Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

Discus and support Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code in XBoX Accessibility to solve the problem; El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Taco grasping, Nov 5, 2020.

  1. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code


    El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que se acabara el periodo y al momento de aceptar me puso una descripcion
    que el codigo ya había sido usado y por obvias razones no me dio nada, ya revise y no tengo nínguna deuda y si el codigo ya se hubiera usado no me habría aparecido la opción de canjearlo al principio.

    Translation:

    The problem is that I enter a gold code of 3 months, it informed me that they would give me an extra month of gold if I accepted the periodic payments of this, he informed me how much I should pay after the period ended and at the time of accepting, it gave
    me a description that the code had already been used and for obvious reasons did not give me anything, i already checked and I have no debt and if the code had already been used I would not have had the option to redeem it at the beginning.

    :)
     
    Taco grasping, Nov 5, 2020
    #1
  2. Alpha Soulneed Win User

    error 0x80131500

    Hola! Una pregunta, que es lo que intentas hacer antes de que te aparezca el error? Canjear un código, comprar un juego en específico, al tratar de descargar los games with gold?

    [Translation- Hello! One question, what are you trying to do before the error appears? Redeem a code, buy a specific game, when trying to download the games with gold? ]
  3. UniversalPond0 Win User

    Error al canjear codigo de membresia gold

    Me pasa lo mismo me marca error al canjear la tarjeta gold y no me deja descargar uno de mis juegos halo 3

    [Translation-

    I pass the
    same mark me
    error to redeem
    the gold card
    and not let
    me download one
    of my games
    halo 3]
  4. xXZeLdAlInKxXMg Win User

    Getting Error Code 8C150009 on Console

    A MI ME DA ESE CODIGO DE ESTADO 8C150009 CUANDO TRATO DE CANJEAR MI MEMBRESIA GOLD DE 12 MESES ¿ POR QUE?
  5. elpepex4 Win User

    Conflicto con mi cuenta principal

    es que puse mi codigo que compre en un xoxo y llege y lo active decia 3 meses mas 1 mas adicional y luego lo ganjie y pues todavia sigue saliendo que no soy miembro gold y pues como le ago para que ya salga y intetnte poner el codigo de nuevo pero dice este
    codigo pero sigue saliendo que no soy gold

    I put my code is that you buy a xoxo and select Always thought arrives and 3 more additional months plus 1 and then ganjie and it still keeps coming out that I am not a member gold and because as you already ago to go out and put the code intetnte again
    but says this code but keeps coming I'm not gold
  6. JorgeNavarro Salazar Win User

    Error code 80182300

    Yo compre una tarjeta Gold de un mes, el sistema me reconoce el codigo pero al momento de procesarlo me sale el codigo 80182300
Thema:

Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

Loading...
  1. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code - Similar Threads - Error canjear codigo

  2. Xbox error DNS isn't resolving Xbox Server Names.

    in XBoX on Consoles
    Xbox error DNS isn't resolving Xbox Server Names.: So I turned on my xbox and found it shows as offline. "Forgot" my wifi, and reset the network. Hard rebooted xbox. Power cycled xbox and router. Checked router settings (no issues), tried...
  3. Wifi will not connect I have tried everything. Just an error comes up. It's not the wifi...

    in XBoX on Consoles
    Wifi will not connect I have tried everything. Just an error comes up. It's not the wifi...: My wifi is not working on my 360. Everything else works just not my Xbox, I've tried everything it still doesn't work c03a0dd0-c5ba-40e3-b044-808a69628479
  4. Error code

    in XBoX Accessibility
    Error code: Hello, I can’t sign into my Xbox profile after it first turns on, and this is an error code that popped up: (0xCFFFFC16). Any help would be appreciated, thanks! 6f6d7614-f361-47bf-bf8f-7b40c3c4b26e
  5. XBOX SERIES S — XBOX 360 connection/profile error

    in XBoX on Consoles
    XBOX SERIES S — XBOX 360 connection/profile error: Hello! I recently got an Xbox Series S and have been attempting to play Fallout: New Vegas on it via backwards compatibility, however an issue has been coming up preventing me from this. I have...
  6. “Can’t sign in” error when trying to sign in….why?

    in XBoX on Consoles
    “Can’t sign in” error when trying to sign in….why?: [img] The problem is persistent and I can not seem to find any troubleshooting solutions at all. 3315c945-3c3b-4d5e-83c3-182458e7561a
  7. me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]

    in XBoX Sales and Promo
    me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]: compre una tarjeta y no la utilice, después de un mes aproximadamente rasque el codigo y me marca un error, dice que mi codigo no es valido y que intente con otro. [Translation - buy a card and...
  8. Error al canjear tarjeta regalo

    in XBoX Games and Apps
    Error al canjear tarjeta regalo: hola comunidad microsoft, al canjear tarjeta regalo de Xbox lo hice en la cuenta no deseada debido a que en el instante tenia 2 cuentas abiertas. puedo desde una cuenta realizar pagos a otra?...
  9. error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code]

    in XBoX Sales and Promo
    error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code]: Hola, buenas tardes. Les escribo debido a que mi hermano me regaló vía xbox un juego y al intentar canjear dicho código me salta el siguiente error: Póngase en contacto con el vendedor para...
  10. Error Inusual al canjear un codigo de descarga digital

    in XBoX Games and Apps
    Error Inusual al canjear un codigo de descarga digital: He comprado el Shadow of war estandar ed. En una web me enviaron el código lo canjee y hasta ahi todo bien, al terminar la descarga me dice que tengo que comprar para poder jugar, llamo al soporte...