Cuenta suspendida en Rewards [Account suspended in Rewards]

Discus and support Cuenta suspendida en Rewards [Account suspended in Rewards] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; He recibido un correo y suspensión por parte de Microsoft rewards haciendome saber que mi cuenta ya no podria recibir puntos y que estaría suspendida,... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by RachiAH, Apr 11, 2020.

1. RachiAH
    RachiAH Guest

He recibido un correo y suspensión por parte de Microsoft rewards haciendome saber que mi cuenta ya no podria recibir puntos y que estaría suspendida, lo cual me parece extraño ya que he leído el código de conducta y no considero infringir
    ninguna norma. ¿Cómo puedo hacer que eliminen la suspension de mi cuenta de Microsoft rewards? El soporte Técnico no puede ayudarme en esta situación.

[Translation-I have received an email and suspension from Microsoft rewards knowing that my account could no longer receive points and that it would be suspended, which I find strange as I have read the code of conduct and do
    not consider violating any rules. How do I get my Microsoft rewards account suspension removed? Technical support cannot help me in this situation.]

:)

RachiAH, Apr 11, 2020
  2. yobrizo Win User

3. Alpha Soulneed Win User

Cuenta suspendida [Suspended account]

Hola! Lamentablemente para pagar un saldo vencido solo se puede hacer con tarjeta de crédito o débito, no hay otra manera de pagarlo. Podrías pedirle a alguien de confianza que tenga tarjeta que te la preste solo para realizar ese pago y tu le pagas en
    efectivo. También podrías tratar de contactar a soporte para ver si te pueden ayudar a solucionarlo de otra manera. En este link te puedes contactar con ellos. Saludos

[Translation - Hello! Unfortunately to pay an overdue balance can only be done with a credit or debit card, there is no other way to pay it. You could ask someone you trust to have a card that lends you just to make that payment and you pay him cash.
    You could also try to contact support to see if they can help you solve it in another way. In this link you can contact them. regards]

https://support.xbox.com/contact-us
  4. oBnAo IDiAbLa X Win User

Buenos Dias RobertoFarias,

Lamento leer por lo que estas pasando en estos momentos. Te recomiendo visitar esta pagina https://support.xbox.com/en-US/browse/billing/xbox-subscriptions
    para mas informacion sobre tu cuenta. Espero que esto te pueda ayudar. Suerte!

[Translation - Good morning RobertoFarias,I'm sorry to read what you're going through right now. I recommend you visit this page

https://support.xbox.com/en-US/browse/billing/xbox-subscriptionsfor
    more information about your account. I hope this can help you. Luck!]
  5. WPAK Win User

Web translation:

Suspended account

Good morning.

When I bought the xbox one s came with microsof balance and bought a month of xbox live last month I could not buy cards to recharge my account and it was suspended.It charges 10 thousand pesos to pay my debt that is 7 thousand pesos and I can not
    cancel
    With microsof balance only gives me the option of credit card and the problem is that I do not have credit card or devito so I buy gift cards.

What I do not mind is this option in automatic renewal try to change it to prepaid but before switching to prepaid mode I have to cancel the debt but it does not give me the option to pay and it does not let me pay the debt with microsoft balance.

I do not know what to help please ...

Response:

Hi there,

when your account is suspended due to payment due issues, you will have to solve the payment due issue first before you can use any prepaid cards or make other purchases.

Please see this link on how to pay the outstanding amount:
    https://support.xbox.com/billing/xbox-subscriptions/pay-past-due-balance-on-xbox-subscription

If for some reason you can't solve the issue yourself you will have to contact Xbox Support via Phone or Support Chat at
    http://support.xbox.com/contact-us

Let us know the results
  6. IngameInstincts Win User

Me Han Vetado de Forma Injusta

I reccomend you to post your problem in the suspended account forums and wait for a XBLPET response.

forums.xbox.com/.../41.aspx

^^^

Yo te recomiendo postear en el foro de cuentas suspendidas y que esperes por la respuesta de un/a XBLPET.
Thema:

Loading...
  1. Cuenta suspendida en Rewards [Account suspended in Rewards] - Similar Threads - Cuenta suspendida Rewards

2. Alguien que tenga cuenta con left 4 dead 2 para compartir xbox

in XboX Insiders
    Alguien que tenga cuenta con left 4 dead 2 para compartir xbox: . submitted by /u/No_Environment_1404 [link] [comments]
  3. No se cierra cuenta insider mas de 72 horas

in XboX Insiders
    No se cierra cuenta insider mas de 72 horas: Ya pasaron mas de 72 horas y no se quita las actualizaciones insider para poderla regalar, ayuda submitted by /u/Even-Hornet3702 [link] [comments]
  4. Necesito ayuda urgente con mi cuenta Minecraft

in XBoX Accessibility
    Necesito ayuda urgente con mi cuenta Minecraft: Hola buenos dias, necesito ayuda con mi cuenta Minecraft premium, ya que esta logueada con la cuenta de microsoft pero no me permite utilizarla, no se si es porque mi cuenta es gmail o que, pero...
  5. ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?

in XBoX Games and Apps
    ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?: Hello, I have a problem with the game Battlefield 5, the problem I have is that I installed it since they lent me an account with the game pass subscription, it appears that I have to have the...
  6. I CLOSED AN XBOX INSIDER ACCOUNT BY CASUALITY | CERRÉ CUENTA DE DE XBOX INSIDER CASUALMENTE

in XboX Insiders
    I CLOSED AN XBOX INSIDER ACCOUNT BY CASUALITY | CERRÉ CUENTA DE DE XBOX INSIDER CASUALMENTE: EN I need help to be able to reverse the following; I mistakenly closed my xbox insider account when trying to log out and now I can't log in because I get a message saying "We are working to...
  7. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  8. . Mi cuenta a sido suspendida[Translation- My account has been suspended]

in XBoX Accessibility
    . Mi cuenta a sido suspendida[Translation- My account has been suspended]: Tengo un problema alguien me puede ayudar, no puedo crear una cuenta nueva. Tampoco puedo entrar a mi cuenta de xbox live para poder jugar online. Mi cuenta a sido temporalmente bloqueada.. Llame...
  9. no puedo ingresar a mi cuenta "suspendida" [I can not enter my account "suspended "]

in XBoX Accessibility
    no puedo ingresar a mi cuenta "suspendida" [I can not enter my account "suspended "]: no puedo entrar a mi cuenta, despues del acceso me pide enviar un mensaje a mi numero de cell pero al enviarlo bota un mensaje que dice que he excesido el numero de intentosy que espere hasta...
  10. Mi cuenta microsoft está suspendida temporalmente y quiero acceder a mi cuenta de xbox

in XBoX Accessibility
    Mi cuenta microsoft está suspendida temporalmente y quiero acceder a mi cuenta de xbox: Mi cuenta ha sido suspendida temporalmente sin razón aparente, ya me puse en contacto con el equipo de microsoft y van a revisar lo que pasó pero mientras yo no puedo entrar a mi cuenta y la...

Users found this page by searching for:

1. Xbox rewards por que la suspenden

,
  2. Te suspenden la cuenta de xbox

,
  3. microsoft rewards suspendido tiempo

,
  4. baneo de cuenta Xbox rewards,
  5. recuperar cuenta suspendida Rewards,
  6. rewards xbox me suspendieron mi cuenta,
  7. rewards suspension de cuenta