Codigos de Gear Of War, Por la compr de gear of War 4 No FUNCIONAN!

Discus and support Codigos de Gear Of War, Por la compr de gear of War 4 No FUNCIONAN! in XBoX Sales and Promo to solve the problem; tengo un problema al querer canjear mis codihos de gear of war 1 y 3 que me venian por la Compra de Gear of war 4, no puedo canjearlos solo pude... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Andres50345, Oct 10, 2016.

1. Andres50345
    Andres50345 Guest

tengo un problema al querer canjear mis codihos de gear of war 1 y 3 que me venian por la Compra de Gear of war 4,

no puedo canjearlos solo pude canjear los de de Gear of war 2 y Gear of war Judgemt quisiera saver a aque se deve este inconveniente y como me lo solucionanean

[Translation]

I have a problem when wanting to redeem my codihos of gear of war 1 and 3 that came to me for the purchase of Gear of War 4,

I can not redeem I could only redeem of Gear of War 2 and Gear of war Judgemt wanted saver to deve Aque this drawback and as I solucionanean

:)

Andres50345, Oct 10, 2016
  2. Ivamania
    Ivamania Guest
    no lee mi halo anniversary

me compre otro cd de halo anniversary me dise abrir la bandeja como el otro segui todos los pasos de la guía de solución nada probe con otra consola original y tampoco no los lee los dos discos el viejo y el nuevo pero si los lee la consola nueva osea gue
    los discos si funcionan mi consola lee mas de 90 juegos gue tengo gue no es la lectora de mi consola cual es el problema por favor

Ivamania, Oct 10, 2016
  3. juegaduro
    juegaduro Guest
    codigos de gear of war 1 y gear of war 3

juegaduro, Oct 10, 2016
  4. Mister Beep
    Mister Beep Guest

What error code are you experiencing when you try to redeem these games? The error should look similar to
    0x00000000 or XBOS-0000. Once we have that, we'll be able to assist further.

Thanks!

Mister Beep, Oct 11, 2016
  5. Andres50345
    Andres50345 Guest
    Ninguno de los 2 lo que me aparece es que ocurrio un error que intente cambiarlo mas tarde y ya ban 5 dias intentando canjearlo

[Translation]

2 None of what appears to me is that an error occurred later and try to change it and trying to redeem 5 day ban

Andres50345, Oct 11, 2016
  6. RotStark57
    RotStark57 Guest
    Tengo el mismo problema, alguien puede decirme si tuvo exito en cambiar sus codigos sin errores?

I have the same issue im not able to get GOW1 and 3. Anyone can redemeed the codes¿

RotStark57, Oct 12, 2016
  7. MaSaCr3W
    MaSaCr3W Guest
    Yo también tengo el mismo problema desde hace ya bastantes dias... Alguna solución?

I have the same problem a few days ago, any solution?

MaSaCr3W, Oct 13, 2016
  8. Miss Bijoux
    Miss Bijoux Guest

@Andres50345 - Hmm. Does your Xbox Live account region match your current physical location? The Gears of War games and codes can be finicky so having mis-matched regions can definitely cause some redemption issues. If you need help matching regions, there
    is a
    region migration guide
    to help you out.

@RotStark57 and MaSaCr3W - You guys will want to post up your own threads detailing your issues as much as possible in order for us to assist.

Thanks, everyone!

Miss Bijoux, Nov 3, 2018
  9. RotStark57 Win User

Tengo el mismo problema, alguien puede decirme si tuvo exito en cambiar sus codigos sin errores?

I have the same issue im not able to get GOW1 and 3. Anyone can redemeed the codes¿
  10. MaSaCr3W Win User

Yo también tengo el mismo problema desde hace ya bastantes dias... Alguna solución?

I have the same problem a few days ago, any solution?
  11. Andres50345 Win User

Ninguno de los 2 lo que me aparece es que ocurrio un error que intente cambiarlo mas tarde y ya ban 5 dias intentando canjearlo

[Translation]

2 None of what appears to me is that an error occurred later and try to change it and trying to redeem 5 day ban
  12. Mister Beep Win User

What error code are you experiencing when you try to redeem these games? The error should look similar to
    0x00000000 or XBOS-0000. Once we have that, we'll be able to assist further.

Thanks!
  13. Miss Bijoux Win User

@Andres50345 - Hmm. Does your Xbox Live account region match your current physical location? The Gears of War games and codes can be finicky so having mis-matched regions can definitely cause some redemption issues. If you need help matching regions, there
    is a
    region migration guide
    to help you out.

@RotStark57 and MaSaCr3W - You guys will want to post up your own threads detailing your issues as much as possible in order for us to assist.

Thanks, everyone!
Thema:

Loading...
  1. Codigos de Gear Of War, Por la compr de gear of War 4 No FUNCIONAN! - Similar Threads - Codigos Gear War

2. Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live

in XboX Insiders
    Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live: Precio 12 dolares submitted by /u/Xetronbox [link] [comments]
  3. Codigo

in XBoX Accessibility
    Codigo: Hola compre una tarjeta de game pass pero no puedo canjearla me aparece un error tengo el ticket de la compra por si lo necesitan agradeceria la ayuda Hello i bought a game pass card but i cant...
  4. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  5. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  6. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  7. Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3

in XBoX on Consoles
    Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3: No me deja conectar con xbox live, desde xbox 360, me aparece codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3 a632daea-761c-4f7f-b646-3a4763247843
  8. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  9. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  10. Redeem Codigo

in XBoX Games and Apps
    Redeem Codigo: Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global. Muchas Gracias. I have a digital code for the U.S. region, changed to a Digital Region...