Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]

Discus and support Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Buenas tardes, deseo conocer por qué a la fecha no podemos en Costa Rica comprar juegos o accesos como FORTNITE o bien el mismo XBOX LIVE. Muchos en... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by ALEX MORA AGUILAR, Dec 11, 2019.

1. Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]

Buenas tardes, deseo conocer por qué a la fecha no podemos en Costa Rica comprar juegos o accesos como FORTNITE o bien el mismo XBOX LIVE. Muchos en Costa Rica tenemos la consola pero no podemos explotar al máximo su capacidad porque no nos permiten comprar
    en la tienda.

Hace un tiempo atrás preguntaba por esto y me decían que era posible que se diera pero en definitivamente no se ha presentado.

Al menos deberían que si es no posible agregar a Costa Rica en la consola, por lo menos nos dejen desde una pagina de Microsoft, por pagar en dólares mediante tarjeta el acceso, pero validar el pago para jugar en Costa Rica.

Agradezco la atención que me puedan brindar, pues también soy cliente de ustedes en otras aplicaciones.

[Mod Translation-Good afternoon, I want to know why to date we cannot buy games or accesses in Costa Rica as FORTNITE or the same XBOX LIVE. Many in Costa Rica have the console but we cannot fully exploit its capacity because they do not allow us
    to buy in the store.

Some time ago I asked about this and they told me that it was possible that it happened but it definitely has not been presented.

At least they should, if it is not possible to add Costa Rica to the console, at least leave us from a Microsoft page, to pay in dollars by card access, but validate the payment to play in Costa Rica.

I appreciate the attention you can give me, because I am also your client in other applications.]

:)

ALEX MORA AGUILAR, Dec 11, 2019
  2. Onyx Is Here Win User

Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]

Hello Alex. I can appreciate you wanting to play Live on the console and have the same access as everyone else. You can post a request for this at the

Xbox Feedback Reddit Page

However, I would also like to mention that in most cases the reason products or services are not available in some countries is usually due to that country's regulations. As such I would suggest petitioning your local government to allow access as well.
  3. ismaelcojonudo Win User

xbox one live error code 0x87dd001a

BUENAS TARDES,

TENEMOS LAS CONSOLAS CONECTADAS AL ROUTER Y EN LA PRUEBA DE CONEXION Y DE JUEGO ON LINE NO DA ERROR, NO OBSTANTE NO NOS PERMITE EL ACCESO A XBOX LIVE.

SALUDOS.

[Translation: Good afternoon

WE HAVE CONNECTED TO THE ROUTER CONSOLES AND IN THE TEST CONNECTION AND PLAY ON LINEDOES NOT GIVE ERROR, HOWEVER IT DOESN'T ALLOW US ACCESS TO XBOX LIVE.

Best regards.]
  4. yobrizo Win User

Games i purchased not on my account

In xbox dirigete a juegos y arriba a juegos pendiente de instalar. Deberia de aparecer ahi

--------

[Mod Translation - In Xbox head to games and up games pending install. Should appear there]
  5. kill2ombies Win User

Map Packs I Purchased Disappeared

Intente descargar la versión digital de mk9 y al momento me salio erro y decía que no se podía hacer la compra y no se finalizo al momento de checa mi cuenta de xbox live me di cuenta de que solo tenia 54.40 y me fui a descargas y no aparecía mk9 y al checa
    el juego no aparecía que lo compre ¿ que hago ?
  6. Christian AnthonyOrt Win User

Problema con xbox live y pregunta para comprar un juego [Translation-Problem with Xbox Live and question to buy a game ]

muy agradecido,

por que asi puedo comprarlo con seguridad que no hay codigos de por medio que tal ves no lleguen como me ocurrio con la compra de xbox live que compre y no me llego el codigo y tuve que suspender la compra y ahora estoy a la penosa espera de reembolso. muchas
    gracias

[Translation - very thankful, because that way I can buy it for sure that there are no codes in between that maybe do not arrive as I did with the purchase of xbox live that I bought and the code did not arrive and I had to suspend the purchase and
    now I am facing the painful wait of refund. thank you]
Thema:

Loading...
  1. Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games] - Similar Threads - Compra acceso LIVE

2. compra de dos mandos xbox - microsoft

in XboX Insiders
    compra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en...
  3. compra no marketplace (purchase on marketplace)

in XBoX Games and Apps
    compra no marketplace (purchase on marketplace): gostaria de saber como posso trocar a textura que comprei no marketplace, pois não vou usar-la , a textura é muito ruim [ *** ↓ This Portuguese (Brazil) page was translated to English ↓ *** ] I...
  4. compra dos jogos

in XBoX Sales and Promo
    compra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de...
  5. Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 )

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 ): [img] [Translation - I can't buy Xbox Game Pass Ultimate (December 2020)] b9aed93e-2967-457d-9656-d7585d623746
  6. Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]

in XBoX on Consoles
    Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]: Buenas, quisiera saber si es posible comprar la nueva xbox y si es posible traerla a venezuela o algun pais vecino, no he encontrado informacion en ninguna pagina oficial de xbox....
  7. Compra cartão [Buy card]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão [Buy card]: Olá pessoal, tudo bem? Realizei a compra do cartão para o meu sobrinho, estamos colocando o código e está dando "Algo deu errado. Verifique as instruções que vieram com o seu código". Como...
  8. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]: Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com...
  9. compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]

in XBoX Games and Apps
    compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]: Desejo comprar um jogo (DWG deals with gold) things on roads, mas no marketplace (brasil) nao tem nenhum, na loja americana tem 5.. Posso comprar ali com meu cartao ou terei problema..ja fiz uma...
  10. Compra[Translation-Purchase]

in XBoX Sales and Promo
    Compra[Translation-Purchase]: Tenho 100 reais de saldo na conta Microsoft, mas quando vou comprar Vbucks no Fortnite só aparece 10 reais, porque isso? [Translation-I have 100 reais of balance in the Microsoft account, but...