Compra de control para Call Of Duty compatible con celular[Buy control of Call of Duty...

Discus and support Compra de control para Call Of Duty compatible con celular[Buy control of Call of Duty... in XBoX on Mobile to solve the problem; Hola Quiero comprar un control, pero no sé cuál es compatible con el motorola para jugar Call of Duty, ¿Alguien me podría asesorar? [Translation -Hi... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by WebbedAlpaca364, Dec 11, 2019.

1. Compra de control para Call Of Duty compatible con celular[Buy control of Call of Duty...

Hola

Quiero comprar un control, pero no sé cuál es compatible con el motorola para jugar Call of Duty, ¿Alguien me podría asesorar?

[Translation -Hi

I want to buy a control, but I don't know which one is compatible with the motorola to play Call of Duty, could someone advise me?]

:)

WebbedAlpaca364, Dec 11, 2019
  2. XBF Ezra G Win User

Compra de control para Call Of Duty compatible con celular[Buy control of Call of Duty compatible with cell phone]

3. mapaange Win User

problemas al querer jugar en linea

como puedo jugar plantas vs zombies en linea con dos controles al igual que call of duty ayuda plz

[Translation: How to I play plants vs zombies in line with two controls similar to call of duty help plz]
  4. jaidark Win User

0x87e00064 error code with brand new games

yo tengo el mismo problema pero con el disco de call of duty ghost. alguien encontró una solución?

[Translation: I have the same problem but with call of duty ghost disk. did
    anyone find a solution?]
  5. Obsessive Power Win User

HElp

Hi,

Sorry, Call of Duty Modern Warfare isn't compatible yet on the Xbox One. It maybe in the future though. The following Call of Duty titles are supported:

[*]Call of Duty® 2
    [*]Call of Duty® 3
    [*]Call of Duty®: Black Ops
    [*]Call of Duty®: Black Ops II
    [*]Call of Duty®: Ghosts
    [*]Call of Duty®: World at War

To see the full backwards compatible list, please
    click here.
  6. SebastienDragon Win User

Carte prépayée qui napparais pas sur les x box [Prepaid card that Napparais not on the X box]

Je veux acheter le saison pass de black ops 4 call of duty

[Translation - I want to buy the season pass of black ops 4 call of duty]
Thema:

Compra de control para Call Of Duty compatible con celular[Buy control of Call of Duty...

Loading...
  1. Compra de control para Call Of Duty compatible con celular[Buy control of Call of Duty... - Similar Threads - Compra control para

2. compra de dos mandos xbox - microsoft

in XboX Insiders
    compra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en...
  3. compra no marketplace (purchase on marketplace)

in XBoX Games and Apps
    compra no marketplace (purchase on marketplace): gostaria de saber como posso trocar a textura que comprei no marketplace, pois não vou usar-la , a textura é muito ruim [ *** ↓ This Portuguese (Brazil) page was translated to English ↓ *** ] I...
  4. compra dos jogos

in XBoX Sales and Promo
    compra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de...
  5. Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 )

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 ): [img] [Translation - I can't buy Xbox Game Pass Ultimate (December 2020)] b9aed93e-2967-457d-9656-d7585d623746
  6. Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]

in XBoX on Consoles
    Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]: Buenas, quisiera saber si es posible comprar la nueva xbox y si es posible traerla a venezuela o algun pais vecino, no he encontrado informacion en ninguna pagina oficial de xbox....
  7. Compra cartão [Buy card]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão [Buy card]: Olá pessoal, tudo bem? Realizei a compra do cartão para o meu sobrinho, estamos colocando o código e está dando "Algo deu errado. Verifique as instruções que vieram com o seu código". Como...
  8. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]: Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com...
  9. compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]

in XBoX Games and Apps
    compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]: Desejo comprar um jogo (DWG deals with gold) things on roads, mas no marketplace (brasil) nao tem nenhum, na loja americana tem 5.. Posso comprar ali com meu cartao ou terei problema..ja fiz uma...
  10. Información de la la oferta de "en la compra de un control xbox llévate gratis el juego de...

in XBoX Sales and Promo
    Información de la la oferta de "en la compra de un control xbox llévate gratis el juego de...: [Title translation-The offer information of "in the purchase of an Xbox control take you free Gears of war game] Queremos saber si esta oferta se aplica para todos los controles y deben ser...