Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

Discus and support Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account in XBoX on Mobile to solve the problem; Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou. Eu jogo minecraft há anos no... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by Patatinha_paum, Feb 25, 2020.

1. Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou.

Eu jogo minecraft há anos no celular, antes mesmo da compra da microsoft. Alguns meses atrás, uns 4 a 5 eu diria, surgiu um erro em minha conta da microsoft (que eu não uso, prefiro jogar minecraft sem estar utilizando ela). Eu não entendi nada, já que
    eu não havia mexido nela. Esse erro impede o meu acesso ao market place, a criar um personagem com os recursos disponíveis e inclusive ver a biblioteca de seeds. Toda vez que eu abro o minecraft, ele alerta sobre esse erro e diz que o "número do erro" é -9,
    além de citar que se o problema permanecer por muito tempo(o que é o caso), eu poderia acessar a página help/mojang (que não me ajudou). Por favor, se conseguirem identificar o meu problema expliquem-me a situação.

[Edit - Translation] - Good morning, this problem has been with me for months. I don't want to talk to a bot, because I've done everything and nothing has worked.

I've been playing minecraft for years on my cell phone, even before buying microsoft. A few months ago, about 4 to 5 I would say, there was an error in my microsoft account (which I don't use, I prefer to play minecraft without using it). I
    didn't understand anything, since I hadn't touched it. This error prevents my access to the market place, creating a character with the available resources and even seeing the library of seeds. Every time I open minecraft, it warns of this error and says that
    the "error number" is -9, in addition to mentioning that if the problem remains for a long time (which is the case), I could access the page help / mojang (who did not help me). Please, if you can identify my problem, explain the situation to me.

:)

Patatinha_paum, Feb 25, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to reply to this thread.

Just to clarify, you launched Minecraft on your phone, and you then signed into your Microsoft account, and everything was working normally, however, when you closed the game, you were then unable to launch the game, or were you unable to sign into your
    Microsoft account?

I would recommend uninstalling the game and re-installing it on your mobile device, however, due to how Minecraft handles save data now, its very possible that you could lose data such as your Worlds if they are not saved to your local storage, or some of
    your purchases due to not being linked to your Microsoft account.

If you could please provide us further details as to what exactly is happening when you attempted to launch the game once more, we should be able to provide for you additional troubleshooting techniques, if any, to resolve this.
  3. Patatinha_paum Win User

Logo depois de enviar esta pergunta, eu entrei no minecraft e fiz o login, e o problema foi "resolvido", mas eu saí da conta e agora não consigo mais entrar nela.

[Mod Translation - Right after submitting this question, I logged into minecraft and logged in, and the problem was "solved", but I logged out and now I can't log in anymore.]
  4. XBF Chris J Win User

Hello Patatinha_paum,

Thank you for posting here on the Xbox forums. We understand that you are receiving an error message/code in relation to your Microsoft account while trying to play Minecraft. Is this correct? Microsoft accounts are required to play minecraft in most devices
    so you may need to log into it to either:

1. Finish creating an Xbox profile

2. verify your security information to "Unlock" your account.

We recommend first signing into
    Xbox.com
    to see if you need to finish the account creation to receive a gamertag. Let us know if you come across any error messages or error codes when you sign in.
  5. xX ZblocK Xx Win User

Jogo do mês de Abril: Ryse: Son of Rome

Não tenho outra conta na Xbox Live.

Infelizmente o jogo não está em minha conta.

[translation]

I do not have another account on Xbox Live.

Unfortunately the game is not in my account.
  6. Zeruela Win User

Erro ao logar no xbox live -[Translation - Error logging in to Xbox Live]

Ja desistalei e instalei novamente e não funcionou, em outros telefones consigo entrar na minha conta, agora no meu telefone ja nao consigo aparece aquele erro que esta na imagem.

Translation:

Already uninstalled and installed again and it does not work, on other phones I can enter my account, now on my phone can not appear that error that is in the image.
Thema:

Loading...
  1. Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account - Similar Threads - Erro minha conta

2. Erro e101, Does anyone know how to solve it?

in XboX Insiders
    Erro e101, Does anyone know how to solve it?: Hey guys, my hd recently broke, I tried to install a new one. But since I'm an Insider, I can't update my Xbox because the OSU is older than my current one. submitted by /u/NoSubstance4372...
  3. Too Many Requests Erro while trying to logging over Wifi

in XBoX Accessibility
    Too Many Requests Erro while trying to logging over Wifi: I've seen another issue here about that `Logging in error, too many requests.` but the solution they found was connect over mobile internet and try again, and it magically work.. what is going on...
  4. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  5. Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...

in XBoX Games and Apps
    Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...: Olá, Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Por isso, também não consigo cancelar, pois tem uma conta em aberto. Caso eu não pague, continuarei sendo cobrado ou o serviço...
  6. Erro da minha conta da microsoft ao tentar entrar na xbox live[Translation-Error on my...

in XBoX on Windows
    Erro da minha conta da microsoft ao tentar entrar na xbox live[Translation-Error on my...: Instalei o jogo ARK: Survival Evolved pela Microsoft Store do meu computador windows 10. Conseguir jogar o jogo por algum tempo, porém agora quando eu entro no jogo aparece esta seguinte mensagem:...
  7. Não consigo acessar a minha conta. Erro: Senha incorreta[I can't access my account. Error:...

in XBoX Accessibility
    Não consigo acessar a minha conta. Erro: Senha incorreta[I can't access my account. Error:...: Eu uso o Xbox One S, Meu perfil de jogador: Icaraujo. Meu problema: Hoje, mais ou menos 18:50, eu fui entrar na minha conta pra jogar só que ele pediu a minha senha, então meu pai venho ver o que...
  8. Olá eu jogo minecraft ps4 mas minha conta da Microsoft tem um erro de privacidade se alguém...

in XBoX Games and Apps
    Olá eu jogo minecraft ps4 mas minha conta da Microsoft tem um erro de privacidade se alguém...: Plataforma minecraft ps4 [Translation - Hello I play minecraft ps4 but my Microsoft account has a privacy error if someone knows how to solve it Minecraft ps4 platform]...
  9. quando eu vou entrar na minha conta do xbox one aparece esse erro oque eu faço? [Translation ...

in XBoX on Consoles
    quando eu vou entrar na minha conta do xbox one aparece esse erro oque eu faço? [Translation ...: quando eu vou entrar na minha conta do xbox one aparece esse erro oque eu faço? [Translation- When I go into my Xbox One account pops up this error what do I do? ]...
  10. Erro 80151015 - Não consigo entrar na minha conta

in XBoX on Consoles
    Erro 80151015 - Não consigo entrar na minha conta: não consigo jogar com meu perfil. Cannot play with my profile. Alwways I have verificated my account and chances my password, but on final show a error Numbers 80151015. Help me...