Demande debanissement

Discus and support Demande debanissement in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour je me permet de vous contacter afin de faire une demande de debanissement car je n'ai aucune explication sur cette dernière ni le temps de ban.... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Gonzydu47, Oct 12, 2017.

1. Gonzydu47
    Gonzydu47 Guest

Demande debanissement

Bonjour je me permet de vous contacter afin de faire une demande de debanissement car je n'ai aucune explication sur cette dernière ni le temps de ban. Étant un joueur honnête et sérieux et fidèle Xbox depuis la Xbox 360 de part son service sécurité sav
    et savoir je ne suis pas très enthousiaste. En attendant une réponse positive de votre part.

:)

Gonzydu47, Oct 12, 2017
  2. Demande debanissement d’une console

comment debanir la console acheter d’un autre usager

Que la console et déj banni avec un numéros de série merci

[Translation: How to Debani the console buy from another user than the console and already banned with a serial numbers thank you]

EcorcePaille142, Oct 12, 2017
  3. Demande debanissement d’une console

Hi there, EcorcePaille.

You can view more info on
    Xbox Live Device Bans
    on that page under "Can I still be banned if I purchased an Xbox One console second-hand?".

Essentially, yes, your Xbox One console can still have a device suspension even if you purchased a second-hand console.

Mister Cazador, Oct 12, 2017
  4. Mister Cizl
    Mister Cizl Guest

Demande debanissement

Hey Gonzydu47! We do not have access to Enforcement Team actions here on the forums. For more information please check
    here. Thanks!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Cizl, Oct 13, 2017
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Demande debanissement