Come verificare e in tal caso rimuovere "l'account bambino" convertendolo in "account adulto" ...
Discus and support Come verificare e in tal caso rimuovere "l'account bambino" convertendolo in "account adulto" ... in XBoX Accessibility to solve the problem; [Title Translation - How to verify and if so remove "The child account " by converting it to "Adult account" of the Xbox360] Ho recuperato un... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by ThtzHehiz, Nov 13, 2018.
Thema:
Come verificare e in tal caso rimuovere "l'account bambino" convertendolo in "account adulto" ...
Loading...
-
Come verificare e in tal caso rimuovere "l'account bambino" convertendolo in "account adulto" ... - Similar Threads - verificare tal caso
-
Que tal colocar a plataforma do YouTube para poder estar fazendo Live porque tem gente que...
in XboX InsidersQue tal colocar a plataforma do YouTube para poder estar fazendo Live porque tem gente que...: Tenho uma ideia para Xbox nova geração que tal colocar a plataforma do YouTube para conseguirmos fazer livestream submitted by /u/VINIXPLAYY [link] [comments] -
Los juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...
in XBoX on WindowsLos juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...: [Title Translation - Xbox game pass games do not start, or in the rare case that if they do, they close in a couple of seconds] El mismo día que contrate xbox game pass ultimate (solo para pc),... -
Los juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...
in XBoX on WindowsLos juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...: [Title Translation-Xbox game pass games do not start, or in the rare case that if they do, they close in a couple of seconds] El mismo día que contrate xbox game pass ultimate (solo para pc), me... -
Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...
in XBoX Games and AppsMinha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...: Olá, Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Por isso, também não consigo cancelar, pois tem uma conta em aberto. Caso eu não pague, continuarei sendo cobrado ou o serviço... -
Verificar estado de Reparación de un mando xbox one[Translation-Check the repair status of...
in XBoX on ConsolesVerificar estado de Reparación de un mando xbox one[Translation-Check the repair status of...: Envié a reparar un mando de xbox one en garantía hace aprox 1 mes, pero no encuentro la manera de rastrear el estado de la reparación a partir de un Número de Pedido. [Translation-I sent a Xbox... -
no puedo iniciar sesión para verificar la cuenta en aka.ms [Mod Translation-I can't log in...
in XBoX Accessibilityno puedo iniciar sesión para verificar la cuenta en aka.ms [Mod Translation-I can't log in...: me pone esto AADSTS50020: User account '[Mod Removed-Personal information]' from identity provider 'live.com' does not exist in tenant 'Microsoft' and cannot access the application... -
Hola que tal (Hello, how are you doing)
in XBoX on WindowsHola que tal (Hello, how are you doing): Hoy quiero preguntar cómo hacer para poder revertir la opción de olvidar la consola en la aplicación xbox de windows 10 dado que por error presione la opción y ahora escribo la IP pero la... -
wizards Tal rash's Green set belt
in XBoX Games and Appswizards Tal rash's Green set belt: anyone have this belt to trade?...hit me up if you do. 9d6db074-a006-4c84-b8cd-f5e35b4907c1 -
LF Tal Rasha set and Chantado's will
in XBoX Games and AppsLF Tal Rasha set and Chantado's will: Hours upon hours I have farmed and no drops that are what I need to get my wizard to ultimate supremacy. I grow weary of farming for certain items and never get them so i thought I would try...