Código control parental XBOX 2ª mano.[Translation-PARENTAL control code XBOX 2nd hand.]

Discus and support Código control parental XBOX 2ª mano.[Translation-PARENTAL control code XBOX 2nd hand.] in XBoX on Consoles to solve the problem; Acabamos de recibir una XBOX de 2ª mano en una tienda online pero viene con un código de control parental que el anterior dueño no ha quitado. ¿Cómo... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Pabluras, Apr 15, 2020.

  1. Pabluras
    Pabluras Guest

    Código control parental XBOX 2ª mano.[Translation-PARENTAL control code XBOX 2nd hand.]


    Acabamos de recibir una XBOX de 2ª mano en una tienda online pero viene con un código de control parental que el anterior dueño no ha quitado. ¿Cómo podemos suprimirlo?

    [translation-We just received a 2nd hand XBOX in an online store but it comes with a parental control code that the previous owner hasn't removed. How can we suppress it?]

    :)
     
    Pabluras, Apr 15, 2020
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    Código control parental XBOX 2ª mano.[Translation-PARENTAL control code XBOX 2nd hand.]

    Hi Pabluras,

    Thanks for reaching out to the forums. We understand you are trying to reset the pass code. We recommend following the guide for

    reset passcode on Xbox 360
    .

    You must meet the following criteria to be able to reset your pass code online:

    • Your Microsoft account must be an adult account.
    • The console must be registered in your name.

    1. Sign in to your Microsoft account and go to the Devices tab.
    2. Locate your registered Xbox 360 console and select
      Show Details.
    3. Select Manage, select Reset passcode, and then follow the instructions to reset your pass code.

    Thanks,

    Brad
  3. Mistress Sara Win User

    Control parental en xbox 360

  4. EllizDee Win User

    Control parental

    Lamentamos saber que está teniendo problemas con el código parental de Xbox 360. Le aconsejaría que eche un vistazo al siguiente artículo de soporte para obtener ayuda.

    https://support.xbox.com/en-GB/xbox-360/security/forgotten-parental-controls-pass-code

    Espero que ayude.



    Xbox Ambassdor

    Translation:

    We are sorry to hear that you are having problems with the Xbox 360 parent code. I would advise you to take a look at the following support article for help.

    https://support.xbox.com/en-GB/xbox-360/security/forgotten-parental-controls-pass-code

    I hope that helps.
  5. Xiousa Win User

    Hola se me olvidó mi contraseña de control parental [Translate] Hello I forgot my parental control password

    Hola!

    Para restablecer los controles familiares, siga las instrucciones que se encuentran aquí

    [Translate by Mod]

    Hiya!



    To reset the passcode for parental controls, follow the instructions found here

    Edit: added hyperlink to the English translation
  6. RandyAU93 Win User

    CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]

    This page will explain how to reset the passcode. If you need it translated, sign onto
    https://support.xbox.com and search for "Xbox 360 forgot parental controls passcode".

    Translating to Portuguese using bing.com/translate:

    Esta página explicará como redefinir o código de senha. Se você precisar dele traduzido, entre em
    https://support.xbox.com e procure por "Xbox 360 esqueceu os controles dos pais passcode ".
Thema:

Código control parental XBOX 2ª mano.[Translation-PARENTAL control code XBOX 2nd hand.]

Loading...
  1. Código control parental XBOX 2ª mano.[Translation-PARENTAL control code XBOX 2nd hand.] - Similar Threads - Código control parental

  2. Código de erro 0x80073D05 no Xbox One

    in XBoX Games and Apps
    Código de erro 0x80073D05 no Xbox One: Não consigo reinstalar o jogo minecreft sempre da esse erro (mídia digital) já fiz todos os procedimentos orientados em alguns pôsteres aqui no fórum mas nada resolveu desde a reinstalação até um...
  3. Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001

    in XBoX on Windows
    Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001: Today i bought the Xbox game pass and i could just download one game. When i start any download i get the error code “0x00000001”. It’s the second time that i bought this pass. On the first time,...
  4. Problemas de región al canjear código

    in XBoX Sales and Promo
    Problemas de región al canjear código: Buenos días, He comprado un código para Xbox Game Pass - PC de la región EU (Europa) y mi cuenta es de la región España y me da error al canjearlo. Son consideradas diferentes regiones o es que...
  5. Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...

    in XBoX on Mobile
    Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...: Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation - I have expired subscription and can not pay with Gift Code] e82b4b93-5fa6-4bb5-aa2d-7bdbdd14f5c4
  6. Xbox me mandou um código, mas o código não funciona

    in XBoX Sales and Promo
    Xbox me mandou um código, mas o código não funciona: Então, a xbox me deu um codigo e nao consigo pegar ele tanto no xbox como no proprio site para isso, quando pego no site o erro que aparece diz que esse codigo ja foi pego, mas eu nao usei ele,...
  7. código digital [Mod Translation - digital code]

    in XBoX on Consoles
    código digital [Mod Translation - digital code]: ¿ Cómo puedo saber quien o de que cuenta se activo un código digital ? [Mod Translation - How do I know who or which account a digital code is active?] 58495988-5c9b-479e-8677-b98f16c042b2
  8. Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...

    in XBoX on Consoles
    Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...: Comprei o pacote gold 12 meses para o Xbox 360 e está dando código Inválido. Gostaria que me ajudasem. Obrigado. [Translation - I bought the 12 months gold package for the Xbox 360 and it is...
  9. O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...

    in XBoX Sales and Promo
    O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...: Eu quero comprar hoje pra dar de presente ao meu sobrinho, mas eu só entregaria a ele no dia do aniversário da rapaz, que seria no inicio de janeiro. Mas eu achei uma promoção boa e gostaria de...
  10. Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code]

    in XBoX on Consoles
    Se me olvido el código del control parental [Translation - I forgot the Parental control code]: Se me olvido el código del control parental nesesito ayuda Translation: I forgot the parental control code need help a11f8f19-65cb-4cef-a301-f14ed56dbdff