Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2...

Discus and support Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2... in XBoX on Windows to solve the problem; Boas tardes Eu recentemente comprei um mês do xbox live para pc, experimentei vários jogos, mas um me chamou mais atenção, o state of decay 2... Discussion in 'XBoX on Windows' started by AvarelaPT, Jun 26, 2020.

1. AvarelaPT
    AvarelaPT Guest

Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2...

Boas tardes

Eu recentemente comprei um mês do xbox live para pc, experimentei vários jogos, mas um me chamou mais atenção, o state of decay 2 juggernaut, mas tem um problema, sempre que quero jogar o jogo não deixa e dá sempre um erro ao qual vou mostrar a imagem em
    baixo. A única solução e voltar instalar o jogo.

[Translation-Good afternoon I recently bought a month of xbox live for pc, I tried several games, but one caught my attention, the state of decay 2 juggernaut, but there is a problem, whenever I want to play the game it does not leave and always
    gives an error to which I go show the image below. The only solution is to re-install the game.]

Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2... [​IMG]

:)

AvarelaPT, Jun 26, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2 juggernaut]

Hi Avarela,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are having issue launching a game. We recommend the guide for

gameplay issues on Windows 10
    .

Let us know how it goes.

Thanks,

Brad
  3. AvarelaPT Win User

Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2 juggernaut]

Hello

I tried your recomendation but nothing worked
  4. TakiREBEL Win User

State of Decay 2: Juggernaut Edition F&Q (and important information for owners of State of Decay 2)

7. Open the Windows Store and search for State of Decay 2

or

7. Open the Windows Store and search for State of Decay 2: Juggernaut Edition???
  5. StuartATrueRed Win User

State of Decay 2 Daybreak DLC no longer owned?!

6. IagoDe Castro Win User

state of decay 2 Nao baixa [Translation - State of Decay 2 Not Low]

O problema é no jogo state of decay 2

Ele não esta baixando nada.

Esse problema só deu nele

Translate-The problem is in the game state of Decay 2 He is not downloading anything.

That problem only gave him
Thema:

Loading...
  1. Entrar no jogo State of decay 2 juggernaut[Translation-Enter the game State of decay 2... - Similar Threads - Entrar jogo State

2. I can't sign in to my Microsoft account on xbox/pc / Não consigo entrar na minha conta da...

in XBoX Accessibility
    I can't sign in to my Microsoft account on xbox/pc / Não consigo entrar na minha conta da...: I changed my mother's email from "my account" to my email, but after this change, when I try to log into my Microsoft account on my computer, it gives me several errors, often saying that the...
  3. No me deja entrar a la app de Microsoft rewards

in XboX Insiders
    No me deja entrar a la app de Microsoft rewards: Hola, soy usuario de xbox y cuando voy a la app de Microsoft rewards, me sale "parece que algo salió mal, inténtalo mas tarde" me metí a los puntos rewards desde el perfíl pero me sale lo mismo,...
  4. no me deja entrar al Fortnite y no se porque

in XboX Insiders
    no me deja entrar al Fortnite y no se porque: resulta que salió el nuevo capitulo de fortnite, la descargue y todo pero al momento de iniciar el juego automáticamente me saca al menú principal de xbox , alguien sabe porque sucede esto?,...
  5. Minecraft windows 10 no me deja entrar

in XBoX on Consoles
    Minecraft windows 10 no me deja entrar: Buenas quería pedirles si tendrán alguna solución para mi problema el caso es que ahora con la 1.18.30 no me deja entrar al minecraft me espere para la 1.19 y tampoco sale el logo de mojang y...
  6. error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft

in XBoX Accessibility
    error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft: hola soy santiago tengo una problema con la cuenta de minecraft por alguna razón cuando abro minecraft me aparece mi cuenta y cuando le doy click aparece como si no tuviera cuenta y le doy click a...
  7. Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering

in XBoX Games and Apps
    Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering: O meu rainbow six siege é em midia física e eu nao consigo entrar, esta dizendo que eu nao sou o dono do jogo [Edit - Translation] - My rainbow six siege is in physical media and I can't get in,...
  8. Jogo pedindo para entrar com a conta que compro o jogo [Mod Translation - Game asking to...

in XBoX Games and Apps
    Jogo pedindo para entrar com a conta que compro o jogo [Mod Translation - Game asking to...: Recentemente fiquei temporariamento sem acesso a internet, mais como eu tenho o jogo monter hunter world tentei acessá-lo mais ficava pedindo para usar a conta com a qual o jogo foi comprada sendo...
  9. Erro ao entrar em um jogo -[Translation - Error entering a game]

in XBoX Games and Apps
    Erro ao entrar em um jogo -[Translation - Error entering a game]: Alguém me ajuda, meu mortal Kombat x e meu pes 19 n esta funcionando e eu acabei de comprar o game pass -[Translation - Somebody help me, my mortal Kombat x and my n 19 foot is working and I just...
  10. Forza Horizon 4 para PC fecha sozinho ao entrar no jogo, ameaça a entrar e fecha, alguma ...

in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 4 para PC fecha sozinho ao entrar no jogo, ameaça a entrar e fecha, alguma ...: [Title Translation - Forza Horizon 4 for PC closes alone when entering the game, threatens to enter and closes, any idea what it might be?] Forza Horizon 4 fecha sozinho ao entrar no jogo, ameaça...