4. Não consigo jogar o Forza Horizon 4 [I can't play Forza Horizon 4]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo jogar o Forza Horizon 4 [I can't play Forza Horizon 4]: Tem mais de 1 Mês que estou com problema para jogar o Forza horizon 4 no XBOX ONE ONLINE Executei todos os procedimentos que o me passaram e mesmo assim continua o MESMO PROBLEMA... O JOGO...
  5. Não consigo jogar o Forza Horizon 4

in XBoX Games and Apps
    Não consigo jogar o Forza Horizon 4: Ja tentei de tudo e mesmo assim o jogo trava na tela de carregamento Comprei o XBOX ONE somente para jogar o Forza Horizon 4 e agora nao consigo jogar !!! 863c9d8b-d4fd-4433-9921-bffcd301e8f8
  6. Jogos não abrem no Xbox One - Forza Horizon 4[Games won't open on Xbox One - Forza Horizon 4]

in XBoX Games and Apps
    Jogos não abrem no Xbox One - Forza Horizon 4[Games won't open on Xbox One - Forza Horizon 4]: Já baixei vários jogos no console de mídia digital como o efootball pes 2020 e forza horizon 4. Nenhum deles iniciaram. O mais recente foi o forza Horizon 4 que travava no início e quando eu...
  7. forza horizon 3 vip não funciona

in XBoX on Windows
    forza horizon 3 vip não funciona: hello, i bought the supreme horizon 3 pc package, but don't install the add-ons. It says "it cannot be installed on this device". I've already added a device, removed it, formatted the hd and...
  8. Forza Horizon 4 não sincroniza. 0% infinito!

in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 4 não sincroniza. 0% infinito!: Estou tendo problemas pra iniciar o Forza Horizon 4 no PC. Tenho um Save Game jogado desde o dia de de lançamento do game no Xbox. Vi que esse erro é bem comum e não há uma resposta concreta da...
  9. Não acho mais meu forza na minha conta[Translation-I no longer find my strength in my account]

in XBoX Games and Apps
    Não acho mais meu forza na minha conta[Translation-I no longer find my strength in my account]: A muito tempo atrás eu comprei forza horizon 4 instalei e joguei mas depois de um tempo eu reformatei meu PC e agora não aparece mais na minha conta, o que eu faço?? [Translation-A long time ago...
  10. Forza horizon 2 xbox 360 não está dublado

in XBoX Games and Apps
    Forza horizon 2 xbox 360 não está dublado: Alguem pode me ajudar com isso? Eu baixei forza horizon 2 no meu xbox 360 e não está dublado 0ee9b1fb-7b2e-4f97-ba0d-06242a17b6f8