Como ser reembolsado?[Translation-How to be reimbursed?]

Discus and support Como ser reembolsado?[Translation-How to be reimbursed?] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Comprei um jogo (Brothers: A tale of two sons), fui cobrado no cartão de crédito, mas no xbox one, o jogo não aparece como comprado e muito menos posso... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by prgamer2017, Aug 29, 2020.

1. prgamer2017
    prgamer2017 Guest

Comprei um jogo (Brothers: A tale of two sons), fui cobrado no cartão de crédito, mas no xbox one, o jogo não aparece como comprado e muito menos posso instalá-lo. Será que serei reembolsado?

I bought a game (Brothers: a tale of two children), I took it with my credit card, but on xbox one, the game does not appear as purchased and much less can I install it. Will I be reimbursed?

:)

prgamer2017, Aug 29, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Prgamer2017,

I'm sorry to hear about the issue with the purchases. The purchase should be refunded if it didn't go through. Here is some additional information regarding the refund process.

In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn How
    to complete the refund request form
    .

After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of your request.

If you are needing further assistance with the purchase I would suggest to contact Live Support.

When you go to Contact Us, follow these steps to request a call:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Please be sure to try the website request refund first, as agents will direct you there anyway. Also you are able to reply to the emails that you will receive from doing the online request directly.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. diego pds Win User

modo desenvolvedor [Translation-developer mode]

consegui cancelar toda a assinatura do game pass e fui reembolsado,muito obrigo pelo suporte

[Mod Translation: I managed to cancel the entire game pass subscription and I was reimbursed, much obliged by the support]
  4. FriskierLion755 Win User

Tengo un pago rechazado pero el dinero no se ha desembolsado [Translate] I have a rejected payment but the money has not been disbursed

"Reembolsado" perdón

[Translate]

"Refunded" Sorry
  5. lion hungry Win User

Error en Bazar Xbox live, Intente mas tarde [mod translation: Error in Bazar Xbox live, try later]

estoy igual men, y parece ser que nadie tiene una respuesta para este problema, crei que era cuestion de tiempo pero como dices que llevas un mes asi parece ser que no sera asi. Si alguien te responde y te dice como solucionarlo seria genial.

[mod translation: I am equal men, and it seems that nobody has an answer for this problem, I thought that was a matter of time but as you say that you're a month so it appears that will not be so. It
    would be great if someone you responds and tells you how to fix it.]
  6. JosemberG N Win User

Gears 5 wont install

Olá, basta ser paciente e tentar novamente mais tarde....

e ver se resolve, pois como é o lançamento pode ocorre esse tipo de coisas…

_____

[Translation -Hello, just be patient and try again later ....

and see if it solves, because how is the release can occur this kind of things …]
Thema:

Loading...
  1. Como ser reembolsado?[Translation-How to be reimbursed?] - Similar Threads - Como ser reembolsado

2. Como ultrapassa o limite de carácteres no nome da epic games?? (Deixar o nome garnde)

in XboX Insiders
    Como ultrapassa o limite de carácteres no nome da epic games?? (Deixar o nome garnde): . submitted by /u/Time_Marionberry_629 [link] [comments]
  3. Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...

in XBoX on Windows
    Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...: Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a gravação? / I was recording with Xbox Game Bar and it suddenly stopped. How do I recover the recording?...
  4. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  5. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  6. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  7. Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver

in XboX Insiders
    Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver: Não consigo jogar online com o game pass do meu amigo mesmo a conta dele estando como principal submitted by /u/Beginning-Price-6675 [link] [comments]
  8. como puedo ser funcionar mi codigo en mi consola de x-box.? (How can I be running my...

in XBoX on Consoles
    como puedo ser funcionar mi codigo en mi consola de x-box.? (How can I be running my...: compre una tarjeta de x-box y mi consolaa no acepta la clave [Translation] Buy an X-box card and my console won't accept the key 8269c6e5-e9c5-4f3c-a1f0-28b1f13cfb87
  9. Como ser parceiro da Microsoft?

in XBoX Games and Apps
    Como ser parceiro da Microsoft?: Boa tarde, Possuo um site sobre Windows e Xbox One, tenho mais de 115 mil seguidores só no Facebook, e vejo a Microsoft entregando presentes a sites bem menores. Acompanho os produtos da...
  10. Meu Xbox não aceita ser definido como principal

in XBoX Games and Apps
    Meu Xbox não aceita ser definido como principal: Tenho essa dúvida . loguei em outra Xbox com minha conta com isso o meu Xbox deixou de ser o meu principal sozinho e tento definir ele informa que eu não posso redefinir só depois de 01 ano mais...